Wel ik ben 20 jaar. Ik ben vandaag precies 1 jaar en 2 maanden samen met mijn vriend (hij is 21). Momenteel ben ik werkloos, ik heb nog nooit gewerkt ook Ik begin in januari met een opleiding van 6 maanden (secretariaat) Eerst wilden we wachten tot na de opleiding maar ja... daarna komt het werk en zo verder, dus hebben we besloten om er meteen voor te gaan en dat was het zo denk ik ...
nog gefeliciteerd steffie, idd geen energie meer in steken. jammer dat het zo moet lopen he... @marlieke, gelukkig is alles goed met je zoontje. Ik snap dat je helemaal wezenloos schrikt en dat soms de schrik er nog wel in zit, maar gelukkig dat hij het zo goed doet! meiden dankjewel voor de lieve woorden... doet me goed!
ja ik ben ook zo benieuwd! want wij willen dat allemaal wél hihihi! @Austin: alles goed met je? Voel je je lekker?
hahaha ja precies Ingeltje! Gaat op zich wel goed, ben alleen 's avonds rond 7 uur zo misselijk dat ik niet eens meer kan lopen....maar dat maakt me allemaal niet uit voor die kleine heb ik alles over! Enne veel moe he maar ze weten het op mijn werk dus daar houden ze rekening mee! Is dat trouwens you trouwfoto? Wilde 'm graag bekijken maar hij staat niet in je album. xxx
Ja is inderdaad mijn trouwfoto, de foto is te groot voor mijn album, dus je kan wel op mijn site kijken! Daar staan ze ook op!
@ikdus: omdat ik al mijn ongi heb gehad hahaha! ik zou de 17e wil de pil moeten innemen en dat heb ik dus niet gedaan, vandaar!
Oww zo, dacht al haha. Dus ben je eigenlijk langer gestopt! Ik wil je een tip geven, test pas als je op dag 35 zit.. Na het stoppen van de pil heb je niet meteen een cyclus van 28 dagen. Kijk naar mij, gestopt met de pil en een cyclus van 43 dagen hahaa.
hoi meissies jeetje wat kunnen jullie kletsen zeg. een dagje niet gekeken en ik moets gelijk zes pagina's verder kijken. hahaha bloempje wat stond er dan achter eliza's naam? snap het niet? gr mik
inderdaad mijn eerste cyclus was ook 42 dagen de tweede 32 en zo gaan we afbouwen hoop ik hahhahahahahahahaha gr mik
ja daar had ik ook al aan gedacht. Ik ben voor het gemak even uitgegaan van 28 dagen, omdat ik het natuurlijk nog niet weet. Heel erg bedankt voor de tip!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! dat wil ik natuurlijk het liefste he.maar ga er niet vanuit want het enigste wat ik heb is veel veel heel veel afscheiding. het loopt er (vies bleh) gewoon uit voel het! dikke knuf mik
Prachtige bruid hoor! je straalt helemaal! Ook een erg mooie jurk! als je bij mijn foto's kijkt zie je 2 foto's van ons. Groetjes!
Oh wauw! Jij hebt ook echt het figuurtje voor zo'n jurk! Geweldig...al hoop je natuurlijk nu gauw een hele dikke vette buik te krijgen hihihi!
hahaha ik vind mezelf wel een beetje aan de magere kant, maar inderdaad ik hoop toch zeker over een maandje of 2.5 / 3 wat te gaan zien. Heb het al eens eerder gevraagd maar ben er nog steeds niet helemaal uit wanneer je het nou gaat zien, vind mijn buik nu al een beetje opgezet maar dat komt waarschijnlijk door het ongelooflijke bunkeren wat ik momenteel doe hahahaha! Wanneer ben je getrouwd? Zo'n mooie stralende dag! xxx Austin &
Volgens mij is dat ook bij iedereen anders, en als je zelf slank bent, zie je het natuurlijk sneller, maar de dikkere mensen roepen het sneller denk ik hihihi! Ik ben op 06-06-06 getrouwd en ik had al uitgerekend dat (mocht ik nu zwanger zijn) het kindje uitgerekend zal zijn op 07-08-08, daar maken we dan natuurlijk 08-08-08 van! Dus ik móet wel zwanger zijn
Dat is inderdaad wel leuk ja 08-08-08! He maar nog 5 dagen om te testen, voel je je anders dan normaal? Pijntjes, snel moe en dan soort dingen? Wanneer ga je testen? Groetjes!