heb nog even geduld meid en probeer het van de week nog een keer, toen ik een week voor de afgelopen x testte stond er bij mij ook negatief! xxx
he meid, kop op ! Je NOD is er nog niet! Ik ben 5x zwanger geweest en alleen deze laatste keer had ik vlak voor en ook op NOD een + test. Verder alle andere keren want ik al overtijd voordat de test posi was. Dus zolang er duivels zijn... Maar ik snap je teleurstelling wel hoor. Sterkte
Meid het is misschien nog veel te vroeg.. Je moet ook uitgaan van je langste cyclus afgelopen half jaar.. Wie weet heb je net pas je eisprong gehad, geef de moed niet op en blijf lekker klussen voor jullie eigen plezier. We zullen voor je blijven duimen, en dat je over een paar dagen nog niet ongesteld bent en gewoon positief mag testen. Dikke knuffel voor jou!
thanks ja sorry hoor maar is zo'n teleurstelling elke keer. bah bah bah maar nu gaat het wel weer gr mik
Ik snap je volkomen hoor. Ik wil ook heel graag in het roze, maar heb ook al een nega. test gehad. Als ik kon toveren deed ik dat, maar helaas.
kan je niet ff snel een cursus doen ofzo? hahahahahaha nee maar ja die teleurstelling is echt wel groot elke keer gr mik
mik25 je hebt nog tijd meid....en zoals de andere al zeggen veel testen pas na nod posi ik ga op mijn verjaardag 26 nov testen mochten er geen duivels zijn
hahaha nou ik ga vrijdag weer testen die testen kosten toch een scheet en drie stuivers dus...................... ik weet het ook wel hoor. ik ga duimen op mijn buik. ook voor de rest uiteraard gr mik
Ik weet eigenlijk nog niet echt wat het is om iedere maand weer in spanning te zitten. De laatste 2 keer was ik in de eerste ronde zwanger (hoezo verwend!) En volgens mij de 1e keer na 2 maand, dat weet ik niet meer zo zeker. Maar ik snap zeker wel dat het een teleurstelling is al het wéér niet raak is. Ik baalde ook enorm na mijn neg. test, maar ik blijf voor ons allemaal hopen. [-o< [-o< [-o<
ja oke nou genoeg zielig gedaan! we gaan gewoon nog een keer testen als ik vrijdag niet ongie ben en anders maar vol goede moed de vierde ronde in. het is niet ander................. gr mik
Ik heb inmiddels ook even mijn Ultra test gedaan en daar was nog niets op te zien...helaas...dus nu maar wachten tot mijn NOD maandag en dan opnieuw proberen! Kleine teleurstelling, maar nog niets definitiefs.
positief ..................................... bij mij is het gewoon vier keer is scheeprecht. hahahahahahahahahahahha gr mik
He meis! Ik was ook zoveel te vroeg met testen en kijk eens naar mijn banner...hou de moed erin! Ik weet het klinkt krom als ik mensen probeer op te beuren, ik heb dan ook zo onwijs veel geluk gehad, maar meen het uit de grond van mijn hart.....iedereen heeft moeilijke tijden gehad en iedereen op een ander vlak.... Dikke xxx
Wat ben je toch een poepie Austin! Het voelt ook helemaal niet gek of krom hoor, dat jij dat zegt! Heel lief juist!
Hihihihi! Ja ik wilde het gewoon niet langer uitstellen, maar ik weet eigenlijk ook wel dat ik gewoon moet wachten...was gewoon té verleidelijk! We houden er gewoon de moed in. En dan nu: het weer! Hier grijs en bewolkt...bah
hahahahahahahahahaa sluit ik me bij aan mazzelkont komop ingeltje we gaan ervoor. we worden gewoon snel zwanger. roze roze roze roze gr mik