Pfff, heb het even helemaal gehad zeg, heel mn lijf ligt in de war, rammelende buik, knallende hoofdpijn, word er helemaal gek van Voor de testers komende dagen, heel veel succes!
Dat is inderdaad erg spannend Mik 8) Ik duim voor je Duim,duim,duim,duim,duim Hier voor de rest weinig nieuws duurt nog zoooo lang voordat ik me eisprong heb. Ach ja sinterklaas komt er weer aan kerst oud en nieuw genoeg andere dingen om me mee bezig te houden.. Nog aparte plannen met kerst dames?
Lieve lieve meiden. Ook ik weet dat het niet de afspraak was maar ik heb vanmorgen getest. De test was POSITIEF! Er waren 2 streepjes in beeld. Ik ben zo gelukkig vandaag. Ik heb vanmorgen om 7 al de test gedaan, direkt mijn man wakker geschud en het laten zien. Ik kan het nog niet geloven. Meiden ik hoop dat jullie hetzelfde te zien krijgen als jullie gaan testen.
Whahahhaha joehoeeeeee, Van harte gefeliciteerd meid. Goooi even wat over de schuur joh. (hcg-tjes) Duss, tijd voor een nieuwe banner en doe ook maar gelijk een nieuwe avater. Feliciteer jij je mannetje ook even van ons? Jeej echt geweldig meid.
Moet je goed opletten Truus, daar komen ze: hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg enz
he dames, hier vanuit thuis heb net geslapen en voel me al een stuk beter! Heb eindelijk internet thuis! Miranda wat lees ik nou? GEFELICITEERD meid dat is echt super super super nieuws! een hele dikke mama kus!
miranda3xmama gefeliciteerd! geweldig gewoon echt ben super blij voor je! Ik kan ook niet wachten wil testen grrr maar moet nog even wachten zowieso heb nog even wat anders aan mijn hoofd en de woorden van schoonmama zijn hard aangekomen......als je niet voor je drie kinderen kan zorgen zoek je het maar uit......ok weet is grof en slaat nergens op ze hebben alles wat hun hartje begeert in mate en heeeeel veel liefde! alleen even geen verwarming thuis....rekenfoutje van mama maar ja...
he dames nu kan ik jullie lekker in de gaten houden van 't weekend! ik wil natuurlijk meteen weten wie er allemaal in blijde verwachting zijn! God jullie moeten allemaal wel erg zenuwachtig zijn! @Miranda Kan er niet over stoppen Miranda vind het echt super voor je! @steffie jouw schoonmoeder klinkt niet echt als een heel erg medelevend persoon, dat is echt jammer! @Mik dame voor jouw duim ik echt super hard zou het echt super vinden voor je als je nu posi test morgen, je hebt het zo zwaar gehad! aaarrrgghhh dat was even voor alle wachtende dames! xxx
Ik laat m'n banner nog even zo staan, mijn moeder leest soms ook wel eens in de vlinderlounge. Zul je net zien dat ze dat vandaag dan ook gaat doen, wil het liever persoonlijk vertellen. Ik ga voor alle andere testers enorm hard duimen. Ben ik toch nog op de geboortedag van Lindy* uitgeteld: 01-08-2008! Dat vind ik zo speciaal.
Tuurlijk wil je t persoonlijk vertellen. Ja gut inderdaad, is ook zo. We hadden t er van de week nog over. Hoop wel dat jullie heel erg gaan genieten van deze zwangerschap. Nu kan 01-08 ook een hele mooie datum voor jullie worden. En niet alleen maar een verdrietige. OOOO, ik hoop zo dat t in de lucht hangt. Heb je hcgtjes gevangen hoor.
Passagiers-lijst voor de ROZE auto! 27: 28: Chantal (1) 29: Pien83 (4) 30: Lampie (1), IkDus (1) 31: NOVEMBER 1: 2: Anno103 (3), Monique1983 (2) 3: 4: Bambi82 (5), Silver (1), mirella25 (1) 5: 6: Esmee81 (4) 7: 8: Judy (3) 9: 10:Kitty1982 (4) 11: 12: Austin (1) 13: Secretstar (2) 14: Bianca24 (4), Lotte (4) 15: 16: Yvett (2), Droppie123 (3) 17: Bloempje (5) 18: Enomis (5), Wendy1983 (2), Luna73 (2), Rachje (0) 19: 20: 21: 22: miranda (1), mik25 (3) Mupkuh (3) 23: nikkijane(3), truus1980(2) marlieke(1) Eimat(5) 24: 25: 26:steffie1980 (3) Ingeltje (1) 27: 28: 29: Esmee81 (5) 30: DECEMBER: 1: Anno103 (4), Monique1983 (3) 2:Missyzuilen (4) 3:Aliekeleppink (1) 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: Silver (2) 11: 12: 13: 14: 15: 16: Wendy1983 (3) 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: Yvet (3) 26: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Nou kon ik gelukkig mijzelf in het roze zetten. Morgen wil ik veel meer namen in het roze gaan zetten dames!