wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambi82

bambi82 Actief lid

13 jul 2007
    252
    0
    0
    hoi meiden,

Ik ben een tijdje niet geweest, maar hier ff en berichtje van mij.

Ik voel me de laatste dagn heel vreemd van binnen, en ik lust echt me koffie niet meer, moet er van walgen :x , snap jij dat ?
    En bij smaakt eten soms ook heel vreemd, alles stinkt ook, ruik heel sterk.

En toch ergens van binnen denk ik nee het zal wel niet. :cry:

Heel tegenstrijdig dus, weet niet goed wat ik mee aan moet.
    iemand tips ?

Trouwens heb ik het gemist, is er al iemand zwanger?
    Ja sorry het zijn nu zoveel berichten dat ik een dak aan het lezen ben , eil ik bij blijven :) . Heb alleen de laatste 3 gelezen en zie dat sommige ook van die rare klachten hebben en er onzeker over zijn. mmhhh :( wat zou het zijn?

xxx Bambi

2. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Heeyy Bambi! nou join the club (weer) :)!
    ook jij over 4 dagen testen? gezellig :)
    Klinken wel als zwangerschapskwalen allemaal, dus zou goed kunnen! maar then again, we hebben allemaal van die kwalen en niemand (nee niets gemist) heeft al positief getest, frustrerend!

Hoop voor je dat het raak is! zal toch wel, hihi!

3. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    heeej meiden,
    ik denk ook bijna zeker te weten dat het raak is, kan gewoon bijna niet meer missen. zou nu al wel willen testen, dnek dat ik dinsdag al probeer te testen. erg hoor als je niet lang kan wachten.
    en nee niemand zeurt hier. we zijn allemaal aan zeuren. maar das alleen maar leuk. iets waar we allemaal last van hebben.
    zal blij zijn als het de 10e is dan heb ik ong me nod. dus das wel spannend. ik weet dat me ei is geweest op 27 juli, dat weet ik in ieder geval zeker. dus dan is het meestal 2 weken erna. ben zooo benieuwd.
    en ik duim ook voor jullie mee meiden. echt spannend allemaal!

XX sannnieee

4. bambi82

bambi82 Actief lid

13 jul 2007
    252
    0
    0
    Gelukkig ik ben niet de enige,
    Het zou fijn als het raak is, maar ben ook bang voor de teleurstelling, of erger dat ik nega test en gewoon niet ongie word en vervolgens een maand of 3 niet worde en dan pillen moet gaan slikken om een ongie of een ei op te wekken. pfff. :(

Maak mezelf een beetje gek geloof ik :oops:
    Zal proberen me rustig te houden oke, maaarrrrr het is zo spaannneeennddd :rolleyes:

5. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ik wil ook teste! waar is die stomme test!

Sanniieeee ik hoop het voor je, en je gevoel heeft meestal gelijk (alleen dan zouden we nu allemaal zwanger moeten zijn, maar dat even terzijde :)), dus het zal dan vast wel raak zijn! vergeet niet dat je evengoed nega kan testen he, dus wees dan niet al te teleurgesteld dinsdag.

liefs,
    Simone

6. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ahh Bambi... rustig! zo'n vaart zal het vast niet lopen, je bent nog jong! wacht nu even rustig af, want als je zwanger bent (bla bla bla) is dat gestress helemaal niet goed! -x-

7. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Eindelijk koelt het wat af..

welkom aan de nieuwe mensen..
    en joh het blijft allemaal spannend.. dat wachten enzo..

groetjes.

8. bambi82

bambi82 Actief lid

13 jul 2007
    252
    0
    0
    nee indd.das niet goed voor de baby :)

Nee weet je je kan hier ff je ei kwijt whahaha. figgurlijk dan. en het helpt goed, maar soms komt het dan wat frustrerend over. Maar ben het niet echt hoor. :)

9. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Hey Yuna!
    Heb je ook verkoeling bij het water gezocht vandaag?
    verder alles ok? niet overgegeven nog :)?

