Hey ben ik weer. werkdag zit er weer op ben alweer met het eten bezig omdat me vriend op tijd naar zijn werk moet. @ Ladym sterkte meid en positief blijven heel belangrijk succes. @ Mik meid hoop dat de krampen snel over gaan en dat de echo goed zal zijn sterkte. @Pien meid vervelend van zo een onzekere cyclus ik hoop dat het raak is deze maand en dat het idd steeds je ovulatie bloeding is en dat het klussen goed werk heeft verricht. Verder hier alles goed ben wel erg moe maar neem ik voor lief..
ja ik vond het idd ook wel orgineel en ben met de kerst dagen rond de 9 dagen zwanger dus vind het wel een mooi moment om het dan te laten weten. vervelend dat je misselijk bent maar als het vol te houden is ach dan gaat het wel he jij bent net een weekje verder dan mij dus ik moet nog maar afwachten wat me allemaal te wachten staat.... laat het lekker op me afkomen want ja hoort erbij he en misschien heb ik wel mazzel?
economis/ ben jij met kerst 9 dagen zwanger? hahahahahah verkeerd getypt? ja meiden ik hoop ook dat ik dinsdag goed nieuws krijg. morgen weer bloedprikken gr mik
He enomis, ja leuk he kan ook niet wachten tot ik het de familie kan gaan vertellen! Ik weet zeker dat ze helemaal uit hun dak gaan! Ja de misselijkheid is wel een beetje vervelend maar is steeds kokhalzen en begin er aan gewend te raken haha! niet iedereen hoeft er last van te hebben hoor en als ik naar mijn moeder kijk, toen ze zwanger was van mij toen was ze zo ziek dat ze medicijnen heeft gehad van de dokter tegen het overgeven! ik denk dat ik het zo ga doen een vaag gedicht schrijven welke al wel wat prijsgeeft en dan de echo inlijsten die ze vervolgens uit moeten pakken hihi zou dat leuk zijn? xxx
Hee Mieden! Ik ben er weer even! Alles goed met jullie? Hier wel mijn vriend en ik zijn vnadaag een jaar samen en heb echt een hele grote bos bloemen gekregen! Met een heel lief kaaartje! Vanavond ben ik er niet want om 20:00 komen mijn ouders en mijn zusje op visite! Iedereen succes Liefs wendy
ladym, goed dat je voor je relatie kiest zeg! Dat wondertje komt dan later wel weer! Mik, succes dinsdag! Ik heb last van mijn een raar gevoel in mijn buik! Maar dat zal wel weer over gaan. Een soort kriebels, spanning denk ik
hey hier is alles beter alleen zo moe zal eens wat vroeger in mijn bedje moeten kruipen gisteren was het kwart voor een en om half zeven er weer uit steffie1980 als je eens zin hebt in een goeie babbel weet je mij te vinden he groetjes
Ey meidne, hoest hiero? Hier heel druk vandaag heel druk gehad :S..Achjah de dag ging snel haha. Morgen tot 7 uur en daarna een verjaardga bah hahahaha. Maar ja ik ga omdat me vriend gaat dus gata meer voor hem :S. Voor de rest gaat het lekker griep begint aardig weg te zakken, minder keel pijn gelukkig ook. Alleen heel erg hoesten xxxx
Hey meiden. @ Bloempje: toch nog even beterschap gewenst, ook al gaat het weer wat beter. @ Wendy: gefeliciteerd met je 1 jarig samen zijn. Dat is nog niet zo lang zeg. Wij zijn nu al 11 jaar samen, waarvan 5 jaar getrouwd. Oef, wat klinkt dat allemaal lang zeg. Zeg meiden, hoe lang zijn jullie al samen met je vriend/man? (Ben niet nieuwsgierig hoor........) Groetjes
Ey ik zie dat jij en enomis zwanger zijn wat goed man leuk joh gefeliciteerd D:D Zie het nu pas *schaam schaam* Ennuh ik woon 20 nov percies een jaar samen xxxx
Geeft niet hoor, je kan ook niet alles meekrijgen. Bedankt voor je felicitatie. Mik25 en Eimat zijn ook nog zwanger, toch weer iets meer roze deze maand. Maar we hopen op nog meer. Het is hier weer rustig volgens mij.
Owke ook Mik25 gefeliciterd dan...Nee joh jullie lullen nog meer dan mij joh daarom kan ik het echt niet bijhouden hoor hahahaha aar tis idd vandaga heel rustig hier (altans de avond) xxx
Owja meiden wil jullie nog ff wat vragen, beste vriendin van mij word getreiterd op Hyves door een fake profiel (die ex van me vriend die heeft die nep profiel aan gemaakt). Naar een jaar mij getreitert te hebben (niet dat het lukte) is ze nu met haar bezig. We en zij trekken er niks van aan ofzo. Maar zijn wel elke dag bezig om op het Icoontje "" dit is niet ok" te drukken. Waarom? Omdat ze zelf geen leven heeft gaat ze ander mans leven zieken (hoopt ze, lukt alleen niet). Maar omdat dit de 2de keer is willen we Hyves gaan duidelijk maken dat dit echt de druppel is. Vandaar dat we steeds "dit is niet ok"" in drukt. Nu mijn vraag gene die hyves hebben willen jullie af ent oe ook ff daar op drukken? http://pietprecies3.hyves.nl/ Liefs bloem
Iemand hier bij ons in de buurt heeft ook enorme problemen met iemand op hyves. Daar liep het zo uit de hand dat er politie bij ingeschakeld is. Snap niet wat je er aan hebt om zo te klieren op internet, het kan zo leuk zijn. Hoe zouden wij daar op kunnen reageren dan, moeten wij niet weten om wie het gaat? (ben niet zo heel goed in hyves)
Ik was vergeten het adres bij neer te zetten, maar heb ik nu gedaan bij me bericht hahahaha Nopu echt hoor als het zo door gaat krijgt ze ook zeker politie aan der broek hangen. Word er gek van...Ik begrijp het gewoon niet zelf heeft ze niks op orde in der leevn maar wel over ander mans leevn klagen. Als het zo door gaat leg ik der zelf wel om hahahahahahaha xxx
Ik klik straks ook even op die hyves hoor! Sommige mensen moeten gewoon een normale hobby zoeken i.p.v anderen te treiteren. Mijn man en ik zijn in maart 7 jaar samen, waarvan dan ook 2 jaar getrouwd!