Oei wat spannend allemaal weer! Succes zwangere kipjes! Steffie: spannneeeendd! Sterkte! Leuk dat iedereen even iets over de relaties heeft verteld! liefs
Wat een spannende tijd is hier weer aangebroken zeg. @ Mik: ik duim voor je dat alles goed is zaterdag. Succes @ Daisy: ik hoop zo voor je dat de bloedtest ook zegt dat je zwanger bent, zou SUPER zijn zeg! @ Steffie: kan je bij de HA geen test laten doen, weet je het tenminste zeker. @ Ingeltje: leek mij gisteren even een leuke vraag over die relaties, was even nieuwsgierig. Hier verder helemaal geen kwaaltjes (gelukkig). Voel me goed. Groetjes Miranda
Spannend Daisy! En Mik, voor jou ook superspannend. Vind het ook leuk om over jullie relaties te lezen. Heb net weer een stukje babyboom gezien! Ik wil het altijd wel kijken, maar Raymond niet haha. Verder hier alles oke!
dankjewel lieve meiden, ben ook nog steeds heel trots Goh wat spannend hier! is het besmettelijk? dan kom ik een beetje dichter in de buurt staan bij de zwangere dames onder ons Daisy ik ben weer helemaal spannend gemaakt, haha je vriend baalt maar ik ook! zou zoooo leuk zijn! jij en miranda zwanger van de vlindermamma's! Stom elke keer als ik lees dat er 1 van 'ons' zwanger is krijg ik een brok in m'n keel. Lekker emo ben ik he?
Hey Rachje, ik hoop dat alle vlindermama's allemaal heel snel zwanger mogen zijn. Laten we jullie allemaal gaan "besmetten" met een zwangerschap! Ik weet zeker dat jullie tijd ook snel gaat komen. Liefs Miranda
wat een schatje ben je ook miranda! ik hoop dat het allemaal op mag schieten. kan me er helemaal op verheugen! hoe voel je je btw?
Ik voel me super goed. Was afgelopen week vreselijk ziek, verkouden + een virus ofzo, maar dat is gelukkig weer over. Net als bij de andere zwangerschappen helemaal geen last van kwaaltjes, bevalt me goed trouwens! Ik vind het allemaal wel spannend hoor, maar heb me voorgenomen om lekker te genieten. Hoe is het met jou?
gelukkig, je hebt ook helemaal gelijk! lekker genieten. Ik voel me steeds beter. Ben vandaag voor de tweede keer deze week gaan sporten. Was tijdens mijn zwangerschap 11 kilo aangekomen en woog dan 64 kilo. Vandaag na het sporten gekeken woog nog 62.2 haha. De kilo's maakt me niet zo uit. Maar wil weer fit zijn als ik weer zwanger mag raken. Daar hoop ik tenminste op. ik vind je uitgerekende datum heeeeel bijzonder! moet er ook elke keer aan denken. Denk dat er nu een heel tevreden glimlachend meisje vanaf de sterretjes naar jullie zit te kijken!
Ik vind deze datum ook heel speciaal. Dat heeft gewoon zo moeten zijn. Mijn buik is deze week al een beetje slapper geworden, broeken zitten iets strakker. Volgens mij ga ik deze keer wel weer sneller groeien. Dat wisselt bij mijn zwangerschappen nogal. Goed van je dat je je lichamelijk aan het voorbereiden bent voor een evt zwangerschap. Is natuurlijk niet niks om snel weer zwanger te zijn. Moet je mij horen, heb ik zelf nog niet over nagedacht hoe het lichamelijk zal zijn (dom hè!)
helemaal niet dom! als ik het voor het kiezen had dan was ik meteen al weer zwanger geweest. Maar ja dat hebben we niet haha. Mijn ongi liet nogal op zich wachten. Om tijd te doden tot we weer dik worden dacht ik laat ik eens gaan sporten en ook tijdens mijn zwangerschap gewoon beetje te blijven bewegen. Heb ik dus niet gedaan. nu denk ik wel: men van kinderen krijgen word je echt oud! Ben soms net een oud mens haha en ik wil graag hippe mamma worden dus sporten en m'n haar er af laten knippen
Kan je nagaan hoe oud ik me soms voel...... Nee hoor, grapje. Ik heb na de geboorte van Lindy* helemaal niks aan sporten gedaan, wist toch al dat ik snel weer zwanger wilde worden. Dacht bij mezelf; kan beter wachten tot ik weer uit model ben geraakt en dan in één keer weer goed in model raken. Denk wel dat ik genoeg beweging krijg met die kids hier in huis, heb nooit een moment rust. Ja, als ze op bed liggen. Ps heb je je haar al afgeknipt dan?, wil ik eigenlijk ook gaan doen.
ja zondag hihi. had een bobje en nu hop lekker kort en pittig! Wilde gewoon iets nieuws. Was ik wel aan toe. hahaha je hebt ook helemaal gelijk. Ik krijg een fijn gevoel dat ik wat aan mezelf doe. En het is meer gezellig beppen met mijn vriendin. het is meer ontspanning dan inspanning hahaha! Zal eens kijken of ik mijn korte kapsel online kan gooien. Mijn mening is gewoon lekker doen!
Ik ga morgen even lekker shoppen, met nog sinterklaas cadeau's voor de kids kopen. Maar ik denk dat ik ook mooi iets voor mijzelf ga kopen, nieuwe kleren ofzo. En dan zaterdag misschien wel naar de kapper. Ja, toe maar weer= salaris er direct weer doorheen jagen! Zo af en toe moet dat toch?
Haha dat is idd nog niet zo heel lang, maar het gaat heeeeeeel goed heb echt het idee dat we veel langer samen zijn. Hiervoor heb ik een realtie van 8 jaar gehad maar daar zag ik echt geen toekomst in. Ik heb de relatie toen beeindigd. Nu weet ik hoe het voelt om de ware te hebben gevonden! Liefs Wendy ps. je mag alles vragen hoor haha
he daisy, gefeliciteerd! Ik ga je niet voorzichtig feliciteren want volgens mij ben je gewoon super zwanger! Groetjes Lotte
@Daisy, hier ook mijn felicitaties meid! Ik heb gehoord dat na een zwangerschap (ook als het een miskraam is geworden) je HCG-hormoon na 3 weken uit je lichaam is. Als ik zo kijk onder je berichtjes dan is het inmiddels 4 weken geleden toch?
He dais, Ga je ons nou vertellen dat je zwanger bent? Plaats ff een foto van de test in je album! GEFELICITEERD! SUPER! xxx
heb vanmorgen met ochtendurine een nieuwe test gedaan...hij was nog vaag maar er staat toch echt een 2e lichtroze streep. Hoef de test niet tegen het licht aan te houden om hem te zien... maar toch pff twijfel hij is niet fel...wel duidelijker dan gister....zou het dan toch?
Meid ik zweer bij de digitale tests van CB probeer er anders zoeen, dan kan het echt niet missen! xxx
ff tussendoor austin wat zijn jullie een ontzettend mooi stel! en wat zag je er mooi uit op jullie bruiloft en hubbie ook natuurlijk haha! voel je je al echt zwanger?