Hey Mupkuh, dat is echt balen voor je Misschien lukt het in de volgende ronde Ikzelf zit nu in de eerste ronde en hoop echt dat het in één keer raak is. Maar ik ben nog maar net gestopt met de pil dusmoet wachten... en dat duurt zo verschrikkelijk lang
He Chidori, Ja wachten is echt het allerergste wat er bestaat! maar denk maar zo, wat je er voor terugkrijgt is super bijzonder! xxx
@Mupkuh; bahbah....vervelend...zelf heb ik ook opeens wat zeurderige buikpijn...dus mijn ongie zal misschien er ook wel aankomen. Blegh!
Hey Ingeltje! Goedemorgen! Ik heb nog steeds zeurderige buikpijn dus nog geen man overboord hihi! nog een fijne avond gehad? xxx
hey meiden bij mij ook zeurderige stekende pijn linksonder in mijn buik. erg pijnlijk maar vraag me af waar het ergens vandaan komt. bijna weer weekend he (posi denken) en dan testen er weer een stel. Ben erg benieuwd wat daar uit zal gaan komen...duimduimduim krijg de neiging ook zaterdag een test te gaan halen hihi en die dan zondag te doen met ochtendurine of zo. Maar zal het maar laten. fijne dag iedereen
Je zou opzich wel kunnen testen zondag, met een goedkoop testje ofzo. Want maandag moet je ongesteld worden als het goed is? Dus zit je er maar 1 dag voor! Al is het natuurlijk beter om gewoon te wachten.. (De banner van deze pagina telt altijd tot 1 dag overtijd)
Dat is super om te lezen! Hihihi niet het feit dat je buikpijn hebt, da's vervelend natuurlijk maar het geeft me weer een beetje moed!
ja hihi daarom ik dacht als ik het nu zondag doe....dan niks eigenlijk hahaha alsof het veel uitmaakt om het dan tot maandag te laten wachten pfff het is nu wel heel erg met me...heb ook zo een rare verschijnselen maar probeer er niet aan te denken en mezelf bezig te houden maar moeilijk! zal er zaterdag een halen en dan zie ik wel of ik er zondagochtend aan denk anders word het toch maandag automatisch....of ik zou het zondag om 12 uur moeten doen dan is het ook al de 26e hihi
Ik test niet meer te vroeg (zeg ik nu), ik wacht echt af of ik ongesteld wordt en zo niet, dan test ik wel gelijk die dag of de volgende! Ga natuurlijk niet mezelf gek maken (of toch?!). Maar mijn testdag wordt dinsdag vind ik nu.
hahahahahahhahahah wat kunnen vrouwen toch ongeduldig zijn he. hahahahahhahaa die rotvrouwenlichamen ook! dikke knuf mik
Dames, Nog een hele prettige middag, ik heb lekker vrij genomen om eens wat tijd door te brengen met mijn mannetje! Dikke x en tot morgen!