Succes met zwanger worden, maar ik zou je er niet teveel op vast knopen dat je een cyclus van 28 dagen hebt hoor... Mijn eerste cyclus was 43 dagen en nu waarschijnlijk 24/25 dagen, iets meer dan de helft minder.
Dat is zeker een geschommel. Ik snap er niet veel van hoor. Daalt je temp. bij je ei? En stijgt het daarna weer?
Ja als je je ei hebt dan daalt hij, en heb je hem gehad steigt hij weer na 24 uur, met 0,3 graden of meer.
Weet je nu zeker dat je cyclus 25 dagen of kan dat toch nog verschillen? Zeg maar als ik te veel vraag hoor, maar ik mag graag alles weten!
Jawel, zolang er geen testen in huis zijn moet het lukken. En mijn plasbekertje staat ook nog in mijn oude huis, dus zonder die dingen moet het lukken.
Ja, alleen nu mijn vriend overtuigen nog. Ik heb wel gezegt als jij het prettig vind om zaterdag of 1 van die dagen te testen wil ik het best doen, zolang jij de test haalt en een goedkope geen CB, toen zei die we zien wel. Dus hopelijk heeft hij ook het geduld, zal vast wel lukken. Ik ga nu ff lekker douchen misschien ben ik er straks weer ff.. xx
Heb vanmiddag een inwendig onderzoek gehad bij de huisarts vanwege buikkrampen. Ik had extreem veel vloeïng (wittig slijm waar je sliertjes van kunt maken) op dit moment en hij verwachtte daarom door deze symptomen deze week de eisprong, we zullen zien, we gaan gewoon vrolijk door met klussen En daarna zullen we wel zien....
Ik ben al de hele dag misselijk Maar het heerst ook, dus tja het zegt natuurlijk niets. In elk geval nog niet ongesteld. MAar dat had ik ook zeker nog niet verwacht. Het kan nog lang duren, hopelijk een maandje of 9
hallo lieve meiden van me, hoe staat het leven hier? Hier aan deze zijde gaat die lekker , vandaag nieuwe schoenen gehad (2de paar van deze maand hahahaha).. Ennuh nog iets veel beters (luna lees mee ) IK HEB EINDELIJK KAARTJES VOOR 24 MEI VOOR TOPPERS IN CONCERT En het leukste komt nog, ik krigj ze kado voor me verjaardag, belde net de gene met wie ik ga dat ze het hele bedrag stort naar me, want ik krijg ze als verjaardags kado (klein geheimpje ik ben nog maar 3 hele dagen 20 hahahah jaja 7 dec alweer 21 ) Na voor de rest gaat die druk... liefs en dikke knuffel voor iedreen van blije bloem
hoop het voor je alieke.... hier nog geen ongi, maar ook een negatieve test.. dus maar rustig afwachten nog
hoi dames! Hoe is het hier met iedereen? @alle dames die kunnen gaan testen heel veel succes! @steffie joh vervelend meid dat je nu nog niets weet....nog ff geduld komt helemaal goed @lampie, balen meid heb echt geduimt voor je! @alle dames die kunnen gaan klussen heel veel succes! @ikdus, niet lullig bedoelt maar elke keer als iemand nieuws zich aanmeld dan zeg jij echt zo van "verwacht niet gelijk dat je eisprong zo en zoveel dagen is want dat was bij mij ook niet".....ik weet wel dat dat soms even afwachten is maar komt best wel negatief over....misschien in het vervolg niet gelijk vermelden als meiden er niet specifiek naar vragen. @alle nieuwe dames, welkom en heel veel plezier met het creeeren van een wondertje! xxx