hey hey ik zit ook in mijn 1e ronde,haha spannend allemaal he? gewoon afwachten maar meiden allemaal succes met zwanger raken groetjes wilma
zo jij hebt een korte cyclus! Hoelang ben je al gestopt met de pil? Ow laat maar ik lees dus dat je net bent gestopt met de pil.. Maar je kan dan beter niet uitgaan van een cyclus van 24 dagen, dat is namelijk wel erg kort! Het zou ook zomaar 50 dagen kunnen duren. Dus test pas als je op dag 35 zit en nog niet ongesteld bent, want anders ga je onnodig stressen!
nou dacht je ook dat alles een beetje goed loopt...staat mijn man ergens met pech geen idee waar....loon nog niet overgemaakt en het erge zonder stookolie zitten! met drie kleintjes dus geen verwarming of warm water....krijg het ervan pfff
Hey hallo dames. Ik ben er al een tijdje maar had veel te lezen. Eerst in de vlinderlounge en nu hier. @muphuh: balen dat ze toch zijn gekomen meid. Hier nog steeds niks! Ik kom steeds meer in de verleiding om een test te gaan doen, maar ik doe het niet. Als alle ongie's nou wegblijven krijgen we een super zaterdag om te testen.
SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ZATERRRRRRRRRRRRRRRDAAAAAAAAAAAAAG! hahahahaha. veel roze deze zaterdag gr mik
Roze Zaterdag! DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM
Ja rustig he? Ben even de boodschapjes wezen doen! Ik voel me ook opeens helemaal niet zwanger meer, dus ik denk echt dat deze ronde aan me voorbij zal gaan! Is niet erg, nieuwe ronde, nieuwe kansen! kus
hoi sorry was even babyboom aan het kijken op www.uitzendinggemist.nl hahahaha moet alleen nog die van deze week kijken en dan ben ik weer up to date. maar ik ga nu even quality time doorbrengen met mijn man dus misschien tot laterz. dikke knuf mik
Wij gaan even eten, straks nog weg voor mijn werk. Denk niet dat ik vanavond hier ben. Prettige avond meiden. PS: en niet te veel kletsen de komende tijd anders moet ik morgenavond zo veel bijlezen.
Oké we zullen heeeel zachtjes fluisteren... Fijne avond allebei! ik ga ook maar eens koken zo...maar eerst nog ff lekker pcspelletjes doen!
Hee Meiden! Hier is alles goed! En YESSS mijn ongi is weer weg. Hier ook alles goed? heb weer veel moeten bijlezen haha... Liefs Wendy
Zo ben er ook weer. ben ondertussen met me eten bezig. MVM is net een half uurtje de deur uit heel veel informatie maar ben blij dat ik het kan doen moet ma. 3 December beginnen en krijg een exra kadootje omdat ik zo vroeg was met me aan te melden (een foto lijstje precies de grote van een echo) en krijg ook een heel mooi boek en als ik klaar ben een bestekje van Nijntje heel schattig. weer een extra bevestigings test erbij. nou meiden ik gaat zo ff eten. xx
Hey meid gelukkig is de ongi weer weg best snel trouwens. Hoop dat het deze ronde raak is voor je en dat de pendel klopt. suuces iig. xx
Ja daar hoop ik ook op want dan doe ik zaterdag ook mee...mn NOD is vrijdag dus en heb nog geen langere cuclus gehad dan dat (wel kortere en die heb ik dus al overleeft hihi)
Meiden word een spannend weekend veel testers ik ga heel hard duimen voor jullie. DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM ..................................................................... ..................................................................... ..................................................................... ..................................................................... hoop echt dat er veel roze bij mag komen.
Heb de test van MVM in me album gezet. ik ga nu lekker tv kijken en ondertussen lekker de was opvouwen ja moet ook gebeuren he. kom miss later op de avond nog ff een kijkje nemen. iig fijne avond meiden.