hey alweer bijgelezen morgen eindelijk naar de kapper nog steeds geen idee wat ik moet laten doen hoe is het met iedereen ? billie welkom hier he groetjes x
Ik denk dat ik aan me pa ff vraag of die de fotocamara zondag mee kan nemen dan heb uik volgnde week fotos Hoe ik ze hier op ga zetten word dan nog een vraag hoor haha xxx
Hey meiden ben hier f snel hoor gewoon kijken of er nog nieuws is maar heb niet alles kunne bijlezen. voor de gene die ongi zijn balen veel succes in de volgende ronde. voor de nieuwe zwangere gefeliciteerd. en voor de nieuwe welkom hier en veel succes. Verder hier alles goed voel me prima vergeet soms alleen van alles en doe stomme dinge maar zal er wel bij horen. Wij willen waarschijnlijk ook wel weten wat het gaat worden het word de 1e dus erg spannend en is toch wel makkelijk kun je wat gerichter gaan shoppen. Nou meiden fijne avond verder. xx
Welkom nieuwe dames! Maak je maar klaar voor een 'maak-jezelf-gek ronde' hahaha! Want dat is tóch wat je doet na het klussen, je gaat van alles voelen! Voor een heleboel meiden heeft het deze ronde een zwangerschap opgeleverd, dus wie weet?! Ik ben deze ronde helaas niet doorgekomen en mag door naar de 2e ronde. Niet getreurd, ik ga lekker verder met klussen haha! Het voordeel vind ik ook dat ik nu weet dat wat ik deze keer allemaal voelde, niets te maken had met zwanger zijn. Ik weet dan straks in ieder geval wel hoe het níet voelt. Ik houd moed en kijk alvast uit naar de kerst en oud & nieuw, dan mag ik weer gaan testen!
jammer ingeltje dat het deze maand niet gelukt is , probeer er zoals ik eens niet aan te denken ik weet dat dat niet gemakkelijk is maar ja daarom stel ik het twee maanden uit groetjes
Haha Daar wordt je zeker moe van! Ik ga nu lekker slapen! Lief dat ik even bij je mag zeren! Liefs Wendy
hey meiden geen nieuwe zwangeren erbij zie ik ben even een weekend bij ouders geweest en eindelijk hebben we weer mazout. ik nog niet getest na vrijdag maar nu durf ik niet goed te testen hihi vraag me af of het dan niet te vroeg zou zijn? miss morgen toch manneke even laten kijken voor een teste en zelf wat langer blijven liggen ingelke trouwens nog gefeliciteerd
Steffie, fijn dat jullie nu weer warm in jullie eigen huis kunnen zitten! Voor alle anderen, ik moest zoveel lezen dat ik alles nu al vergeten ben. In elk geval een welkom aan Billie, gezellig dat je mee komt kletsen! Ingeltje, de volgende ronde beter meid! En tja de rest weet ik echt niet meer, sorry! Ik heb van het weekend door dani86 laten pendelen. En ik zou in december een pos. test in handen hebben. Ik hoop dat het uitkomt! Maar ik reken er maar niet teveel op
Goedemorgen dames! Weer een dag om me een ongeluk te vervelen! Hoe voelen alle zwangere zich? Alle bijna tester zenuwachtig? Al meiden die beginnen aan de tweede ronde nog vol goede moed he?! dikke x
Hee Steffie! Fijn dat je weer brandstof hebt! Ik hoop dat je gauw positief mag testen! En lief dat je me feliciteert met mijn ongesteld zijn, maar is niet nodig hoor hihihii!
hoi hoi! He dames ff een vraagje met kerst willen we onze zwangerschap aankondigen bij de overgrootouders en oudtantes heeft iemand een leuk idee hoe we dat kunnen doen? xxx
Ik had het al een keer opgeschreven geloof ik, maar ik wilde (als het gelukt was) zeggen dat ik bij het kerstdiner zou zorgen voor het nagerecht. Bij ons in de schoonfamilie eten ze nog wel eens vanillevla met een beschuitje erop. Die wilde ik dus dan neerzetten en dan opeens zeggen dat ik nog iets vergeten was...en dan de muisjes tevoorschijn toveren en kijken of de hint binnenkwam! Leek mij wel grappig hihi
Passagiers-lijst voor de ROZE auto! NOVEMBER 1: 2: Anno103 (3), Monique1983 (2) 3: 4: Bambi82 (5), Silver (1), mirella25 (1) 5: 6: Esmee81 (4) 7: 8: Judy (3) 9: 10:Kitty1982 (4) 11: 12: Austin (1) 13: Secretstar (2) 14: Bianca24 (4), Lotte (4) 15: 16: Yvett (2), Droppie123 (3) 17: Bloempje (5) 18: Enomis (5), Wendy1983 (2), Luna73 (2), Rachje (0) 19: 20: 21: 22: miranda (1), mik25 (3) Mupkuh (3) 23: nikkijane(3), truus1980(2) marlieke(1) Eimat(5) 24: 25: 26:steffie1980 (3) Ingeltje (1) 27: 28: 29: Esmee81 (5) 30: DECEMBER: 1: Anno103 (4), Monique1983 (3) 2:Missyzuilen (4) 3:Aliekeleppink (1) 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: Silver (2) 11: 12: 13: 14: 15: 16: Wendy1983 (3) 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: Yvet (3), nikkijane (4) 26: 27: 28: 29: Ingeltje (2) 30: 31: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan te passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen
Goede morgen dames. Even weer een beetje bijgelezen. Hier gaat het gelukkig al weer een stuk beter, ben niet meer misselijk maar wel ontzetten verkouden. Vanmorgen lekker uitgeslapen tot 8:30. Ik kwam vanmorgen op de babykamer om ook daar even het raam open te zetten en kreeg het ineens een beetje moeilijk. Ik zag al die babykleertjes hangen en heb toen een klein gebedje gedaan opdat alles deze keer goed mag gaan. Daar moeten we maar gewoon vanuit gaan zegt mijn man. Hoe gaat het verder met iedereen?
@ Miranda3xmama:Ik kan me voorstellen dat het heel spannend voor je is! Vertrouw er maar op dat dit een 'gewone', gezonde zwangerschap gaat worden. Er is geen reden om daar aan te twijfelen nu toch? Succes!
hey ingletje ik dacht dat je jarig was geweest hihi sorry maar dan maar gefeliciteerd voor je verjaardag een maand geleden hihi miranda ik kan me dat wel voorstellen lijkt me heel moeilijk, maar inderdaad positief blijven hoor geniet ervan ik heb vandaag mijn test gedaan een predictor had er nog geen ervaring mee, maar die had mijn man gehaald. was negatief.....maar nog geen ongi te bekennnen duurt lang allemaal wachten wachten wachten en vraag me nu toch wel af of er iets niet in orde is of zo....raar miss na 3 rondes maar bij de vorige 3 (eigenlijk 4) zwangerschappen was het ineens raak een zelfs door de pil heen....
Goede smorgensss @ Bloempje wat klinkt het allemaal leuk meid ben echt heel erg benieuwd hoe het er uit ziet @Ingeltje balen meid nieuwe ronde nieuwe kansen! 8) Voor de nieuwe dames welkom! Veel klets en schrijf plezier .. Ik heb me weer eens gigantisch verslapen geen idee hoe het komt werd gewoon pas om 10uur wakker! Ach ja ik moet vanmiddag pas werken maar je bent toch al zo'n stuk van je dag kwijt. Ik ga zo maar eens even naar de stad voor een dikke winterjas kijken. Zijn hier eigenlijk ook nog dames uit Rotterdam volgens mij was ik de enigste he :