Je mag hier gewoon lekker kletsen hoor, steffie Ik ben blij dat je een beetje gerustgesteld bent, en zoals ze zeggen, een streep is een streep!
@steffie zo diep was ik er niet op ingegaan hahaha maar dat is super! GEFELICITEERD! he maar ff een vraagje dan bij mij gaf hij gelijk binnen een minuut al zwanger aan, en er staat 3 minuten voor....en ook die andere testen waren bij mij echt 2 dikke vette blauwe strepen, zou dat kunnen betekenen dat ik misschien al langer zwanger ben dan dat ik denk? Ik heb nl. na mijn idee met 1 dag overtijd getest.... @lampie ben trots op je meid! geduld is moeilijk maar wel bewonderenswaardig! xxx
Aan alle nieuwe meiden welkom. @ Steffie: ik denk toch echt dat je zwanger bent! @ Austin: ik krijg nog niet echt een buikje maar mijn buikspieren zijn ineens veel slapper waardoor mijn buik dikker lijkt. Ik denk dat ik deze keer ook zonder misslijk zijn doorkom (gelukkig). Kan je niet met ons (Mik, Eimat en mij) meekletsen bij de augustus mama's? Daar is het nog niet zo druk. Hoe ist het verder met de dames hier?/
Er was ook al een andere meid die in juli uitgeteld is en die wilde eigenlijk ook niet meer bij dat toppic schrijven omdat het al zo druk was. Maar dan kan je wel lekker je zwanger zijn verhaal kwijt, mij maakt het niet uit hoor. Wanneer was je ook al weer uitgeteld? had ik volgens mij ook al vaker gevraagd.
Ik denk de 21ste maar nu begin ik te twijfelen...we zullen het 13 dec. vanzelf horen! ik ga nu lekker naar huis, mijn mannetje is maandag jarig en omdat hij heel 't weekend moet werken geven we vanavond een feestje, dat betekend dus veel voorbereiding! xxx
Hey Austin, Tuurlijk kom als je wilt maar gezellig bij de augustus mama's! En trouwens wat je over die testen zei (van die dikke streep en zo met een dag overtijd) had ik precies hetzelfde dus...
hoi meiden Ben ik ook eens weer....wil eigelijk niet meer zoveel hier komen, heb het gevoel dat de pendel toch uit komt van 2008 april...dus duurt nog ff, en om dan steeds in die spanningen te zitten, neeh dat kan ik niet aan! bevalt me wel goed, niet meer zoveel hier, denk er nu veel minder aan, maar goed, hoop dat het snel raak is! zal direct ff banner check doen..
ik geloof hie rniet zo in hoor. Ik had met clear blue op NOD een duidelijke plus en met die van matcare een heel vaag lijntje.
het kan natuurlijk zijn dat jij meer hormoon aanmaakt dan dat ik doe....pff ik denk maar gewoon misschien maak ik mezelf wel gek en had ik het bij die twee vage snelle lijntjes moeten houden nu weet ik nog niet of ik blij kan zijn....
sorry iets vergeten als ik hem tegen het licht aanhoud zijn ze echt super duidelijk....maar is dat dan niet voorgedrukt of zo? ben verdorie al 4 keer eerder zwanger geweest maar dit heb ik nog niet meegemaakt zoo vaag pfff...of mijn cyclus is wat anders en ben ik helemaal nog geen 4 dagen overtijd
Ik zeg niet dat ik twijfel aan jouw lijntjes die je ziet hoor. Dat kan ik niet beoordelen zonder ze te zien. Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik niet in fijngevoeligheid geloof. De test die dus gevoeliger was en eerder positief aan zou moeten geven werd dus pas later positief dan die clear blue die minder gevoelig zou zijn. kun je geen foto maken? dan kun je het nl omzetten in negatief en kun je heel duidelijk zien of er een lijntje is of niet. En heb je alleen nu getest of al vaker? als je bijv 3 dagen geleden ook al zo'n vage had en nu weer, dan moet ik je denk ik teleurstellen. Dan hoort het bij die test. Na 3 dagen moet je echt een duidelijkere streep gaan zien. Welk merk was het eigenlijk? Hier van de site vandaan?