ja hopen mag iedereen doen jammer dat er weer zoveel negatief testen gelukkig ben ik deze maand niet bezig , legt er veel minder druk op dan groetjes
Ja ik weet het, hopen mag altijd, maar teveel hopen is ook niet goed he! We zullen wel zien. Ik wil het ondertussen wel van de daken schreeuwen dat wij proberen om zwanger te worden. Vreselijk
Dankjewel! Ja ik ben er ook nog steeds erg happy mee (in gedachten dan, want ik heb hem gehuurd dus kan hem nooit meer zien!). Ik ga volgende week dinsdag testen, dan weet ik in ieder geval (vrijwel) zeker dat ik mijn NOD heb. Kan niet wachten natuurlijk! We hebben echt veel gekletst vandaag! Al die pagina's teruglezen valt vast niet mee!
werkt misschien wel het beste, er niet zoveel mee bezig zijn. Is makkelijker gezegd dan gedaan bij mij.
De dag zit nog in je gedachten, en je hebt natuurlijk nog de foto's Dat wachten is het ergste, de tijd gaat echt zooo laanggzaaammm pff, maar gewoon lekker kletsen, dan gaat het wel iets sneller hahaha
ik dacht dat ook dat het moeilijk ging zijn tot ik in een dipje zat en nu leg ik er mij bij neer dat ik niet zwanger wil worden deze maand of beter nog dit jaar gaan vanaf januari terug proberen en doen het nu maar eens veilig he is niet zo fijn maar eerst alles eens op een rijtje zetten groetjes dus lampie verstand op nul proberen te zetten en er echt n iet met bezig zijn x
even reageren hoor.. haha..ik ben ook op de 26ste jarig..en áls ik dan nog niet ongi ben dan ga ik toch ook maar een testje doen...zit dan op 38 dagen dus dan wil ik toch wel iets weten denk ik... spannend!
@Mik, dikke digiknuff! Enne, je hcg-hormoon is voor je NOD zo minimaal aanwezig dat de meeste testen dan negatief geven. Pas na je NOD is er in de meeste gevallen (bij sommige vrouwen zelfs nog later) voldoende HCG-hormoon aanwezig om een positief testresultaat te geven. Het is ook niet zomaar dat moeders voor moeders pas rond de 5e week komen kijken of jouw urine geschikt is om mee te doen. Dus wellicht toch te vroeg getest. Als je het aankunt kunnen we tegelijk testen? Heb hetzelfde ook al voorgesteld aan blondsteenbokje. @Miranda, jij misschien ook dan? Wie weet hebben we dan ineens 4x roze. Of 4 x rood, maar dan is het: nieuwe ronde, nieuwe kansen! @Kitty, doe dan maar even lekker rustig aan meid! @Ingeltje, waar kan ik die jurk, waar iedereen het hier over heeft, bewonderen?
jemag altijd hopen hoor! en ik denk ook telkens dat ik steekjes onderin mijn buik heb zowel links al rechts...en dan denk ik ook hee.... gek he?
Vast een moeilijke keuze kitty, maar wel een goed denk ik. Wij hadden zelf al vorig jaar willen beginnen, maar daar is een operatie tussen gekomen. Daarna hebben we nog tot halverwege dit jaar gewacht ivm revalidatie. Ik voelde me ook niet lekker in mn vel, dus we hebben uiteindelijk pas in september de pil in de vuilnisbak gegooid. Ik ben blij dat we gewacht hebben, anders had het voor mezelf niet goed gevoeld
[quote="Marlieke] Dus wellicht toch te vroeg getest. Als je het aankunt kunnen we tegelijk testen? Heb hetzelfde ook al voorgesteld aan blondsteenbokje. @Miranda, jij misschien ook dan? Wie weet hebben we dan ineens 4x roze. Of 4 x rood, maar dan is het: nieuwe ronde, nieuwe kansen! [/quote] Wanneer gaan jullie testen dan? Als ik niet ongie ben wil ik ook wel meedoen hoor.
@Miranda, ik wilde graag testen op mijn nod, dat is vrijdag... @Ingeltje, dankzij mijn overdreven streng beveiligde laptop kan ik geen links aanklikken. Dan loopt ie vast. Dus als je wilt...zet dan even je adres van die pagina hier neer of pb 'm me eventjes!
Ladies: ik ga! Tot morgen. Er moet er hier 1 in badje en daarna de fles en dan naar bed. En dan komt er House op! Toedeledokie!
Biebela ook toevallig en dan ben je precies een jaar ouder dan mij hihi kitty misschien het weekend een keertje? testen...ik zou wel eerder willen testen de zaterdag al hihi maar ben bang dat het te vroeg is enne mijn verjaardag een posi test hebben heeft natuurlijk ook wel iets he en is maar :S twee dagen later
Neem maar van ons aan: wachten! Het helpt niet en je kwelt jezelf! Ik heb het dus wel gedaan (goed, wilde het ook gewoon een keer proberen hoor!) maar ik wacht nu gewoon echt!