Bedankt lieve meiden. @ ingeltje: er is geen duidelijke reden gevonden waardoor de placenta gestopt is met functioneren. Er is dus ook geen duidelijkheid over hoe groot de kans is dat het weer gebeurd, de kans is groter dat alles goed gaat hebben ze ons verteld. Ik ga ook zeker proberen om er lekker van te genieten, en de zwangerschap op de 1e plaats zetten. Voel me best wel schuldig dat het de laatste keer allemaal zo vanzelf sprekend was, was er niet echt mee bezig.
Austin moet je even bij de augustus mama's 2008 kijken volgens mij op blz5 of 6. Daar staan heel leuke ideeen!
@Miranda, ik hoop en bid ook voor je dat dit keer alles goed mag gaan... @Steffie, predictor? Ik heb gehoord dat je met die pas een betrouwbaar resultaat kunt hebben als je een week overtijd bent. Het schijnt dat predictor veel meer hcg nodig heeft om een positeve test op te leveren. Ik heb vanmorgen 2 testen van de apotheek gekocht. Eigen merk. Die schijnen (net als die van kruidvat eigen merk) al bij een kleine hoeveelheid HCG een postieve test op te leveren. Alleen zijn de eigen merk van de apotheek betrouwbaarder dan die van de kruidvat. Zegt men!
Hej allemaal.... Ik kom deze maand even wat minder vaak buurten hier... Ik word namelijk een beetje gek van alle verhalen en zo... Ben er steeds mee bezig, en hier de hele tijd rondsnuffelen, daar word het niet minder van! Dus ik probeer me zelf wat rust te gunnen! Ik ben bijna weer ongi af, dus dan kunnen we weer gaan klussen! Ik ben benieuwd wat deze maand brengt! Liefs Nikki
@All, mijn moeder belde in het begin van de middag. Bij mijn oom en tante was vanmorgen hun pasgebouwde schuur in brand gevlogen door laswerkzaamheden. De kalveren stonden er al in en konden ternauwernood nog gered worden...
Bedankt trouwens iedereen voor de lieve woorden! Inderdaad treur ik niet en zie ik uit naar de klus- & testronde 2! Liefs Inge
Ik vier kerst avond bij me schoonouder en 1e kerstdag bij me ouder we hebben voor bijde avonden lootjes getrokken en ik wil een foto lijstje met daarin het volgende gedichtje doen. Het is hier donker, het is hier puik en ik zit lekker warm in mama's buik. Nu ben ik aan het groeien, want ik ben nog maar heel klein Ik vind het leuk dat jullie, mijn opa en oma zullen zijn. jullie kunnen me nog niet horen, jullie kunnen me nog niet zien. in Juli/Augustus word ik geboren, "mag ik dan in dit lijstje misschien?" had het op het internet gevonden en vond het wel een erg leuk idee. xxx
@economis fantastisch idee! vandaag naar ziekenhuis geweest ivm vermoeden op bbz omdat ik erg veel pijn heb en krampen. inwendige echo gehad maar daar zagen ze nog niets op. dus bloedtest gehad en ik heb daar net de uitslag van gehad 380. dus dat geeft aan dat ik ongeveer 4 weken zwanger ben dus dat klopt. nu moet ik donderdag weer testen en dan moet het hcg verdubbelt zijn als dit zo is krijg ik dinsdag nog een echo en moeten we het vruchtzakje al kunnen zien dus..................... spannend maar heb er wel vertouwen in dat het goed zit alleen baal ik wel van die krampen want die doen behoorlijk pijn. dikke knuf mik
Zo hoe is het verder hier. @ Ingeltje veel succes in de volgende ronde en goed dat je zo positief bent. @ Miranda meid hoop dat dit een goede zwangerschap zal worden voor je maar idd gewoon lekker van genieten en positief proberen te blijven. @nikkijane meid ik begrijp je volkomen ik heb ook zo gezeten en had toen wat meer afstand genomen kwam nog wel buurten maar een stuk minder maar het komt allemaal goed jou tijd komt ook nog. @ Austin meid hoe voel je je vandaag wanneer heb je de 1e afspraak bij de VK spannend allemaal he. Nou verder weet ik het ff niet meer meiden.... Oja Steffie meid spannend hoor en knap dat je kan wachten met testen hoop dat het beloond zal worden succes. Nou als ik iemand vergeten ben sorry . Verder hier bij mij alles goed ben wel wat moe maar komt ook omdat ik zo onrustig slaap droom zo veel en ja moet 's nachts steeds plassen heeel vervelend maar hoort er bij he. nou gaat ff verder met me eten.
He meid dat is ff wat minder maar je krijgt iig snel uitslag of alles goed is ik moet wachten tot 12 weken voor een echo ook erg spannend dan heb ik pas echt 100% bevestiging dat er iets zit en dat het hartje klopt wou dat ik al eerder een echo kreeg. Nou hoop dat alles goed is meid. xx
@ economis dan met je zeggen dat je niet weet hoe ver je bent. haha dan krijg je eerder een termijnechohaha maar inwendig is ook nkiet alles hoor. gr mik
Hee Meiden! Vandaag weer een erg drukke dag gehad en vanavond krijg ik weer een klant voor kunstnagels( ik ben namelijk ook nagelstyliste) pff wat een drukte ik ben kappot! Maar het is wel fijn dat ik nu mijn gedachten even ergens anders heb...........(Ik hoop zo op deze maand) Het lijkt wel een eeuwigheid te duren terwijl we pas in ronde 3 zitten. Nu wil ik eigenlijk ook nog stoppen met roken omdat ik bang ben dat het anders helemaal lang duurt...maarja dat is ook een beetje onzin..... zozozo wat een klaagzang pffffff Hoe gaat het met jullie lieve meiden? Liefs Wendy