ik ga volgende maand de hele maand om de dag klussen of we nou willen of niet. hup hup hup. volgende maand is onze maand gr mik
Ik pak het ook niet zo aan deze maand! Als jullie één deze dagen ongesteld worden, kunnen jullie als nog eerder positief testen als ik ( waarschijnlijk) haha ben wel jaloers op jullie cyclus.
ik ook niet hoor hahahahahahahhahaa maar ga wel de eerste drie weken het zo doen. maar ja eigenlijk deden we het al zo voordat we bezig waren voor een kindje wij houden gewoon van klussen. hahahahahahahahahahahaha gr mik
dank je Dames, we zijn allemaal ongeduldig, als ik nog niet zwanger was geweest was ik nog 3 x zo erg geweest dan jullie allemaal bij elkaar! We worden allemaal mama, en waarom vraag je je misschien af? Omdat we het verdienen, omdat we het graag willen en omdat we een enorme liefde hebben voor kinderen! xxx
hey iedereen ik wil deze maand liever niet zwanger worden omdat ik in een dipje zit , het zal wel overgaan maar is gewoon heel stressy op het moment, overal eigenlijk, thuis en op het werk, en natuurlijk mijn school er nog eens bij heb ook niet veel vriendinnen hier, vind het jammer dat ik dan niet zoveel kan tetteren ook al ben ik een babbelkous eigenlijk alles bijeen dus, beter volgende maand, of miss zelfs januari dat is ook goed voor mij groetjes dank jullie voor mij beetje op te beuren x
Wanneer ik me eisprong heb moet ik het huis uit.. 14 dec heb ik me eisprong en moeten we het huis ook uit. Wij krijgen dan tijdelijk het bed van mijn opa, lekker prettig om daar in te klussen. Hoop dat we voor 14 dec het huis al uit zijn..
Hey Kitty, Gaat het wel een beetje met je? Goed naar je hartje luisteren he, als jij nog wilt wachten moet je dat gewoon doen! Zit je net op een nieuwe school? Gewoon zorgen dat jij en je mannetje het goed hebben samen en de rest komt vanzelf! Veel sterkte! xxx
op het moment werk ik full time, ik volg avondschool en ook dansschool , ik woon honderd km van mijn familie en vrienden , mis dat wel maar wil een nieuw leven opbouwen hier met mijn ventje, maar heb het zo druk de laatste tijd, hoop ook dat ik mij snel beter ga voelen , anders stellen we de kinderwens een paar maanden uit, is miss ook beter groetjes
Ja Kitty...ook al moet je dan nog even wachten (wat ik een verstandige keuze van je vind, knap hoor!) jouw tijd komt ook! xxx
Ik hoop dat je je snel beter voelt, je hebt wel een druk leventje zeg, dus genoeg afleiding. Hopelijk heb je snel nieuwe vrienden/kennissen en kan je daar mee kletsen, en je kan altijd hier kletsen, dan praat je gewoon terwijl je typt haha.. Wel jammer dat je zover woont van je familie en vrienden. Ik zou dat niet kunnen, al woon ik straks wel in Zuid Spanje, zonder moeder hahah..
@ Kitty: ik hoop dat je je snel weer beter voelt, en de juiste beslissing kunt maken. Groetjes Miranda
kitty>>. zo ver is zutendaal niet he hihi kom eens tetteren ik mis het ook vreselijk! komen vast goede tijden, maar nieuwe vrienden maken kost heel veel tijd en geduld en inzet ....was ik nog maar kind ging dat veel makkelijker dus begrijp je helemaal! te vroeg testen doe ik niet meer en om de dag klussen al helemaal niet meer...wil een liefdesbaby haha geen we moesten het zo doen hihi maar als het niet anders kan...ja dan kan ik alleen maar zeggen succes natuurlijk
ja dat is waar steffie, ik zal eens een kopje koffie komen drinken , wanneer kan je eens vrij maken? dan kunnen we samen eens tetteren he
Nou heb ik natuurlijk niet zoveel recht als jullie om te klagen, wij hebben al 3 prachtige meiden gekregen. Maar daarom wil ik wel net zo graag (weer) zwanger worden als jullie allemaal. Voor mij voelt het nu (na het verliezen van Lindy*) net als de aller eerste zwangerschap. Ik ben er nu net zo mee bezig als toen, de andere keren was het wel bijzonder natuurlijk; maar al een beetje gewoon. Sta nu weer met beide benen op de grond, en klets gezellig met jullie mee.