Das klote! Maar hoe kom je er eigenlijk bij om naar Spanje te verhuizen? Heb je familie daar of komt je vriend daar vandaan? x
He steffie, Klote joh hee! Komt altijd op het verkeerde moment! Ik weet precies wat je bedoelt met koud! Wij hebben een aantal jaar in een chalet gewoond en daar hadden we een petroleumkachel en als die dan leeg was was het nog warmer om je kop in de vriezer te steken! Veel sterkte! xxx
Om een lang verhaal kort te maken, mijn oom en tante hadden een droom om in spanje een cafe te gaan openen. Mijn opa en oma zouden meegaan naar Spanje ( en ik ook). Mijn oma werd toen heel erg ziek( ze was al ziek maar kreeg kanker er boven op) dus hadden ze de dromen een beetje laten varen, niet veel later overleed ze. Wouden ze iets beginnen in NL, voor ze op vakantie gingen naar Gran Canaria, gingen mijn oom en zijn ex-zwager praten over een cafe in Amsterdam, allemaal plannen maken en naar de kvk gaan. Vlak daarna gingen ze op vakantie naar Gran Canaria, mijn opa ging ook mee, die kwam depri terug en wou meteen terug naar Spanje. En mijn oom wou ook het liefst weer zo snel mogelijk terug, en toen zijn ze zo snel mogelijk dingen gaan regelen. Ik zei tegen mijn vriend, binnekort kunnen we niet meer gezellig naar oom en tante, want ze verhuizen naar Spanje, en toen belde hij meteen op naar me tante van is het waar etc. En zei toen van ik wil ook mee en ga ik ook mee. En zo was het gekomen! En nu heeft mijn vriend een lening gekregen en is het echt begonnen! Dus we gaan in zuid Spanje wonen en mijn vriend en oom gaan een cafe openen. (heb het ff gekopieerd, en mini beetje aangepast, heb het gister nog getypt haha) Ik volg trouwens een studie: Cafe bedrijf en Sociale hygiene, dus als ik in Feb nog hier ben en me examens behaal, hoeft mijn oom niet steeds op de zaak te staan en kan ik voor hem invallen als hij het wilt.
Dat is nog eens een mooie droom! Ik hoop dat je het daar echt super naar je zin gaat hebben! Je zal je ouders vast wel gaan missen denk ik? Vonden zij het toch niet erg? x
Ik heb geen vader, dus dat is al makkelijk. En me moeder zal ik wel missen, maar in dat half jaartje dat ik niet bij dr woon heb ik dr ook heel weinig gezien. Terwijl ze niet eens ver van me vandaan woont, maar goed. En zij gaat als het mee zit zelf ook een huis kopen of huren in Spanje en dat verhuren als vakantie huisje. En in de vakantie's komt ze dan gewoon langs. En ik weet zeker dat als ze weg is bij dr huidige vriend dat ze ons volgt naar Spanje, want ze heeft anders niemand meer. Alleen dr oma, maar of je daar zo blij mee moet wezen is wat anders haha. Mijn moeder vind het ook niet super erg dat ik weg ga, maar wel jammer. Maar ze wist al jaren dat ik hoe dan ook in het buiteland zou gaan wonen.
Sjee..wat heb ik eigenlijk een heel ander leven! Grappig om zo elkaar tegen te komen, iedereen is hier weer heel anders! Vind ik altijd zo leuk.... Nou ik laat jullie lekker verder kletsen, ik ga lekker lunchen! Tot vanmiddag..
lieve Ingeltje, Vertel jij eens wat over jouw leven. Wat drijft jou? Zijn je hobby's? doe je graag in 't weekend? xxx
Wow dat is allemaal nogal wat! ik hoop dat het voor iedereen in je familie een mooie ervaring wordt! xxx
Ik hoop het ook! Wij krijgen dus een appart kindje, 3 kwart nederlands, kwart italiaans en de spaanse Nationaliteit.
@steffie1980 jeetje meissie. wat een pech. ik zou je zo wat warmte sturen als het kon. hier denk ik dat de duivels eraan komen. behoorlijke krampen zoals met ongie. als ik zaterdag nog niets heb ga ik nog een keer testen............ niet zo spannend deze keer ivm nega test eergisteren.bah bah ik wou dat ik niet getest had. maar ja.het is niet anders. net was mijn vriendinnetje hier een bakkie doen. die mag volgende week testen. leuk leuk leuk. ze gelooft er zelf niet zo in maar ze was van de eerste in een ronde zwanger dus komt wel goed denk? verder nog iets bijzonders meiden? gr mik
Leuk man! En er is niets zo makkelijk als twee talen vloeiend kunnen spreken! ( kan er over meepraten hihi ) x
He mik, laat je nou niet nog compleet uit het veld slaan he! Zoals ik van de week ook tegen Ingeltje zei, ik heb ook nog steeds krampen en mijn schoonzus zei dat zij de eerste 3 maanden van haar zwangerschap ook steeds het gevoel had dat ze ongesteld moest worden! xxx
Inderdaad, die krampen hebben twee betekenissen, of je bent zwanger of je bent/wordt ongesteld. Mijn tante en moeder hadden beiden tijdens hun zwangerschappen het gevoel dat ze ongesteld moest worden!
Wie weet is het te vroeg meid, jij ging opeens van een kortere cyclus uit! Het kan makkelijk dat je gewoon een cyclus hebt van 32 dagen of wat langer hebt!
ja het werd steeds korter dus had nu gewoon 28 dagen ingevuld dacht dat komt wel goed but i'm losing faith........... gr mik
Denk anders zo, als je zaterdag nog geen hebt test dan nog een keer, misschien ben je inderdaad van een te korte cyclus uitgegaan.... xxx
Tja, je hebt nog maar 2 cyclussen gehad, dus het kan makkelijk dat het opeens langer is of gewoon weer 32 dagen is. Dus wie weet heb je 6 dagen voor je nod getest!