uhm wou wendy er tussen zetten, maar zag toen dat jij dat al had gedaan. Je was me net voor. Maar hoe kan t dat ik die auto er niet bij heb? Heb alleen bovenin en onderin Qoute weggehaald.
Ik snap dat ook steeds niet met dat plaatje! Misschien iemand ff uitleggen? Oh en aan alle nieuwe mensen: WELKOM!
Je moet bij de link van de foto vooraan tot de http weghalen daar zet je zonder spatie ertussen. Snap je?
Ha, dankzij mijn op tijd naar bed gaan ben ik de 1e vandaag: GOEDEMORGEN!!! en dan een mooi verhaaltje van mij om de dag goed te beginnen. you remind me.... Dat heb ik dus ooit wel gedaan op een feestje... Er waren daar bedden en mijn man (toen nog mijn vriend) en ik hadden ongelooflijk veel zin... Maar ja, terwijl we lekker bezig waren kwamen er nog een paar binnen die hetzelfde idee hadden. Daar schrok ik zo enorm van dat ik van het bed afviel...En jawel, met mijn achterwerk precies in een kapot glas... Auwie! @Delilah, welkom meid! @Truus, er zijn heel veel testers dit weekend (ik mag officieel ook morgen, maar ik wacht tot zaterdag) dus als jij en eh...wie was het nou nog meer? ook wachten tot zaterdag, das dan wel zo leuk he? En wie weet zijn we dan supersolidair! Allemaal roze of allemaal rood.... @All, wie is er jarig op 10 april?
Goedemorgen dames! Jullie zijn gisteren nog goed actief bezig geweest, had heel wat om bij te lezen! Gisteren lekker met het mannetje de stad ingegaan gewoon even lekker met z'n tweetjes! Vanavond gaan we voor nieuwe meubels voor ons nieuwe huissie kijken! Ik zag dat er nogal wat dames zijn die van het weekend gaan testen, onwijs veel succes! He mik ik zie bij je naam staan dat je 1 dag overtijd bent....weet je al wat? Dikke xxx
Goeie morgen Inderdaad was is er een hoop afgekletst gezellig hoor! Ik zag ook dat Bloempje er weer is Hoe staat het met je eigen zaakje bevalt het allemaal ? Je zal het wel erg druk hebben nu! Hier gaat alles rustig z'n gangetje ongi is weg dus klussen kan weer beginnen. Zijn er nog testers vandaag?
Goedemorgen! Ik ben ook weer van de partij! Net wakker, dus eerst ff lekker douchen dadelijk! Ik ga straks heerlijk lunchen met mijn ex-collega's, waarvan 2 zwangeren (toen!). Misschien 'it rubs off'!
He meid, Gewoon zorgen dat je eet en drinkt wat zij doen misschien zit het 'm daar wel in hahaha! xxx