-xxx-

10. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ja ik weet dat ik nega kan testen. maar ik voel me echt zwanger. ik weet zeker dat er 2 goede eitjes waren 27 juli. ik weet dat het niks wil zeggen. en dat het kan zijn dat ze nie bevrucht zijn. maar ik voel me zwanger. maar ook mij lichaam kan me flink voor de gek houden! erg genoeg.
    vind het zooo spannend! ook jullie verhalen lees ik met plezier. fijn dat ik er niet alleen zo over denk, over die klachten..

gr sannnnieee

11. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    @ Bambi
    Ja inderdaad! zo lekker dat je niets verweten wordt en dat iedereen elkaar begrijpt..

12. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

nee eigenlijk heb ik niet heel veel klachten..:p.. alleen vooral savonds een opgeblazen gevoel en al iets meer als een week gevoelen (.)(.)..(wat ik echt normaal nooit heb hooguit toen ik ze voor het eerst kreeg).. dus dat is dan nog steeds een hoopvol teken gezien ik voro de rest niet zo heel veel kwaaltjes heb..

maar nee ben niet naar het water gegaan..
    jij wel zo te lezen :p..

13. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    ja maar je kan ook echt harstikke zwanger zijn en toch nega testen. Van Bas had ik 1 dag voor de posi test getest en had niks, nadda, noppes. en 1 dag (om gek van te worden) had ik een vette dikke stip. ik was die eerste keer ook nog niet over tijd, moest ongesteld worden, dus wordt niet verdrietig he als je nega test..

14. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ja was lekker, water was alleen ijs en ijs koud :)
    net genoeg tekenen voor jou om toch de hoop te blijven hebben!
    waarom hangt nu alles af van die test.. waarom kunnen we niet gewoon een afspraak maken bij de geneacoloog of de verloskundige, niet omdat we positief getest hebben, maar voor de zekerheid omdat we het denken en dan bellen we wel weer af als het niet zo blijkt te zijn, haha!

15. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ghehe.. ik zie me daar al aankomen..
    en fijn dat het water zo afkoelend was:)..

wanneer ga jij nou testen .. dinsdag? woensdag? donderdag?

16. Zo zo in een korte tijd alweer zoveel berichtjes.
    Ik moet er stiekem wel om lachen hoor al die kwaaltjes van ons. Het stomme is alleen dat ik mij vorige week echt super beroerd voelde moe en misselijk en deze week bijna nergens last van had, behalve veel plassen en een zwaar en opgeblazen onderbuik. Ach meiden we moeten het allemaal maar zien, we zijn in ieder geval wel positief zo met z'n allen!
    Ben benieuwd wie de eerste positieve test krijgt.

XXXX

17. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

eigenlijk klopt me banner niet.. (ik moet de 10de ongi worden) maar hij geeft nu 5 dagen aan, terwijl dat er vier moeten zijn gezien een cyclus van 28 dagen en niet 29..

zo dat moest ik even zeggen, als iemand anders het wel begrijpt hoor ik het graag :p

18. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Nou ik wilde zo graag maandag samen met jou en Angel4life, maar de test is nog niet binnen, dus ik durf het niet te zeggen. Ik zou ook eerst een mail ontvangen dat die onderweg moet zijn, maar ook die heb ik nog niet gehad. dus ik denk op z'n vroegst dinsdag binnen, dus woensdagochtend testen. als ik dan durf, want ik ben bang voor een nega test! misschien doe ik het wel donderdag, of vrijdag... maar later niet! en jij? jij ging ook wachten op je NOD toch?
    -x-

19. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Je banner doet volgens mij plus 1, want je kunt testen vanaf 1 dag overtijd en niet op je NOD.

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

jaja als dat me lukt :p..

ohh okay..
    maar ja stel dat jeop je NOD ook negatief test, net als ik zoveel lees de laatste tijd.. dat zou ik ook erg raar/jammer/vreemd/irritant vinden..

Deel Deze Pagina