Passagiers-lijst voor de ROZE auto! 27: 28: Chantal (1) 29: Pien83 (4) 30: Lampie (1), IkDus (1) 31: NOVEMBER 1: 2: Anno103 (3), Monique1983 (2) 3: 4: Bambi82 (5), Silver (1), mirella25 (1) 5: 6: Esmee81 (4) 7: 8: Judy (3) 9: 10:Kitty1982 (4) 11: 12: Austin (1) 13: Secretstar (2) 14: Bianca24 (4), Lotte (4) 15: 16: Yvett (2), Droppie123 (3) 17: Bloempje (5) 18: Enomis (5), Wendy1983 (2), Luna73 (2), Rachje (0) 19: 20: 21: 22: miranda (1), mik25 (3) Mupkuh (3) 23: nikkijane(3), truus1980(2) marlieke(1) Eimat(5) 24: 25: 26:steffie1980 (3) Ingeltje (1) 27: 28: 29: Esmee81 (5) 30: DECEMBER: 1: Anno103 (4), Monique1983 (3) 2:Missyzuilen (4) 3:Aliekeleppink (1) 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: Silver (2) 11: 12: 13: 14: 15: 16: Wendy1983 (3) 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: Yvet (3), nikkijane (4) 26: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen De lijst is weer even aangepast.
He dames, Goedemorgen! ik ben gewoon zo zenuwachtig voor de testers onder ons dat ik niet meer kon slapen hahahaha! Ben zo benieuwd! Veel succes dames! xxx
Goede morgen dames. En ik maar denken dat ik het eerste hier zou zijn. Mooi niet dus. Is er al nieuws testers? (Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor!) Ik vind het na een goed nachtje slapen nog steeds heel onwerkelijk dat mijn test toch nog positief is geworden. Mijn man en ik hebben er gister avond nog lekker lol om gehad.
Goedemorgen dames! Ik ben ze benieuwd voor de testers. Ik ga de hele dag weg, dus zal het vanavond wel lezen. Lampie, wij gaan inderdaad gelijk op. Als je niet ongi wordt wanneer ga jij dan testen? Ik heb me voorgenomen om niet eerder dan zaterdag 8 december te testen. Ben pas gestopt met de pil, dus weet mijn cyclus nog niet. Anders is het weer zo'n stress! Testers, succes! Hopelijk is het hier roze als ik thuis kom vanavond!
Nou, zijn er nu al testers wakker of niet. Stelletje slaapkoppen!..................... hebben jullie niks anders te doen? BV TESTEN!
Lekker van genieten hoor! ik vind het zo'n wonder! jij hebt het al een paar keer meegemaakt maar toch blijft het een wonder lijkt me! dikke zwangerschaps x
Hey Austin. Het zeker een heel wonder hoor. Ik vind het wel allemaal weer heel spannend. Ik krijg de hele zwangerschap elke 2 weken controle en een echo. Hopen dat deze keer alles wel goed gaat. Ik zou ook allang wakker zijn, heb gistermorgen ook mijn test al om 7 uur gedaan.
wou dat ik al eerder kon voor mijn echo...ben zo'n pesimist en allemaal zo bang dat het niet goed zit...stom toch? nog ff geduld hebben tot de 13de..... xxx
Ik had dat ook iedere keer hoor, voelde me pas echt gerust als ik de 1e echo had gehad. Op een of andere manier wil je echt de bevestiging ZIEN op scherm. Ik vind dat heel normaal hoor. En voor je het weet is het weer 13 december.
jullie geloven het nooit maar ik was dus............ ..................................................................... n................................................................e... ........................g........................................... POSITIEF! En duidelijk ook! Binnen 1 minuut een dikke blauwe streep( stond er eerder dan de controle streep). Super he!
EIMAT GEFELICITEERD! de lijst gaat echt kei roze worden deze maand! jippie! nu kunnen we ook allemaal kwaaltjes gaan bespreken hahaha! xxx
heb mn banner ook maar aangepast, zo duidleijk was de streep wel. Maar ik moetr nu even weg .Bedankt voor de felicitatie!