wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames!

@Ingeltje, ik ben het volledig eens met wat je zegt over goed nadenken het is immers niet zomaar iets een kindje en je kan niet even je oude leventje terug krijgen het zal voor altijd anders zijn.

Aan de andere kant ben ik helaas ook een kind van gescheiden ouders, mijn ouders waren ook al lang bij elkaar...maar jammer genoeg was mijn vader niet zo trouw.....zekerheid heb je dus nooit ookal ben je al langer bij elkaar.

@Miranda mijn man en ik zijn nu 3.5 jaar bij elkaar en 4 maanden getrouwd, nog niet erg lang maar we hebben best wel wat te verduren gekregen met z'n tweeen en zijn dat allemaal te boven gekomen ik geloof ook echt dat onze liefde en band super sterk is!

xxx

2. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    hey meiden
    mijn man en ik zijn 7 jaar samen waarvan 1 jaar getrouwd....ehhh we zagen mekaar werden verliefd en een week later woonde we samen :oops:

toen ik zwanger werd van luca....gepland maar meteen eerste ronde raak...is hij in paniek geraakt en 2 maanden weggeweest...gelukkig de rest van de zwangerschap geweldig doorgebracht en gelukkig samen.
    bij ruby exact hetzelfde....ok nu weet ik dat ik als ik zwanger ben en toen nog een drukke baan (60 uur per week) ik echt absoluut niet te genieten ben.
    dus bij nummero 3 die niet gepland maar wel gewenst was ben ik 20 uur gaan werken en dat was veel beter. Heb meer genoten en we waren een fantastisch team de bevalling was ook zo relax. Ik was om 6 uur opgestaan met buikpijn heb een uur gewerkt en toch terug mijn bedje in gedoken. om 12 uur opgestaan en voelde me wat beter alleen nog gerommel dacht ik...maar mijn man zei meteen we vertrekken zo naar het ziekenhuis...ik heb hem nog voor gek uitgemaakt. Om 14 uur waren we daar (zo lang heb ik het nog gerekt) en had ik al 6 cm ontsluiting om half zeven na 2 keer persen was djamai er. Heb echt een heerlijke bevalling gehad/

de andere twee waren vreselijk....bij luca na 28 uur weeen waarvan 4 uur persweeen was de ontsluiting nog 8 cm en stopte zijn hartje...spoedkeizersnee met wonder boven wonder een gezonde baby
    bij ruby bijna hetzelfde alleen dan 24 uur hihi en toen ik mocht persen kon ze er niet uit...maar ook niet meer terug ze hebben een driehoek vanonder eruit geknipt en gerecontrueerd erna...heel heftig en was doodsbang (sorry voor de details)

maar al met al drie gezonde kids en een normale zwangerschap en bevalling hihi.

nu trouwens nog geen ongi....dinsdag ochtend een nega test weet niet wat ik ervan moet denken. Mijn cyclus was toch echt 2 maanden mooi 27 dagen :cry:

3. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He meiden,

@ Mik, dat klinkt beter dan een bbz. Want dat gun je gewoon niemand.

Ik ken mijn man nu 10 jaar (vanaf mijn 16de) en sinds 8.5 jaar getrouwd. Jeetje gaat dat snel. Op mijn 18de getrouwd en toen was ik ook zwanger van mijn mooie dochter. We zijn nog steeds gelukkig... ieder geval ik.. hij ook wel..hoop ik..haha.

Groetjes lotte

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    haha meiden wat een verhalen he.

nou ik ben om het even smakelijk te maken behoorlijk aan de diaree en dat lucht verschrikkelijk op.

haha
    het zullen inderdaad wel mijn darmen wezen maar ik ga vanmiddag toch heen en dinsdag een echo van mijn kleine mensje.

ik hoop dat ik mte zeven weken ook nog een echo mag om het hartje te horen lijkt me zo fantastisch

gr mik

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    hallo meiden...
    Mijn vriend en ik zijn ruim 7,5 jaar bij elkaar, en daarvan wonen we nu ruim 2 jaar samen. Jaja, ik weet het, ik was er vroeg bij. Ik was nog net 13 toen wij iets kregen...
    Maar het gaat allemaal super goed! Tuurlijk hebben we ups en downs (gehad) maar dat hoort er ook een beetje bij vind ik.
    Nu zijn we zo zeker van elkaar dat we dus ook voor een kleintje gaan!
    Liefs Nikki

6. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    @ ingeltje tuurlijk ben ik met je eens over gebroken gezinnen. Ik heb zelf gescheiden ouders, maar ik ben er niet ongelukkig van geworden. Ik denk eerder gelukkiger.
    Daarbij tuurlijk is het fijn om 'zeker' van elkaar te zijn. Maar wat is zeker? Volgens mij niets. Niemand heeft een glazen bol. Ik had een gezond kindje in mijn armen verwacht na 9 maanden en 1 dag wachten.
    Ik ken mijn vriend nu 3 jaar. We hadden elkaar 1x gezien voordat hij op uitzending naar Irak ging. Ik heb hem beloofd op hem te wachten dus de 2de keer dat we elkaar zagen was op het vliegveld toen hij terug kwam op 22 november 2004. Ik ben vanaf toen nooit meer weggegaan. Diezelfde kerst bekent gemaakt dat we gingen samen wonen half jaar daarna was het ook werkelijk zo.
    En we zijn nog steeds sterk saampjes. Kinderen mogen ontvangen is een uitdaging in je relatie. Je kind moeten verliezen is een grotere beproeving.

Phoe heel verhaal haha sorry!

7. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    rachje heb net voor het eerst naar je filmpje gekeken en heb tranen met tuiten gehuild wat een pracht verhaal wat een fantastische foto`s en wat een mooie meid
    wens je veel sterkte en natuurlijk veel succes verder

8. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Weer even bijgelezen, en ik ben blij dat het met alle zwangeren goed gaat :D

Wij zijn nu ruim 6 jaar bijelkaar, waarvan 1 jaar getrouwd :) Mijn man was al eerder klaar voor kindjes, maar ik nog niet,dus hebben we gewacht tot het voor ons allebei goed voelde. En dat is nu! ;)

9. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    jeetje rachje!

ik zag steffie's berichtje en toen ben ik ook gaan kijken....ik zit hier met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel op mijn werk!

Ik ben zo trots op je dat je je bij ons voegt en er nog een keer voor gaat!

Zowel jij als je mannetje verdienen echt alle geluk op de wereld!

xxx

10. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi meiden,

ben ik ook weer fftjes... :D

@Mik,ik hoop dat het je darmen zijn joh,daar kan je ook zo'n last van hebben!
    Niet leuk!

@Hoe is het met de andere meiden vandaag?

Nou ik heb het ook weer.
    Ik heb verteld dat ik mn ei waarschijnlijk gevoeld heb,ruim 2 weken geleden,dat betekent dat je ongeveer na 2 weken ongie moet zijn,dat ben ik dus niet...
    Ik wilde Zondag een test doen maar mn vriend wilde het vanmiddag,en hij geeft een HELE DIKKE VETTE plus,hij is VEEL duidelijker dan vorige keer,wat denken jullie?
    Moet van de week ff bloed prikken voor HCG.......
    Spannend man!

Liefs (onzekere) Dais...
    xxx

11. Niet meer actief

Wauw zo geweldig zijn!
    Want het hormoon was al uit je lichaam toch?
    Dus van mij alvast een voorzichtige felicitatie...

Enne foto zien!

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wat ik denk Daisy, dat je zwanger bent!
    Ik hoop het zo voor jullie!

Verder hier alles goed, nog niet ongesteld, dus dat is positief. We zullen verder wel zien hoe het gaat!

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoi meiden

spannend hoor. daisy. ik hoop het zo voor je

bij mij is vandaag weer geprikt dinsdag was de hcg 380 vandaag 908 dus dat is ruim verdubbelt. goed he jippie!

nu vertrouwen ze die buikpijn nog steeds niet dus mijnn echo is vervroegd naar zaterdag ipv dinsdag.

dus zaterdag zien we als ht goed is het vruchtje,

gr mik

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Nou Mik,dat klinkt goed hoor! :thumup:
    Wel heel fijn dat je eerder een echo gaat krijgen dan ben je zelf ook wat geruster heh...

Liefs..
    xxx

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja he ik ben stiekem ook erg blij voor jou

in principe weet ik nog niet waar ik aan toe ben bij het ziekenhuis zeggen ze dat ze het erg goed vinden dat mijn hcg stijgt maar zijn niet blij met de pijn. dus ja ze zeggen niet dat het goed is maar ook niet dat het fout is. ze weten niets. dus inderdaad ben erg blij dat ik in het weekend voor een echo en bloed prikke mag. het ken maar gedaan wezen.

en wanneer gaan ze bij jou prikken?

g mik

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Dat is idd dan nog heel spannend,dat worden lange dagen meis...
    Ik hoop wel dat alles goed is met jou en jullie inimini beebje....
    Ik kon vandaag al langs komen maar we hadden het zo druk,niet kunnen redden,morgen kan ik ook niet dus pas na het weekend,mn vriend baalt wel maarja is ff niet anders...

xxx

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    zoooooooooooooo he

wat een geduld.

ik had meteen op de fiets gesproneg hup bloed prikken en bellen voor de uitsag.

morgen meteen doen meis ander heb je een k*t weekend als je niet weet waar je aan toe bent

gr mik

18. Silver

Silver Actief lid

9 okt 2007
    156
    0
    0
    @mik spannend meid, ik hoop voor je dat alles ok is en dat het inderdaad je darmen zijn. Succes zaterdag

@Daisy ook van mij een voorzichtige felicitatie. Spannend weekend hoor! Ik zal voor je duimen

greetz Silver

19. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Daisy1975 alvast een voorzichtige felicitatie van mij super gewoon

nou ik heb het ook weer. Net een test gedaan, in de ene verscheen meteen een hele lichte lijn en die staat er nog (kan jammer genoeg geen foto maken)
    Toen nog een van een ander merk gedaan omdat ik een dikke lijn wil zien, maar plaste iets over het scherm....met een nega test als gevolg
    mijn man zegt schat je bent zwanger binnen de minuut kwam die vage lijn.....en ik heb zoiets van sjezus ik wil er nog een doen voor zeker te zijn...maar om hier in het dorp alle dagen een test te gaan halen...en kwa kosten loopt het er aardig in.
    Maar ongi is toch echt nergens te bekennen. Snap het gewoon niet pffff
    helluppp

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ja ik zou wel willen maar ik moest nog vanalles halen voor het weekend(sinterklaas voor mn petekindje),en heb ook gewerkt,kon maar tot 17.00u en morgen moet ik weer hele dag werken,tot 18.00u,dus kan ook niet,weekend doen ze niet dus vandaar....
    We moeten wel geduld hebben....

xxx

@Steffie,spannend hoor meis,ik zou toch nog een test doen of langs de HA bloed prikken,kost je niets?
    Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina