Schrik er ook even van zeg Mik...ik hoop dat je zoiets niet weer meemaakt (tenzij dit een soort van hele heftige innestelling was natuurlijk!) maar anders...naar hoor.
Allereerst Miranda van harte gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn voor jullie! En bijzonder op de dag van Lindy! Mik, wat naar zeg dat je zo ziek was vannacht, maar misschien is het toch een goed teken geweest. Ik hoop het voor je en dat je morgen positief test. Hetzelfde hoop ik voor Eimat! Marlieke wat jammer zeg die negatieve test. Dikke knuffel voor jou! Ik had vanmiddag toch ineens een steek in mijn rechterzij, heel laag. Duurde een seconde of 10 en toen was het over. En nu weer een zeurderig buikpijn gevoel en telkens het gevoel dat ik moet plassen. Herkennen jullie dit?
Heej ,meiden, WOW MIRANDA! \/ Van harte gefeliciteerd meis,helemaal goed! Het heeft ook wel weer iets dat je dan op Lindy's dag uitgeteld bent,het heeft zo moeten zijn ! @Mik,weet je al iets meer meis? Sterkte hoor! De rest allemaal HEEL VEEL SUCCES MORGEN! Ik duim nog steeds voor jullie(voor Miranda heeft het al geholpen).... Liefs Dais.. -x-
Hee Meiden! Hier gaat alles goed! Nu lekker weekend! Ik ben ook al druk bezig met duimen voor alle testers morgen! Zoooo spannend hiet hahah! Liefs Wendy
nou dit was dus gisternacht gebeurt. kreeg vanmiddag een pbtje van iemand die hetzelfde heeft gehad voor ze positief teste en nu hoor ik het weer hahahaha goed man. morgen roze hoop ik. ik heb vandaag weer de ehele dag ongiekrampen en mij darmen zijn echt helemaal van pad af. snap er niets van maar als ik morgen in het roze mag heb ik het ervoor over. dikke knuf mik
heeej meiden... Ik ben een hele tijd niet geweest, en kan nu dus ook niet alles bijlezen maar Enomis: Gefeliciteerd! Helamaal super! Miranda: Jij ook super gefeliciteerd... Helaas mag ik in het rood. Ik ben donderdag (22 nov) ongi geworden! Balen dus maar weer... Op naar ronde 4 dus voor mij!
Ohja mijn nieuwe nod is 25 december... 1e kerstdag! Wij doen aan cadeautjes onder de kesrtboom... en ik weet al wat ik ga vragen...
Het lijkt me geen blaasontsteking. Nu heb ik namelijk alleen nog een heel vaag gevoel is mijn buik en last van winderigheid (sorry!) Verder is het plassen over, en echt pijn is het ook niet in mijn buik. Het is gewoon voelen dat je een buik hebt. Moeilijk uit te leggen.
Gefeliciteerd Miranda! Geniet ervan. (vergeten te zeggen in mijn vorige bericht ) @ aliekeleppink, volgens mij lopen onze banners gelijk op
@Miranda, wat fantastisch meid! Gefeliciteerd! @Mik, tuurlijk heb jij morgen ook roze zaterdag! Dat moet gewoon! @All, hier nog steeds geen ongi. Niets, helemaal niets. Ook geen klachten die ik normaal voor ongi heb...