Als ik donderdag of vrijdag niet ongie ben geworden wil ik eigenlijk pas in het weekend gaan testen. Maar goed, dan kan het toch nog 4x roze worden.
hey iedereen nu heb ik nog meer slecht nieuws mijn zusje haar relatie is gedaan na drie jaar en ze is er helemaal kapot van , ik woon zo ver dat ik haar niet kan troosten, ben zelf zo verdrietig maar ben blij dat ik het eens kwijt kan groetjes
Hey ben weer terug van het sporten poe poe valt wel ff tegen hoor. Maar voel me verder prima. Hey heb eens zitten denken maar de periode dat ik me ei gehad zou hebben, hebben we maar 1x sex gehad en dat was een soort van goedmakertje omdat we een beetje mot hadden gehad door de stress en spanning was ik erg emotioneel en reageerde dat af op me vriend. dacht dat me ei toen al was geweest, misschien kunnen sommige meiden het nog herinneren dat ik dat hier had verteld nou dat goedmakertje heeft het dan toch gedaan zo zie je maar waar zo een goedmakertje wel niet goed voor is nou meiden die rond het weekend gaan testen alvast heeeeel veel succes en ik zal nog wat strooien voor jullie ********************************************************** ********************************************************** ********************************************************** ********************************************************** ********************************************************** hoop dat het wat help meer kan ik niet geven anders heeft MVM niks meer aan me
hoi meiden, jammer dat er zoeel rode namen in de lijst stonden. ik wens iedereen veel succes toe! ik hoop dat ik een dezer dagen mijn eisprong heb en regelmatig ongesteld wordt. (het liefst natuurlijk zwanger, maar dit is net mn eerste maand, dus rustig aan. vind het al spannend genoeg). heb al 10 jaar de pil/spiraal en nuvaring gebruikt heb dus geen flauw idee wat betreft mijn cyclus. rustig afwachten en duimen voor iedereen!
vang vang vang vang vang vang vang vang vang ja je moet het maar een keer doen om prijs te hebben en dan nog het beste als je er niet met bezig bent, zoals een goedmakertje groetjes
meis gaat niet erg lekker aan jou kant he en dan kan je er niet echt zijn voor je zus omdat jullie te ver van elkaar vandaan wonen. Eigenlijk hebben jullie elkaar nu echt ff nodig hoever woont ze van je vandaan en zien jullie elkaar wel regelmatig? ik woon gelukkig dichtbij me familie allemaal in de zelfde plaats dat is vaak wel fijn hoor. Nou meid hoop dat het snel beter zal gaan met je en dat 2008 jou jaar al worden gewoon een soort van nieuwe start. knuffel voor jou.
dank je enomis, ik woon honderd km van mijn zus heb een hele goede band met haar en spreken vrij regelmatig af toch een keer op de twee weken, al is het soms moeilijk omdat ze nog niet met de auto kan rijden maar ik mis mijn famillie wel heel erg soms groetjes
@ kitty: nog meer vervelend nieuws, moelijk dat je niet bij je zus kan zijn. @ enomis: ik heb er een paar gevangen hoor. @ sung: jij ook succes. Dat was het even weer.
Hee Kitty Sterkte me je zusje, Ik begrij dat het nu heel frustrerend is dat je niet naar haar toe kan! En hoe is het met de rest van de meiden hier? Liefs wendy
Nou meiden ik krijg echt een inkakker ga gewoon lekker me bedje in tv kijken en op tijd slapies doen. morgen weer een drukke informatieve dag. fijne avond nog. xxx
Hi meiden! Jeetje ik heb maar ff snel snel wat gelezen want dit kan je niet bijhouden als je er een dagje niet bij bent.... @Alle nieuwe welkom hier en ik wens jullie heel veel succes! @Steffie,wat ontzettend sneu voor je meissie,tsja die kinderen verheugen zich toch op meerdere cadeautjes @Marlieke,gelukkig gaat het weer goed met jullie zoon,hier kan je je verhaal altijd kwijt hoor! @@Austin,wat een mooi stel zijn jullie zeg Hoe gaat het met je? @Ingeltje,prachtige foto's hoor,mooie jurk! Misschien heb je ook te vroeg getest? Geduld! @Mik,meissie,ik hoop dat jij ook te vroeg hebt getest [-o< Knuffel voor jou! Kitty,meis het zit je ook niet mee en dan ook nog zo druk,denk aan jezelf heh meissie! En idd kom maar lekker kletsen als jij daar behoefte aan hebt! @Simone,*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang* Hoe gaattie meis? Hoe voel je je ? Nou ik hoop dat ik iedereen gehad heb en zo niet sorry! Ik zat net te denken,ik zou ook al in het weekend kunnen testen,zou zondag mn ongie moeten krijgen? Nee ik wacht lekker af,ik denk niet dat het raak is zou wel weer erg snel zijn heh,maar het zou heel goed kunnen,precies rond mn ei geklust..... Meiden,iedereen heel veel succes! Ik duim voor jullie! Liefs Dais.. -x-
He Daisy, je bent mij vergeten Is niet erg hoor! Mupkuh, balen dat je ongi bent! Maar nu weet je waar je aan toe bent meid! Op naar de nieuwe ronde. Ik ga weer in de auto stappen en richting mijn werk. Tot vanmiddag/vanavond!
@Mupkuh, dikke digi-knuff! @Daisy, dat is lief van je! @alle vangende dames, laat ook nog iets voor mij over he? VANG VANG VANG VANG VANG VANG
@mupkuh jammer meissie. nou ja dan is de volgende ronde jouw ronde toch? @miranda. helemaal met je eens ik wil geen nega test maar gewoon zwanger zijn. gr mik
goedemorgen marlieke ik denk dat ik van het weekend weer test als dan de duivels nog niet zijn gekomen. zaterdag ofzo. eerder durf ik niet want anders is het helemaal weer een teleurstelling. bah bah bah ik hoop dat ik te vroeg heb getest maar ben bang dat het helaas is deze maand. anders zou ik in ieder geval toch een licht streepje moeten hebben? dikke knuf mik
@@Austin,wat een mooi stel zijn jullie zeg Hoe gaat het met je? He Daisy! Hoe is het met je? Dank je voor je compliment...wij zijn erg gelukkig samen! Ja gaat op zich wel goed ben alleen zowel 's ochtends als 's avonds veel ziek....maar dat heb ik er voor over! Alles voor de baby! Dikke xxx