Wachten duurt inderdaad superlang en de dagen kruipen voorbij... Nog twee daagjes Sannnnniee en dan is het dinsdag! Ben je alweer helemaal opgeknapt van je koorts? Jammer joh, ziek in je vakantie! XX
huh vreemd geen bevestigings mail?.. dan is er toch wat mis gegaan denk ik, zou ik toch even naar ze toe mailen.. :S
nou ik weet het zo net nog niet of het een ongi is hoor. Maar goed dat zal de komende dagen wel blijken, want dan moet het wel door zetten.
Pff was echt warm buiten, maar koelt opeens heel erg af hiero. Zo lekker monopolyen haha... Ik voel me echt vreemnd an binnen :S ik hoop of dat morgen em ongi gewoon door komt, of dat het 9 maanden weg blijft .... xxx
heeej meiden.. ik had vorige week donderdag ook een test gekocht op internet. heb gisteren gebeld dat ik hem nog niet binnen had. normaal duurt het maar 2 dagen ofzo .. dus ik bellen. konden ze mij betaling niet vinden lekker makkelijk zeg. dus nu is alles orde gemaakt en komt ie eraan. zou sgisteren binnen zijn nou nog niks gezien.. kan ik niet zo goed tegen hoor. bij mij moet alles op tijd zijn. maar helaas. nou mij verschijnselen zal ik eens opnoemen is gewoon te gek voor woorden vind ik hihih pijne borsten gevoelige tepels ook zijn ze grote pijnlijke boven benen misselijk soms duizelig buikpijn hoofdpijn lijkt wel of er een hoop lucht in me buik zit. maar ach ik zal me wel gek maken. het kindje van me zus is dit weekend weer bij mij. die is 1,5 en die heeft echt een leeftijd. dat niks meer goed is.. maar vandaag leuke dag gehad, lekker gaan zwemmen. kan ik alvast oefene.. ach hij is 2x per week een weekend bij mij zowat.das wel erg leuk hoor! en dank je dat je daar aan denk zeg, maar ik ben weer op geknapt ja.. ik was echt behoorlijk ziek. had bij 40 graden koorts.. (39,8) dus heb ik daar 3 dagen in bed gelegen. das echtr balen hoor. maar ja je doet er niks aan he. jullie wete vast niet wat ik denk hihihi (ziek zijn ben ik bijna nooit..) hihih
thx Luna, ik weet het zelf ook niete cht tis rond half 1 uur ongeveer op gekomen. en rond nu is het afgelopen. Dus vind het beetje vreemnd. Meestal als ik opngi word, ben ik de 1ste dag gelijk de hele dag door nara de avond en de nacht :S ik weet het echt niet meiden xxx
ja ik snap hem. Je blijft nog 4 dagen droog en de 5e dag, is dus de eerste dag van je nieuwe cylcus, dus over 5 dagen zegt die banner dat je ongi bent (of niet natuurlijk)
gewoon even afwachten en je oude banner weer terug zetten, want volgens mij is deze ronde nog niet verloren!
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! JULI: 28: Demi123 30: 31: Bianca24, Sil1980, Droppie123 AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, Hansje 2: 3:Sannnieee 4: onsukkie 5: 6: Enomis 7: MissyZuilen 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl 10: , Yuna 11: Angel1986 12: Katje81 13: askim 14: Luna 15: 16: Juli 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: Fenne, 1Summer 24: 25: 26: 27: Bianca24>>2de ronde 28: 29: 30:Sil1980 31: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger[/color
ghehe idd ik zag nu ook mijn eigen fout berekening.. het klopte gewoon even niet bij mij geloof ik ..
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! JULI: 28: Demi123 30: 31: Bianca24, Sil1980, Droppie123 AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, Hansje 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis 7: MissyZuilen 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl 10: sannnniee, Yuna 11: Angel1986 12: Katje81 13: askim 14: Luna 15: 16: Juli 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: Fenne, 1Summer 24: 25: 26: 27: Bianca24>>2de ronde 28: 29: 30:Sil1980 31: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger
nou heb me banner maar fftjes terug gezet.. pff wat kan je lichaam gek doen he meiden. Ik gaat weer is naar de wc :S moet echt vaak En maar weer ff kijken hoe het staat daar beneden :S hahaha xxx
Nou het is echt gestopt met bloeden... Wel heel zwaar gevoel in me buik (mischien te veel gegeten :S hahaha) xxx
Lieve meiden, ik ga een filmpje kijken. hoop morgen weer wat berichtjes bij te kunnen lezen @Yuna, ik had ze eergisteren al een mailtje gestuurd, en ook daar geen reactie op.. ga zw morgen wel bellen denk ik! -xxx- fijne avond!