Ja! Gezellig he! Het is hier echt heeeel erg verslavend! Maar wel leuk dat je alles hier kan delen en kan balen op momenten dat je dat nodig hebt! Liefs Wendy
He ja, we zijn alle 3 24 jaar. Wanneer zijn jullie jarig? Kijken wie de oudste is haha Ik ben op 14 juni jarig.
Hey hallo, ja ik ben op 5 april jarig En leuk joh, lekker kletsen hier, heb wel meteen een vraagje: Volgens mijn berekening is mijn ei vandaag en we hebben voor die tijd goed geklust nu lees ik ergens dat 2 dagen van tevoren het beste is en een ander zegt weer vandaag ook nog wat denken of weten jullie hiervan? Liefs Delilah
Goeie avond meiden. Nou ik weet weer precies hoe je mensenlevens moet redden. Ben er net weer van de reanimatiecursus die we moesten volgen. Altijd wel even gezellig dat kletsen met andere tandartsassistentes uit de buurt. Ik kon het niet laten om toch hier nog even te kijken. Is het hier nog gezellig? Welkom aan de nieuwe meiden.
ja welkom nieuwe meiden. ik ben bang dat de ongie door gaat komen heb af en toe krampen. dus........................ dikke knuf mik
Hee miranda! alles goed hier hoor! Nou mooi als ik plat ga na weer een nega test kun je me redden hahahah XXX
Dus nog een keertje klussen vandaag.... Voor mij is het makkelijk maar ik hoor mijn man zo'n beetje om de 3 minuten gapen dus weet niet of hij het nog ziet zitten.... Ik weet niet goed hoe mijn cyclus is dus de afg. dagen waren net als eigen huis en tuin met al dat geklus
Hai Miranda, Ja hoor errug gezellig hier. We hebben t over klussen. En dan weet je vast wel weer hoe laat t is......
He Delilah, dan ben jij de oudste van ons drietjes haha @Miranda, het is hier toch altijd gezellig! Dus je hebt nog een cursus gehad vanavond.
Hey Monique... Ben ik toch nog een keer de oudste ben normaal altijd overal de jongste, hahaha... Gezellig hier!
Ja hoor, dan komt alles goed met je! Krijgen we vanavond te horen dat er ongeveer 5% kans is dat het slachtoffer het haalt na reanimatie. Beetje doelloos lijkt het me dan wel. Dus Wendy, je kan je nog bedenken. En trouwens wij willen die nega. testen niet meer toch?
Nee zeker willen we die net meer! Ik mag ook niet zeuren in roden 3 maar soms zakt de moed me in de schoenen omdat iedereen om me heen heel snel zwanger is in de 1e of tweede ronde al pffff