wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    ok, das wel balen ja...

naja ik ziet wel, tis echt heel weinig en alleen maar mooie roze/rood :oops: :oops: hahaha.
    Dus thja, meestal heb ik bij ongie van dat bruine oud bloed eerste dag :S haha (sorry voor de woordjes :D )

2. 1Summer

1Summer Actief lid

21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Geeft niets meissie, details horen er nou eenmaal bij ;)

Ik ga duimen voor je!

X

PSsss: ik ga de zon weer opzoeken 8)

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Thja we zullen zien...en anders ronde 2 ;)

Ik gata ook lekker de zon opzoeken, en een beetje kleur opdoen ;)
    xxx

4. hey angel,

Het is allemaal wat he? Ik moet je zeggen nu ik ook in ronde 2 zit dat ik ook een stuk relaxer ben, ik heb zoiets van ik zie het wel. Ik ben nog jong. Bij mij is er ook nog geen verandering hoor, eergisteren die bruine veeg :oops: en daarna niks meer. Heb wel een zwaar gevoel in mijn onderbuik, en mijn buik is wat opgezwollen. Anders dan anders.

We wachten gewoon af!
    Jij ook succes!

Groetjes Hansje.

PS: als ik je zo hoor lijkt het wel ene beetje op innestelen, dus als het goed is kan je over ongeveer 9 dagen testen. Tenzij je daarvoor ongesteld bent geworden wat ik niet hoop.

5. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ey hansje,

bedankt voor je berichtje, je heb me toch beetje hoop weer gegeven ;).

thja ik vind het ook zo raar na 22 dagen al ongi, meestal is dat bij mij rond de 28ste.
    naja ik ziet wel, ik heb wel steeds meer misselijkheid vlagen :( en noem maar op kwaaltjes haha.

Maar thx ik zal het ff 9 dagen uit houden, en als ik voor die tijd ongi ben gaan we officieel naar ronde 2 haha.

want tis echt heel weinig meestal als ik ongi word, verlies ik de eerste dag al aardig wat. Maar tis echt zo weinig dat ik een inlegjkruisje heb, en nog geen eens een tampon ofzo.

xxx

6. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ik denk dat als het echt je ongi wordt je daar morgen wel achter komt, anders kan het idd innesteling zijn..

7. Pin me er niet aan vast hoor angel! Ik snap dat het je wat hoop geeft maar het moet ook geen valse hoop zijn he?

Ah joh jij bent ook nog jong dus het komt allemaal wel goed! Lekker nuchter blijven eronder!

Spreek je snel weer!

xxx

8. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    onee joh, valse hoop geef je niet joh, ;) ik neem de hoop toch aan haha :p.

Maar thja ik ziet het morgen wel, bloeden is nu al heel weinig tot bijna niets :S haha
    echt raar ff allemaal, en ben er ff alleen maar mee bezig..sorry meiden kweet ben ff aan het zeiken :S.

sorry sorry sorry haha

xxx

9. Niet meer actief

Als ik het hier zo lees zitten we allemaal in hetzelfde schuitje, ik voel ook allemaal dingen die ik normaal niet heb.
    Ik durf alleen niet teveel te hopen uit angst dat de telleurstelling dan zo groot zal zijn als de test negatief blijkt te zijn.
    Ik zou de 10e ongi moeten worden, ik heb me voorgenomen "pas"de week erna te gaan testen maar of ik dat ook volhou :oops:

10. Niet meer actief

Je ben niet aan het zeiken meis, we zitten er allemaal mee dus dan zijn we allemaal een stel zeikerds bijelkaar :)

11. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha ok, thja wel even lekker hoor tegen jullie aan zeuren en antwoord krijgen. Anders zit je thuis ook maar zo met zo gevoel en hier ken je het fftjes kwijt snap je?
    Ik had het net met me vriend over en we hadden zoiets van als het morgen en overmogrne het bloeden weg blijft dan gaan we wel volgende week zaterdag testen.

Achjah we zien het allemaal wel..:D:D:D

Ben al lang blij dat ik hiero me verhaaltje kwijt kan :D

xxx

12. Ik snap het. Ik vindt het ook wel gezellig hoor zo onze verhalen aan elkaar kwijt kunnen. Je hebt toch iets gemeen met elkaar!
    Ik hoop voor je dat je ongi uit blijft! Ik zal voor je duimen

xxx

13. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ja ik duim net zo hard mee :p:p haha

thja ik heb ook niet echt van die ongi krampen gehad, alleen steekjes. Meestal heb ik echt van die krampen.
    maar was ik al zei bloeden is bijna tot helemaal gestopt haha.
    We zien het wel.

