dankjewel meissie but don't keep your hope up. ik denk dat ik zo in het rood mag. al ben ik wel superrrrrrrrrrrrrrrrrmisselijk dikke knuf mik
Hey meiden hoe staat het hier. @ Steffie wat een gedoe he hoop dat het allemaal snel opgelost zal zijn wat dit is niks natuurlijk. @ Mik hou moed he ik had 3 dagen voor ik positief teste ook steeds ongi krampjes en dacht ook echt dat het eraan zat te komen en zelfs toen ik posi teste had ik er ook nog last van dus alles is mogelijk. duim duim duim duim duim duim. @ Marlieke spannend meid je mag bijna testen hoop zo dat er nog meer roze bij zullen komen Zaterdag veel testers toch... ik blijf duimen hoor duim duim duim duim duim duim...................... Verder hier alles goed heb net een afspraak gemaakt voor de VK en kan dit jaar nog terecht op 28 Dec en dan met 12 weken 1e echo maar dat hoor ik tegen die tijd wanneer de afspraak is. duurd nog wel lang hoor wil zo graag een 1e echo om het gewoon te zien. Nou ga nog ff wat in huis doen en eten maken. xx
Ik heb hetzelfde haat dat wachten! ik heb een afspraak op 13 december duurt echt nog veels te lang! nou we moeten nog ff geduld hebben! Dames tot morgen! xxx
Ik woon in een heeeeeeeel klein plaatsje in de buurt van Waalwijk/Wijk en Aalburg, weet niet of ik het hier neerzet, mijn zus leest hier nl ook mee. En die weet nog van niks.
Hier lichtelijk bruinig slijm verloren. Morgen zal het wel doorzetten, vermoed ik! Maar niet getreurd, ik zit pas in ronde 1 dus...
Hoi allemaal Wachten is zo moeilijk! Nog een paar dagen en ik kan testen. Heb al wel aan paar 'zwangerschapsymptomen'. Maar goed, dat kan je er ook gewoon van maken natuurlijk. Ben benieuwd! Erg leuke site trouwens. Heel nuttig
Hoi Dymphie! Leuk dat je meekletst! Super zeg dat je bijna mag testen....ik zal duimen! Enne....Ik geloof dat we eerlijk gezegd allemaal wel enkele symptomen hebben en als ik voor mezelf mag spreken denk ik dat ik ze mezelf aanpraat! *zucht
dames, ik mag er wel nuchter over doen, maar ik wil ook wel knuffels in ontvangst nemen hoor! Tenslotte had ik wel telkens het idee dat ik zwanger was...
Je hebt helemaal gelijk Marlieke, hier alvast een heeeele dikke knuffel en ik hoop nog een beetje dat het niet doorzet die ... *knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf*knuf Inge
@Steffie, wat vreselijk k*t meid! Ik weet dat je er niet veel aan hebt maar ik denk aan je, dikke knuffel voor jou! @Dymphie, welkom hier! Dames, even vraagje, ik heb m'n ei al gehad maar nu is m'n temp vandaag 0.2 graden gezakt, is dit erg? Tempkaartje staat ook in m'n album. Liefs Monique