Ik kom uit Overijssel..............hihi toch ook een paar uit het oosten des Lands. Steffie heel veel sterkte meid! Iedereen die gaat testen binnenkort heel veel toi toi en iedereen die de rode gaan zien of al hebben gezien veel succes in de volgende ronde en try too keep smiling Dymphie-> welkom on board Ik begin vruchtbaar slijm te krijgen en zit dit weekend denk ik rond mijn eisprong, dus klussen geblazen......... Meiden tot snel -x- Silver
Marlieke knuf knuf knuf knuf maar zaterdag zouden we testen en nu? haha nee hoor op naar ronde twee voor jou! helaas maar ja nu weet je wel waar je aan toe bent, dikke knuf mik
Goeie avond meiden. Ik heb alles doorgelezen, maar ga niet op alles reageren hoor. Ben ondertussen BabyBoom aan het kijken. Hier nog steeds geen ongie te bekennen! Maar ik durf nog niet te testen, wacht toch nog maar even af. Vind het nu wel heel spannend hoor. Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen, maar vorige maand voor het eerst 29. Weet dus niet of ik nu van 28 of 29 uit moet gaan. Ik hou jullie op de hoogte meiden.
Oh jongens, nee meiden natuurlijk....ik duim zó voor jullie! Ik hoop dat roze zaterdag een heleboel gelukkige gezichten gaat opleveren! (om nog maar niet te spreken over die van de aanstaande opa's en oma's!)
hahaha ik heb zoiets leuks bedacht al voor de opa's en oma's. een rompertje met erop jullie worden opa en oma gefeliciteerd. hhahah ik kan niet wachten op die gezichten ik zit nu elk uur te kijken in mijn onderbroek of het al rood s maar tot nu toe niets gelukkig dikke knuf mik
Ik wilde met de kerst zorgen voor het nagerecht en dan met beschuit met muisjes komen! (maar eerst nog maar ff zwanger worden lijkt me de goede volgorde)
Hey mik, het is net of ik mijzelf herken, doe ik ook al de hele dag. Ja ik weet het ROZE ZATERDAG! Ik gaf alleen maar aan dat ik niet meer durf te testen. Kan jij de spanning nog aan? Ingeltje: dat lijkt mij zeker de juiste volgorde=eerst zwanger dan leuke manier van vertellen. Als ik zwanger ben bel ik volgens mij direct iedereen die ik ken! Zo blij zou ik dan zijn.
Hi dames ,hoe staat het hiero? : Ik heb niet alles terug gelezen hoor,maar ik merk dat het hier erg spannend wordt(is)! Wordt er morgen ook getest? Ik ga heel hard voor jullie duimen hoor! Ik ben ook een brabo,gezelli heh meiden? @Ingeltje,wij wonen niet ver van elkaar vandaan... Succes allemaal! Liefs Dais.. -x- Ps das het nadeel als je weer heel de week werkt,ik heb geen tijd meer om te reageren,ook niet leuk,ik kan jullie niet meer bijhouden Slaap lekker!
Enne hoe is het met de zwangere dames onder ons! Al last van kwaaltjes? Geniet er van meiden! Liefs Dais.. -x-
Welterusten dames! Sweet dreams...ik moet nu 3 dagen werken dus ik hoop dat ik mijn hoofd even van de cyclussen, NODS, duiveltjes, roze auto's broekgluren enz af kan houden! (ik geef het niet veel kans hihi) Tot morgen!
Voor alle niet zwangere dames, dames op het wachtbankje en verder iedereen die hier leest een dikke knuffel! Ik hoop dat we snel roze zijn hier! Allemaal positieve testen dat zou mooi wezen! Ik kom ook uit het oosten van het land! Ben niet de enige las ik al. Ik ga nu lekker slapen. Tot morgen en niet teveel kletsen morgen, ben een half uur aan het bijlezen
hoi hoi nou meiden wat ik nou weer had.vannacht om drie uur werd ik wakker met verschrikkelijke pijn. echt vreselijk. in mijn schaamstreek. ik dacht nou daar heb je het he. miskraam ofzo. ik naar beneden strompelen (kon amper lopen van de pijn) de pijn zat net boven mijn schaambeen. op de wc. daar heb ik een half uur gezeten met mijn man naast me. pijn pijn pijn. zweten diaree ik kon niet plassen. verschrikkelijk. uieindelijk geplast en diarree en na een uur weer naar boven met een stuk minder pijn. echt meiden ik had zo'n pijn dat ik mijn man had gezegd dat hij de ambulance moest bellen. gelukkig niet gedaan. ik dacht misschien is het mijn blinde darm ofzo. maar nu gaat het wel weer nog wel veel steken. maar voor de rest gaat het wel. wat het nou is? geen idee? ik zat zo te zweten het liep gewoon van me af met druppels. gatverdarrie. nou ja ik hoop dat het snel overgaat en anders maar even naar de dokter van het weekend dikke knuf mik
Goedemorgen dames! Super spannend dat er zoveel van jullie morgen gaan testen! Ik hoop op super blije gezichtjes maandag, en veel roze namen in onze lijst! Ik kom ook uit Brabant eigenlijk uit Etten-Leur maar toen naar Bergen op Zoom verhuist. @Steffie hoe is het nog afgelopen met de stookolie? heb je nog iets kunnen regelen? @Ingeltje voor je het weet is het dinsdag....enne succes met het je hoofd naar iets anders zetten! @Daisy ja hoor kwaaltjes zat....maar is het allemaal waard! @Mik dat is inderdaad een super origineel idee! moet je zeker doen! @Dymphie welkom op het forum veel lees en schrijfplezier! @ alle dames een dikke x en veel succes