We gingen net eten en ik lust totaal geen silveruien :S, maar me vriend had het in het eten gedaan perongeluk en ik at ze zo op, en luste ze :S:S:S hahah

xxx

14. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    haaaiii meiden! vandaag lekker bij het zwembad gelegen met man en mannetje ;)

weer veel bij te lezen zeg hey! Volgens mij heb ik een nieuwe meid gezien, Welkom! en op 10 aqugustus is je NOD? spannend, is zeker al de 5e, dus schiet al op!

@Angel1986, ik heb het wel met je te doen zeg meid! nu dat weer, ene symptoom volgt het andere op en nu weer iets waarvan je niet weet wat het is.... vervelend zeg! Maar kop op, even doorzetten en dan testen. -x-

Hier ook vreselijke klachten allemaal! heb ontzettend het gevoel dat ik ZWAAR ongesteld moet worden... pukkels (damn), krampen, schoonmaken, van alles... dus ik ben er heel bang voor ineens. Zo zeker als ik was zo onzeker ben ik nu... maar goed, even wachten tot eindelijk die Matcare test binnen is, en dan ben ik ondertussen vast al overtijd ;)

-xxx-

15. 1Summer

1Summer Actief lid

21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Niemand is aan het zeuren hoor Angel! We zitten inderdaad allemaal in het zelfde schuitje, dus kom maar op! :)

16. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Oh ja, dat had dat mutsie ook nog gezegd, ik sluit me volledig aan bij Lieselotje en Summer. je zeurt niet en we kunnen veel hebben ;)

17. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Hoi hoi meiden,
    zo ff bij me moeder wat gezinsspellen gehaald haha je moet toch wat doen met dit weer(lekker buiten spelletjes spelen met me vriend :D)

@anoniem, en lekker bruin geworden? wij zijn vanmiddag even naar de plas geweest hier met de honden, en aardig in me gezicht en armen verkleurd:D. Maar ik werd het al gauw zat, heel moe :( en pijn in me been :(:(.

Net naar de wc geweest(zo als gewoonlijk haha), en het bloeden was gestopt :D:(:S.. Ik weet het echt niet meer meiden haha.
    Of het komt morgen met bakken uit de lucht vallen me ongie :p, of het is toch innestelingbloed geweest.
    ik hoop toch een klein beetje het laaste haha. Vandaag ook heel misselijk geweest, echt tot braken aan toe :( wat is er mis met me lijf :(:( word er ff echt gek van.
    Nu weer zo vieze ijzersmaak in me mond :(, me eten heeft ook helemaal niet lekker gesmaakt, meestal smul ik altijd wel lekker.
    Toen wou me vriend een isje halen bij de MC meestal vind ik dat heerlijk, ik vond hem echt niet lekker. Heel vreemnde smaak :S

Ik word dus zeker weten gek van me lijf:D

ZO dat lucht even op dit klagen, sorry meiden hahaha

xxx

18. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Als je dat bloeden niet had had gehad, zou ik (aan je andere symptomen te lezen) absoluut denken dat je zwanger bent.. de bloeding (ook al is die heel licht geweest) maakt het toch een beetje twijfelachtig. ik snap je verwarring ontzettend en gelukkig is het bloeden alweer gestopt, laat het nu maar lekker wegblijven en volgende week posi testen ;) en zo niet, laat het dan gewoon goed komen zodat je het zeker weet!

ja ben een beetje verbrand ;) maar dat vind ik wel lekker, ik wordt altijd eerst een beetje roodbruin voor ik bruin word! -xxx-

19. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Thja ik denk dat het toch innesteling was, was toch rond die tijd (rond de 4a 5 van aug). En hoor wel meer dat mensen dan beetje bloeden.
    Thja ik hoop dat ik volgende week een roze naam neer mag zetten.
    Mara het is gewoon afwachten deze week.

En anders doe ik lekker mee met de 2de ronde ;)

wel lekker he weer de zon ;), wij gaan heerlijk in de tuin zitten en genieten van de zon.
    Ik kom zo weer ff buurten hier ;)
    Wel goed in smeren allemaal he ;)

xxx

20. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Phew, gelukkig!
    ik was een beetje huiverig omdat je de hele dag gevloeid hebt. ik had zelf maar eenmalig een bloeding gehad vorige keer en dat was met 12 weken en dat scheen nog steeds innestelen te zijn geweest (vaag). volgens mij gewoon een bloedvaatje geknapt, want je baarmoeder is heel kwetsbaar. maar goed, ik had nog niet gehoord van een dag vloeien, maar snap het wel want het kan 1 blodinkje zijn die er niet in 1 keer uitkomt, toch?

Nou gelukkig heb je er weer een goed gevoel bij! ga meer lekker spelletje spelen :), misschien tot later!

Deel Deze Pagina