Hi, nee ben niet naar de dokter geweest,ik had het opgezocht,na 3 dagen diaree moet je dokter raadplegen,nou ik heb het vanaf zaterdagmorgen 6.30u,is toch niet gezond,ik eet ook niet,probeer wel te blijven drinken maar ook daar word ik misselijk van,das lang geleden zeg dat ik me zo berored heb gevoeld,volgens mij de laatste x was ik een jaar of 10/12,ben echt nooit ziek,hooguit 1dag? Ben wel 2.5 kg afgevallen dat is dan wel weer een klein voordeel,hihi.. Over de babykamer,wij hadden voor onze Merel* al wat gekregen van een nichtje van mij,bed,commode,box,zelf een nieuw matrasje in kopen en ik vind het prima,voor mij hoeft het ook niet zo duur hoor,je kan het toch ook nog schilderen of spuiten,ik ken iemand die heeft alles op marktplaats gekocht en geschilderd,net nieuw hoor.. Ze beseffen het toch nog niet,en liggen er ook niet zo heel lang in toch. Na Merel* zegt mn ventje wel dattie alles nieuw wil,nja doen we dan maar heh... Iig veel succes met uitzoeken,superleuk! xxx
Dat heeft mijn neefje laatst ook gehad hij at niet en probeerde wel te drinken, maar dat spoog hij er meteen uit. Gelukkig ging het na 2/3 dagen wel iets beter, arm kind. Hoop dat je snel beter word hoor, anders maar naar de dokter gaan.. Beterschap en een dikke knuffel.
Onze babykamer was ook niet zo heel duur hoor. En je dan bekijkt dat we hem voor de 3e keer hopen te gebruiken valt het wel mee. Onze meiden hebben ongeveer tot 2 jaar in het ledikantje gelegen, daarna is er een groot bed op het kamertje komen te staan en is de commode eruit gegaan. Maar als ik nu in de winkels kijk zie ik ook weer hele mooie dingen en wil ik ook wel wat nieuws, maar we doen het maar niet.
Ja maar Miranda,je zou het toch kunnen aankleden met andere kleurtjes bijv,dan heb je toch weer heel wat anders of bijv schilderen in een andere kleur? Je kan je kamertje er helemaal anders uit laten zien met dezelfde spulletjes,alleen je moet wel crea zijn,hihi... @Ikdus,dank je wel meis,ik hoop ook dat het morgen over is,ik was vandaag en zaterdag toevallig vrij maar morgen moet ik weer werken en ik zou het heel lullig vinden als ik 'alweer' thuis ben... Liefs Dais.. -x-
Op zich zijn het wel hele mooie meubeltjes hoor en met een ander behang lijkt het al anders hoor. We hebben ook al andere dekbedovertrekjes, andere hoes op het aankleedkussen enz. Ik wil misschien nog wel een ander hemeltje boven het ledikantje hangen. Krijg er al helemaal zin in. Ps ik heb net in de geslachtskalender gekeken en daar staat dat we een jongetje krijgen. Dat kan ik niet geloven hoor, volgens mij krijgen wij alleen maar meiden! Eerlijk gezegd maakt het mij ook helemaal niet uit. Ben al heel gelukkig als alles goed mag gaan.
Nou dat zou wel heeeel erg leuk zijn! Je mag wel een klein beetje een voorkeur hebben,tuurlijk wil je dat je beebje gezond is maar een jongetje zou wel erg mooi zijn tussen de meiden... -x-
@Austin, je kunt ook eens kijken op www.babypark.nl, wellicht zit er ook een vestiging bij jou in de buurt. Wij hebben daar de kinderkamer van. De onze was niet de goedkoopste, maar er zijn dus wel goedkope kinderkamers e.d. te vinden. Alleen voor de extra spulletjes, zoals luieremmers e.d. zou ik daar niet naartoe gaan. Daar zijn ze dan weer best wel duur mee!
