Ja Wendy denk dat iedereen teleurgesteld is als het weer niet is gelukt ook al zit je pas in ronde 3 toch... Maar als ik sommige meiden zie de jaren bezig zijn dat lijkt me echt heel erg!
Ik niet. Maaruh.. zijn miranda en ik de eersten die weer kunnen testen? Nou miranda, zullen wij dan voor roze zorgen. En dan als zwarte pietjes met hcg-tjes strooien?
Maar hoeft niet persee in bed hoor. kan ook op de tafel, of tussen de mandarijnen en de bloemkool op t aanrecht.
Ik hoop dat wij voor de kleur roze gaan zorgen! Krijg het nu wel een beetje benauwd hoor, voel niks, merk niks, weet niks........ eigenlijk is het allemaal vaag.
Hahaha Truus, mag het dan ook tussen de afwas op het aanrecht pffffffff.... Zei net al hoor mijn man alleen maar gapen om de 3 minuten dus denk dat hij is leeg-geklust
Ja Miranda en Truus, volgens mij mogen jullie als eerste weer testen. Duurt bij mij nog wel een dikke week, wachten duurt weer veeeeeel te lang!
Ja Monique geloof dat iedereen daar last van heeft hier, dat wachten.... Maar hopelijk wordt het beloont
Hebben jullie dat nou ook steeds, iedere keer als ik een stuke type en ik plaats het dan staan er van jullie al weer 100 verhaaltjes op de site. Nou vraag ik mij af: zijn jullie nou zo snel of ben ik nou zo langzaam?
Laten we het hopen! Dames, ik ga zo mijn bedje maar opzoeken. Slaap lekker en tot morgen en anders tot gauw! Liefs Monique