wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ey meiden,

wie kan mij even helpen. Ik kom net van de wc en kwam er achter dat ik een roze veegje had. Wat heeft dit te betekene?
    Ik heb de laaste dagen heel erg last van zwangerschapsverschijnselen. Betekent dit dat ik ongi word of niet?
    Ik moet eigenlijk pas volgende week worden
    Hbe het er warm van gekregen, en tis buiten ook nog is warm :p

xxx

2. Tja, het zou van een innesteling kunnen zijn... Ik heb het ook gehad en bleek toen wel zwanger te zijn. Ik had dit zelfs een week later nog een keer. Maar het kan net zo goed een beginnende ongesteldheid zijn. Moeilijk he, als je erop zit te wachten, wordt je zo onzeker van. Veel succes, ik hoop voor jou dat het toch een innesteling is!

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Pff tis echt zweten hier ja haha. Want ik weet als mijn ongi komt, begint het bij mij altijd met bruin bloed verlies. Dus ik weet het echt niet :S haha

Hoe kwam jij er achter dat je zwanger was dan? Had je na zoiets een test gepleegt of niet ;)?
    Erg he zo onzeker :(
    xxx

4. Nee ik heb echt gewacht tot na 29 dagen(ik wist toen niet wat mijn cyclus was, was toch een gok), anders was ik bang een negatieve test te krijgen. Ik heb toen heel erg in moeten houden :) Ik was zo ongeduldig en ook zo onzeker. Dus ik snap je helemaal!

5. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha ja tis echt erg hiero. Maarja ik ziet wel. Maar stel ik ga morgen testen, dan heb je zeker heel veel kasn op een negi test?.

En anders wacht ik wel tot volgende week zaterdag, want dan hoor ik ongi te worden ..

pff echt zweten is dit hoor. Echt raar dat het zo met je doet van binnen :S.
    Laaste dagen heb ik wel steeds meer kwaaltjes :( zal je zien moest ik gewoon ongi worden ;).
    Naja en adners op naar ronde 2 dan maar haha

xxx

6. Ja het is moeilijk te zeggen hoe groot die kans is, want weet je zeker dat je een cyclus hebt van 28 dagen? Ik wist het nadat ik gestopt was met de pil echt niet, heb dus ook maar gegokt. Ik weet wel dat als je een spiraal hebt gehad en je laat hem verwijderen dat je dan wel eens meer kans hebt om gelijk zwanger te raken dan wanneer je met de pil stopt. Bij mij gaat dat niet op want ik was gelijk de 1e ronde zwanger. :D
    Wie weet... ik hoop het voor je.
    Als ik jou was zou ik wachten tot zaterdag. En die kwaaltjes, je gaat bijna denken dat het zo is he. Maar je lichaam kan je ook voor de gek houden..

7. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ja ik weet het dat je lichaam voor de gek kan houden, maar ik ben altijd heel gezond geweest heb nooit wat gemankeert. En nu de laaste week heb ik vabn die rot kwaaltjes veel misselijk gister over gegeven:( pijnlijke tepels :( en noem maar op.
    Nee ik heb maar gegokt op 28 dagen. Dat had ik voor de spiraal ook altijd.
    Naja we zien wel (let maar op voor zaterdag heb ik een test gedaan hoor ;) hahaha)
    Ik ziet wel en anders meld ik het wel of het door gebroken is me ongi ;) haha ik hoop van niet

xxx

8. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ey maar jij was ook eerste ronde zwanger ? Dus er is nog hoop hahaha
    nee grapje ik ziet wel. heb het er wel warm van gekregen haha.
    Maar ja wat ik al eerder zei en anders ronde 2 toch.

xxx

9. 1Summer

1Summer Actief lid

21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Wow, ik ben even een tijdje niet geweest en ik heb meteen aardig wat pagina's door te lezen!

Voel je je weer wat beter Angel? Je lichaam kan je inderdaad aardig voor de gek houden, maar het blijft toch steeds weer spannend! :D

Succes meid!

10. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Angel1986

Angel, ik had hier ook heeeel erg last van in de 1e ronde.
    Maar was niet zwanger, let maar op, de 2e ronde voel je je een stuk "normaler"
    Gewoon (hoezo gewoon!) even afwachten tot zaterdag.
    En als je je echt niet in kunt houden moet je gewoon testen maar ben niet teveel teleurgesteld als hij nega is.....

11. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    hoi hoi,

thja ik weet het ook ff niet haha. Ik denk dat het gewoon me ongi is. Maar aan de adnere kant het is helemaal niet veel. en echt roze/rood. Meestal heb ik de eerste dag bruin/rood vandaar dat ik fftjes zorgen maak.
    En aan de andere kant tis even balen maar ja.
    Ik wacht het nog een 2 dagen af als ik die 2 dagen blijft bloeden dan zet ik hem op rrod (dus ongi ;))

xxx

12. 1Summer

1Summer Actief lid

21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Ik zat me ook een zwangerschap aan te praten...
    Heel normaal denk ik, want we willen zo ontzettend graag zwanger zijn!

Ik zit nu in de tweede ronde en je hebt helemaal gelijk: ik voel me een stuk "normaler" :)

13. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Thja ik praat het me niet aan ofzo, want zo erg zijn we nog niet mee bezig. Maar wat ik al zei van lichaam was ik altijd heel gezond en dan heb je al die kwaaltjes.
    naja ik ziet het wel allemaal.
    Laten we het zo zeggen, ik ben gewoon ongi en we gaan door naar de 2de ronde ;)

xxx

14. 1Summer

1Summer Actief lid

21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Hahaha, that's the spirit! :)

15. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ik veranderen hem gelijk ff, want me eerste cycles is 22 dagen :S haha...

gelijk me banner ff veranderen :D

xxx

16. 1Summer

1Summer Actief lid

21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Volgens mij klopt mijn banner ook niet, want volgens mij heb ik mijn ei vandaag! Wit slijm met een beetje bloed... (sorry voor de details) :oops:

Vanavond maar weer lekker klussen ;)

17. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ja die banners kloppen ook niet goed hoor, want ik had mijn ei ook veel eerder dan dat er stond. het zelfde als jou behalve het bloed ;) (sorry voor mij woorden haha)

Raar he, ik ga er nog steeds van uit dat het innestelingbloeding is :S haha
    komt morgen wel dat ik zeker weet dat het ongi is ;)
    xxx

18. 1Summer

1Summer Actief lid

21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Ik hoop ook voor je dat het innestelingsbloeding is!
    Wauw, dat zou echt gaaf zijn joh!

Helaas kan dat bij mij niet het geval zijn, dus ga ik heel positief van een ei uit ;)

Die banners zijn een hele handige richtlijn en het is ook leuk om te kijken "hoe ver" iemand er voor staat. Zo leef je wat meer mee.

19. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ja staat aardig leuk zo onder elk berichtje toch haha.

thja wat ik al eerder zei ik zet hem nu als ongi neer, en ik ziet het wel. Stel het bloeden stopt morgen al, thja dan is het volgens mij geen ongi. want ik heb 13 juli mijn spiraal verwijdert en werd 2 dagen erna gelijk een week ongi.
    Dus er is snel te zien of ik ongi ben ja of nee, want dan bloed ik echt een week lang .

xxx

20. 1Summer

1Summer Actief lid

21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Ik werd de laatste keer eerst een dagje ongesteld en daarna was het weer over... Ik hopen (je kent het wel) en twee dagen later was ik een week lang ongesteld. Echt balen!

Nu laat ik me niet gek meer maken hoor en ik vind dat jij hier ook heel cool onder bent!

Deel Deze Pagina