wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @All, gisteravond hield het bruinverlies ineens weer op, dus vanmorgen maar even een test gedaan (sorry, Mik) en die zei: niet zwanger...

O naar de 2e ronde. Mag ik hier nog wel blijven beppen met jullie?

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hahahahahaha
    tuurlijk meissie

wel jammer hoor
    gr mik

3. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Spijt me om dat te horen Marlieke!
    Ja tuurlijk moet je bij ons blijven, doe ik toch ook?!

xxx

4. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hey mik,

Je gaat morgen testen he?
    Super spannend hoor!

xxx

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

nou als ik zwanger ben dan spring ik echt een gat in de lucht die is in heel nederland te zien!1 dus goed kijken in de lucht morgen meiden!

haha dikke knuf mik

6. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    hihi die Mik toch. Maar ik zal mijn ogen strak op de lucht gericht houden hoor! :)

7. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    dames ik spreek jullie maandag weer ben doodziek....ga lekker naar huis!
    Iedereen veel succes!

xxx

8. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Beterschap Austin!

9. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    mik25 waarom alleen in nederland? ik wil het ook zien hoor hihi

marlieke balen meid op naar de volgende

de rest dank jullie voor je medeleven hoor pff...moet vanmiddag naar de bank heb mijn verhaal daar gedaan en die vonden het schandalig van het ocmw dat het allemaal zo lang moet duren. als we nu een stelletje geldkloppers waren ok...maar heb nog geen enkele lening of iets dergelijks. Dus heb hoop dat ik ze daar wel geld voor mazout zal gaan kunnen lenen.

Gister heeft mijn man bij het werk van hem een dag contant gekregen, houd in dat die vandaag voor niks is werken natuurlijk, maar daarvan hebben we een kannetje van 20 liter mazout gehaald en daar red ik het tot morgen mee. dus op goede hoop de bank dan maar vanmiddag

schoonma wilde niks horen, ze had geen tijd maar mijn vader is erheen gereden om te kijken of hij wel met haar kon praten hoe hun ons nu even zouden kunnen doorhelpen...maar werd buitengegooid. Waarop mijn man en ik gezegd hebben nu is het gedaan met haar. Ik wil der niet meer in mijn leven hebben. (besteelt beliegt der eigen kinderen ed. bijv huwelijkssparen we trouwen krijgen normaal 800 euro maar die is zij gaan ophalen enz enz zo zijn er nog veeeel meer dingen op de noemen. ze vind mijn man en ik geen koppel...een arbeider (enny) met een geleerde (ik me diploma`s waar ik niks mee doe) ofwel gewoon een b*tch

dus mijn papa is weer hierheen gekomen en heeft de drie kiddo`s meegenomen. Zodat die een warm bad hadden en in ieder geval warm zitten het weekend.
    Wsl gaan wij er als er geen mazout komt het weekend ook tijdelijk heen maja ik vind het allemaal geen doen.

dat was de update weer

10. Niet meer actief

@ steffie, echt klote voor je allemaal.
    Gelukkig heb je een lieve papa!
    Jammer van die schoonmoeder van je pfff, erg irritant.

Ik heb jammer genoeg geen schoonmoeder.

11. Eimat

Eimat Niet meer actief

@ Marlieke, ik had je op het andere forum ook al gezegd dat dat neit de afspraak was he...we zouden gesamelijk zaterdag testen...! Maar goed dikke knuf dan maar

@ mik , dan moeten wij maar de roze zaterdag ervan maken vind je niet?!

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    haha ik doe mee!

dikke knuf mik

13. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    @Eimat, ik kon toch ook niet weten dat ik bruinverlies zou krijgen en dat dus de duivels bezig zijn zich aan te kondigen? :(

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou joh potverdorie

jij kan er ook niks aan doen hoor meissie. als je er wat aan had kunne doen had je waarschijnlijk morgen wel een posi test in je handen gehad.

nou ja sommige dingen hebben wij vrouwen helaas niet in de hand he?

volgende ronde beter meis

dikke knuf mik

15. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Het komt wel goed hoor! Next round.

Ik hoop trouwens wel dat Eimat, Jij en iedereen hier die morgen gaat testen leuk nieuws kunnen brengen! Ik zal dan echt helemaal heppiedepeppie zijn voor jullie!

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

ik kreeg net een pbtje van iemand die had precies hetzelfde gehad als wat ik gisteravond heb gehad. ze heeft ook spastische darm en die teste dezelfde dag posiief dus ik heb nog hoop

gr mik

17. Niet meer actief

Spannend!

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

ik hoop het zo!1

hahah gr mik

19. Eimat

Eimat Niet meer actief

Weet ik ook wel, was ook niet lullig bedoelt hoor. Ik gun je het van harte en trouwens...bij mij kan het ook nog komen, zoveel ben ik nou ook nog niet overtijd. We zullen zien en anders gaan we gewoon de volgende maand samen voor een roze dag (als we een beetje gelijk lopen dan)

20. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    @Eimat, eerlijk gezegd hoop ik dat je morgen een positieve test in je handen houd. Maar mocht dat niet het geval zijn dan kan het heel goed dat we aardig gelijk op gaan. Want hier nog steeds niets meer sinds gisteravond. Innesteling kan het niet geweest zijn, want we hebben na dag 14 niet meer geklust. Met zo'n baby in huis heb je daar nog maar weinig puf meer voor... :oops: Dus als dat een innesteling zou zijn geweest was ie wel heel laat...

Deel Deze Pagina