[quote="mik25] vandaag naar ziekenhuis geweest ivm vermoeden op bbz omdat ik erg veel pijn heb en krampen. dus bloedtest gehad en ik heb daar net de uitslag van gehad 380. dus dat geeft aan dat ik ongeveer 4 weken zwanger ben dus dat klopt. nu moet ik donderdag weer testen en dan moet het hcg verdubbelt zijn als dit zo is krijg ik dinsdag nog een echo en moeten we het vruchtzakje al kunnen zien dus..................... spannend maar heb er wel vertouwen in dat het goed zit alleen baal ik wel van die krampen want die doen behoorlijk pijn. [/quote] Hey mik, Ik hoop voor je dat de krampen snel wat afnemen. Wel even spannend lijkt mij, maar je bent gelukkig positief. Groetjes Miranda
hoi meiden, voor degenen die zwanger zijn: van harte gefeliciteerd! ben stinkend jaloers voor degenen waarbij het niet gelukt is, we gaan door naar de volgende ronde. vol goede moed. ik weet zeker dat ik niet zwanger ben, want ik voel me hetzelfde als altijd. misschien heb ik mn eisprong nog niet eens gehad, dit was de eerste maand zonder anticonceptie. maar we hebben (nog) geen haast. x
hey iedereen ben naar de kapper geweest is supermooi maar wel heel donker zo kunnen we te goei aan het nieuwe jaar beginnen hoe is het voor de rest en steffie1980 gaat het met u? groetjes
@Enomis, wat een superleuk idee meid! @All, hier zitten we inmiddels in ronde 2. Dus morgen geen testdag. Gek genoeg ben ik opgelucht. Ik had telkens zoiets van: Marciano is dan waarschijnlijk nog met alles van mij afhankelijk als er een kleintje zou komen in augustus. Het zou kunnen dat hij dan nog niet kan lopen... En dan was het heel zwaar gewordne voor mij op het einde... Dus... op naar ronde 2!
He meiden, Hoe is het hier? Zie dat er wat meiden zwanger zijn geworden. Jippie! Nou ik nog. Miranda, ik hoop voor je dat je een super zwangerschap krijgt. Je verdient het. Al kan ik me goed voorstellen dat je steeds terug moet denken aan de vorige zwangerschap en daarbij ook bang bent bij deze zwangerschap. Maar probeer toch super te genieten. Voor de rest natuurlijk ook super dat jullie zwanger zijn. Ik heb het gevoel dat het deze maand wel een raak kan zijn voor mij. Maar ja.. dat gevoel heb ik wel vaker gehad. Iedereen verder veel succes met alles! Groetjes Lotte
Hoi Hoi, @Lotte,nou ik hoop het voor je meis,ik ga heel erg hard voor je duimen! Hoe is het verders met je? @Miranda,idd probeer lekker te genieten meis! Ik weet dat het niet altijd mee zal vallen maar probeer altijd positief te blijven.... Knuff.. @Mik,ik hoop voor je dat alles nog zit daarbinnen,klote voor je die krampen,ook voor jou draaien mn duimen... @Ingeltje,idd nieuwe ronde,nieuwe kansen..... @Marliek,dat geld ook voor jou tuurlijk.. Duim Duim voor iedereen! Fijne avond en slaap lekker voor straks.. Liefs Dais.. -x-
He Daisy, Met mij gaat het wel. Mijn oma is vorige weekend overleden en dat zet je wel even met beide benen op de grond. Hoe is het met jou? Zie bij jou ook geen banner meer staan... Hoe komt dat.. Geen zin meer? Je heb ook een klotetijd gehad het afgelopen jaar. Ik hoop dat aankomend jaar beter voor je zal zijn. Groetjes Lotte
Hoi meiden, Hier even kort nieuws van mij mijn vriend en ik hebben er voor gekozen om toch nog maar even te wachten met een wondertje dit verschillende redenen het gaat de laatste weken niet zo lekekr in onze relatie we maken veel ruzie en ga zo maar door. Ook heb ik te horen gekregen dat vanaf januari iedereen bij mijn baan fulltime moet werken..Naast mijn studie is dat niet mogelijk dus met mijn baan moet ik ook stoppen. Het is even vervelend maar ik wil helemaal klaar zijn voor mijn wonder en hem/haar alles kunnen bieden en dat is nu even niet mogelijk. Ik heb vandaag mijn eerste pil geslikt weet dat het eigenlijk de goede dag niet is omdat ik al ongesteld geweest ben maar zo is het wel gelijk definitief. Ik wens jullie in ieder geval heeeeeeeel veel klusplezier en dat het voor jullie mar heel snel raak mag zijn En voor de zwangeren geniet ervan ! Groetjes
kitty1982 nou gaat redelijk met me, nog altijd geen ongi maar gister dus een nega test jammer genoeg. Djamai is terug opgenomen in het ziekenhuis ze hadden ons al gezegd dat hij nog wel een aantal keer zou terug moeten, maar had natuurlijk gehoopt van niet dus druk druk verder wel ok...manneke werkt de nachten en ik kreeg net een baan aangeboden voor 10 uur per week hier in het dorp dus dat klinkt eigenlijk ook wel leuk ga er eens voor zien. Zijn er nog testers deze week? Ik ben bang dat het bij mij dus niks zal worden deze maand ook al is er nog niks te zien
@Ladym, moeilijke keuze moet dat geweest zijn, maar wel; heel verstandig! Heel goed van je. Het komt ook vast allemaal wel weer goed! Hele dikke knuff!
@ Ladym : verstandige keuze...ook wij hebben lang moeten wachten tot allerlei dingen goed op de rails zaten. Pas nu zijn we er beide klaar voor. Als het aan mij lag had ik 3 jaar geleden al een koter hahaha! @ steffie: ik duim nog voor je!
ladym goed meissie eerst je realtie en je baan op de rails en dan pas voor een wondertje gaan want anders ben je zometeen een alleenstaande mama zonder geld en dat is ook niks toch. probeer eerst alles goed te krijgen. ik wens je veel succes en geluk gr mik
Hoi allemaal Ga nu werken en zal de komende tijd ook wat minder aanwezig zijn! Zodra mijn NOD weer in de buurt komt, merk ik dat de behoefte ook groter is om te komen kletsen hier! Lees wel elke dag de verhalen even! Succes allen!
Goede middag dames. Heb net alles van gisteravond even doorgelezen. @ Lotte en Daisy: bedankt meiden. Ik ga ook echt van deze zwangerschap genieten. Kan maar zo de laatste eer zijn. @ LadyM: ik wil je heel veel sterkte en succes wensen de komende tijd. @ Mik: hoe gaat het nu met je krampen, worden ze al minder? @ Ingeltje: jij ook veel succes Verder aan iedereen die ik vergeet sorry. Groetjes Miranda
hoi meiden nou de krampen worden niet minder hevig maar wel minder vaak. alleen 's nachts blijf ik ze twee keer houden en word om drie uur en vijf uur wakker moet dan ook naar de wc. maar ja de krampen komen nu wel minder vaak dus gelukkig. gr mik
hallo dames, lang geleden! hoe gaat het hier? ik weet echt niet meer wat mijn lichaam aan het doen is :S ik heb mijn eerste cylus na het stoppen van de pil na 27 dagen gehad, 2de had ik bij 16 dagen bruin bij het afvegen toen bij dag 44 ongi. 3de cyclus na 15 dagenbloedverlies, toen op dag 42 ongi, nu ben ik met persona begonnen, en ik heb nu 2 gelijke streepjes, dus binnen 24/48 uur eisprong. gisteren begon ik met bruin verlies en nu bloed ik.. meer dan ik normaal heb. dus dag 18 bloedverlies. het blijkt niet vaak voor te komen ovulatiebloeding maar ik heb het dus elke keer gehad... zou ik nu eindelijk mijn eitje gevonden hebben ik moet morgen nog een test doen en dan zie ik wel of die duidlijker is.. heeft iemand hier ook last van ovulatiebloedingen? xx
Hey Enomis, Dat is inderdaad een hele leuke rijm! ja alles gaat goed, ben nog wel misselijk enzo maar begint een beetje te wennen! xxx