he meiden er staat heel licht een tweede streepje. ik geloof het gewoon niet! een test gedaan van mattcare en een van sensitest en op beide staat een heel licht streepje. je moet goed kijken maar ze staan er echt. en de andere maanden bleven ze helemaal leeg. ik denk dat ik zwanger ben maar weet het niet honderd procent zeker. ik ga vanaf nu elke dfag testen tot er een hele dikke streep staat dan geloof ik het pas.. dikke kus mik het is zo denk ik?wow
hey mik. Super zeg...we maken er echt een roze zaterdag van! Je hebt je echt aan de afspraak gehouden hihi Ik namelijk ook al. Gefeliciteerd!
Passagiers-lijst voor de ROZE auto! 27: 28: Chantal (1) 29: Pien83 (4) 30: Lampie (1), IkDus (1) 31: NOVEMBER 1: 2: Anno103 (3), Monique1983 (2) 3: 4: Bambi82 (5), Silver (1), mirella25 (1) 5: 6: Esmee81 (4) 7: 8: Judy (3) 9: 10:Kitty1982 (4) 11: 12: Austin (1) 13: Secretstar (2) 14: Bianca24 (4), Lotte (4) 15: 16: Yvett (2), Droppie123 (3) 17: Bloempje (5) 18: Enomis (5), Wendy1983 (2), Luna73 (2), Rachje (0) 19: 20: 21: 22: miranda (1), mik25 (3) Mupkuh (3) 23: nikkijane(3), truus1980(2) marlieke(1) Eimat(5) 24: 25: 26:steffie1980 (3) Ingeltje (1) 27: 28: 29: Esmee81 (5) 30: DECEMBER: 1: Anno103 (4), Monique1983 (3) 2:Missyzuilen (4) 3:Aliekeleppink (1) 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: Silver (2) 11: 12: 13: 14: 15: 16: Wendy1983 (3) 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: Yvet (3), nikkijane (4) 26: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Wat word de lijst mooi roze! Wie nog meer?
AARRRGGGHHHHH GEFELICITEERD! Ben echt super blij voor je! Ik zei toch nog even geduld hebben ! echt helemaal te gek! Geniet er van meid! dikke dikke x
eimat en mik>> GEfeliciteerd hoor! echt super geniet er maar van Ik gister heel dom geweest in de avond een test gedaan natuurlijk negatief...zoveel te vroeg hoe dom....maar mik je geeft me moed hihi gister had ik namelijk buikkrampen en zweten en bibberen en...diaree (sory) dus heb nog hoop voor maandagochtend hoor
he steffie, voor jou geld precies hetzelfde gewoon nog eventjes geduld hebben en dan komt alles goed! veel succes! xxx
Hey EIMAT en Mik super meiden gefelicitieerd het is wel een goede maand best veel roze hopelijk komt er nog meer bij. Ik moet de deur uit fijne dag dames. xx
maar dames hoe lang ben ik nou zwanger dan. als hij maar zo'n licht streepje geeft zal dat niet zo lang zijn denk? gr mik
nu krijg ik weer hoop hihi maar maandag moet ik eerst weer achter die verwarming aan....ben nu mijn leefgeld in kannetjes aan het steken en heb dus geen eten in huis grrr is veel duurder als je het in kannetjes koopt dus meteen maar vragen of ze ons een dagloon van mijn man kunnen geven zodat ik toch die paar dagen nog wat te eten kan kopen.....
Oh! Eimat en Mik! Wauw ongelooflijk! Heb er wel over zitten denken vannacht en vanochtend, maar dat het ook nog écht zo is! Wat geweldig meiden! Hartelijk gefeliciteerd en het wordt nu echt tijd om te strooien! (ik kan het gebruiken want ik ben chagrijnig vandaag en dat betekent meestal ongesteld worden na het weekend....) Dus kom maar op met die HCGtjes! xxxxx
Als je de calculator gebruikt kan je het volgens mij zien. De 1e dag van je laatste ongie invoeren en dan krijg je je vermoedelijke uitgerekende datum. Als je dan een banner maakt, krijg je in beeld hoelang je dus zwanger bent.
Hey Simone, Wat grappig eigenlijk... wij zijn ongeveer op dezelfde tijd begonnen(kan ik me nog herinneren), dezelfde ronde zwanger. Ik keek elke maand hoe het bij jou stond. En in die lijst van "gestopt met de pil" staan we net onder elkaar. Viel me gister zo op...geinig he En voor de andere dames... strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi
@ Mik: het is geen duidelijk streepje, maar als die er dinsdag niet was ben je volgens mij echt wel zwanger hoor. Je had natuulijk ook nog geen regelmatige cyclus, dus misschien ben je nog niet zo lang zwanger. Weet niet of je dan de calculator kunt gebruiken, die vraagt naar de duur van je cyclus. Misschien en beetje gokken=tussen de 42 en 32 dagen in nemen.
oh jee. ze staan op allebei de testen zo. ik ben toch wel zwanger? anders zou er toch niets opstaan?dinsdag was die van mattcare helemaal leeg niets nopes nada gr mik