we hebben allemaal hetzelfde voor ogen. een gezond babytje. of het nou je eerste is of je 100ste het blijft spannend , frustrerend, eng en ontzettend mooi! zo mik heeft gesproken. iedereen die een kindje wil heeft evenveel recht om hier mee te kletsen. en ja af en toe horen we iets leuks en ander keren is het wat minder leuk toch? dikke knuffel mik
lieve lieve dames, Ik ga jullie weer een prettige avond wensen want ik ga me weer richting huis begeven! Iedereen hou je taai, don't stress en alles komt goed! dikke x
Hey meiden hier ben ik ook weer. werkdag zit er weer op eten is ook weer binnen. vanavond weer sporten lekker in de kou brrrr..... verder hier alles goed voel me nog steeds goed mij benieuwen hoe lang dat zal gaan duren. morgen ga ik naar de huisarts zou vandaag gegaan zijn maar was gister vergeten te zeggen dat ik naar de huisarts moest dus ik ga morgen ochtend en dan in de middag komt MVM spannend. verder weer veel afgekletst hier heb niet alles kunnen terug lezen omdat ik niet zo veel tijd heb. misschien kom ik later op de avond nog ff kijken na het sporten als ik nog fut heb fijne avond meiden. xx simone
MVM is moeder voor moeder. neem hier maar een kijkje http://www.moedersvoormoeders.nl/ ik vind het een kleine moeite om hier aan mee te doen als ik iemand kan helpen hiermee ik heb het geluk dat het bij mij vanzelf is gegaan en dat geld niet voor iedereen. en ik heb ook problemen gehad met de site. xx
Jeetje, 2 dagen niet geweest, en een uur nodig om bij te lezen Luna en Enomis, van harte gefeliciteerd! Dit geeft toch weer een beetje moed Voor alle nieuwe meiden, van harte welkom, en heel veel klets en klusplezier Kitty, hopelijk voel je je snel wat beter, en neem de tijd voor jezelf. Ingeltje, wat een geweldige bruidsjurk had jij zeg Voor iedereen die ik vergeet, sorry, maar het was een hele hoop om bij te lezen. Hier gaat het allemaal goed, geen idee hoe het met mn lijf zit maar dat zien we in december wel weer.
hey iedereen de site lag even plat dus geen storingen aan de comp dacht dat ook eerst vandaag weer een heel stressy dag gehad ben blij dat het avond is en ik rustig op mijn zeteltje kan zitten alleen nog eten en dan niets meer doen hoe is het met de rest?. groetjes
Ja dat klopt hoor, ik heb zondag een test gedaan en die was negatief. Maar ik denk dat mijn cyclus 29 dagen is, dus heb ik 6 dagen voor NOD getest. Ik hoop dat het te vroeg is geweest, ik ga nu gewoon deze week afwachten. Soms raak je in de war hè, met al die namen en verhalen.
Dan heb je nog een kans Hopelijk mag jij ook in het roze. Er zijn idd een hoop namen om te onthouden, en natuurlijk weer een hoop nieuwe meiden. Het word wel steeds gezelliger zo @ kitty, lekker rustig aan doen, en mee kletsen hier, is toch het gezelligste
he meiden bij mij opende hij de site ook niet. raar he? nou ben weer een beetje bijgekomen van vanmiddag even tegen mijn man gezegd dat hij negatief was. en hij zei dat het heus wel snel lukte. de lieverd. gaan nu even naar schoonouders. dus tot morgen. dikke knuf mik
Hallo dames, vandaag hebben jullie wel weer erg veel gekletst zeg. Ik weet er niets meer van haha. Mik en Ingeltje (toch?) jammer van jullie testen. Maar er komt hopelijk vast snel een positieve test. Ik voel me al 2 dagen misselijk. En dan alleen 's morgens. Heb geen zin in eten. Dat komt pas tegen een uur of 12 weer op gang. het kan prima dat ik het me verbeeldt. Daar ga ik maar even van uit. Maar diep in mijn hart heb ik toch de hoop!