He dames! bedankt voor al jullie tips, daar heb ik zeker wat aan! @lampie ja gaat op zich wel ok, soms best wel beetje ziek maar verders prima, geloof het nog steeds niet.... @Miranda onwijs veel beterschap voor jou en je meisje! @Dais meid het klinkt een beetje als maaggriep, dat heb ik ook gehad en viel toen 8 kilo in anderhalve week af...en je hebt mijn foto in mijn album gezien...dan blijft er niets over, en het is trouwens best wel gevaarlijk, kijk maar goed uit en goed water blijven drinken, en anders moet je eens vragen om Diacure dat werkt super maar smaakt wel een beetje vies. p.s. ik hoop trouwens dat het een meisje word stiekempjes..... @Ladym veel plezier met klussen deze ronde en met de verbouwing! xxx
ik krijg een jongen volgens de chinese gebeuren haha mijn man denkt ook een jongen en vrienden zeiden hetzelfde. dus......................... ff 8 maandjes afwachten en dan weten we het. oh nee nog...................16 weken en dan de pretecho! wij willen het namelijk wel weten . en jullie willen jullie het weten. gr mik
Zou wel leuk zijn, een jongetje miranda, dan voelt je man zich niet zo alleen @ Daisy, je moet het idd wel goed in de gaten houden, mijn man had het vorige week, en die zat tegen uitdroging aan. Veel drinken, bv thee met flink suiker, bouillion enz. Jij ook heel veel beterschap.
Ja, wij krijgen volgens de kalender ook een jongen. Als tijdens een echo te zien is wat het geslacht is willen wij het ook weer weten. De eerste 2 keer wisten wij het niet, de laatste keer wel en ik moet zeggen dat ik dat wel heel leuk vond. Je kan gericht kleertjes kopen, met het geboorte kaartje uitzoeken vond ik het ook makkelijker. Maar ik zou het ook wel leuk vinden als het een jongetje is, zou wel wennen zijn trouwens. Ik zie het wel helemaal voor me zo'n klein stoer ventje........
Dank je voor de tips meiden Kheb net een banaan op,hoop dattie goed valt? T wordt al ietsje beter hoor,krijg alweer een beetje honger maar durf niks te eten. @Lampie,thee met suiker,ik dacht juist zonder suiker? @Mik nou ik zou het de volgende x ook willen weten,bij Merel* niet maar is nu anders geworden.. Spannend hoor! LIefs Dais.. -x-
ik krijg ook een jongen volgens de Chinese telling. Mijn moeder denkt een jongen en zijn moeder denkt een meid...we zullen het wel zien! Eerst maar eens de eerste afspraak bij de VK en zien of alles goed is............... xxx
Als je suiker in je thee doet dan sterk je sneller aan, je lijf krijgt weer wat bouwstoffen binnen, en daardoor knap je sneller op. Als ik zwanger mag raken, dan zou ik ook graag het geslacht willen weten, mijn man ook, die zou het geen 9 maanden uithouden hahahaha. Hij is vreselijk nieuwsgierig nl
@Austin dank je meid! Ik zou het ook heel graag willen weten zou het ook echt niet uit houden tot het einde hoor.
ik zou zo graag een angelsounds gebruiken ookal weet ik dat dat nu nog geen nut heeft, ik heb ergens gelezen dat je 'm ongeveer vanaf 10 weken zwangerschap kan gebruiken klopt dat, heeft iemand daar ervaring mee? xxx
Toen wij het de eerste keren niet wilden weten heb ik daar geen moeite mee gehad. Nu ik weet hoe het is om het wel te weten wil ik dat graag weer. Als je het niet weet wat het is koop je van die uni-kleertjes, voor jongen én meisje. Als het kindje dan geboren is trek je het vaak de nieuw gekregen kleertjes aan; tenminste dat had ik. Dan wil je ook laten zien dat het een jongen of meisje is. Zo dacht ik in ieder geval wel.
wat ik dan weer leuk vind voor zowel een jongen als een meisje...en misschien nog wel meer voor een meisje is heel stoer een tuinpak aan met een petje of een barret, een hoodie ( trui met cappuchon ) en gympies! super! xxx