Hey dames, Alles goed hier...ben al een tijdje niet geweest omdat ik op mn roze wolk zat...sorry, was niet zo netjes van mij. Maar vanaf nu zal ik voor iedereen die hier in spanning zit heel hard mijn duimen te laten draaien... Succes iedereen!
Laten we nou niemadn aanvallen. Ikdus bedoelt het goed, en ik kan haar niet meer geven als gelijk. Want je kan beter als eerste ronde weten dat je vaak zat niet de eerste cyclus van 28 dagen heb. Mijnes was 21 dagen als ikdus het toen had gezegt zal ik ook zeggen van dankje dan weet ik dat. Dus als we iedreen nou in zijn waarde laten dan blijft het hier ook gezellig xxx
Hey meiden,laten we het gezellig houden het is tenslotte December,De Feestmaand,we moeten nu extra lief voor elkander zijn @Eimat,geeft helemaal niks hoor meid,ik vind het heel logisch dat je lekker op je roze wolk zit,zou ik ook doen Als je maar af en toe langs komt zodat we wel op de hoogte blijven,oke? @Bloem,super joh kaartjes voor Toppers! Leuk verjaardagscadeau! @Alie,misschien toch zwanger? Ik hoop het voor je! @Mystic,welkom hier en heel veel succes met zwanger worden meis! @Ikdus,spannend hoor.... @Miranda en Austin,hoe gaat het met jullie? @Luna,das minder dat je je zo ziek en zwak voelt,mar het is voor een zeer goed doel en zo weet je zeker dat je zwanger bent heh Succes meid! Nou ik heb net bloed laten prikken en ik kan eind van de middag bellen voor de uitslag,nu word ik wel heel zenuwachtig,BRR.... Ik heb wel het idee zwanger te zijn en nu blijvend! Maar we wachten af,ik lhou jullie op de hoogte,mag zo weer lekker gaan werken. Vanavond klein feessie,mn schatje is vandaag jarig,moet na mn werk ook nog cadeautje kopen,druk druk! Fijne dag allemaal! Liefs Dais.. xxx
@Mysticsun, welkom hier! @Eimat, dat is toch logisch? Als je zwanger bent dan telt die 1e tijd maar 1 ding. Later ook nog wel, maar dan worden andere dingen ook weer belangrijk... @Daisy, spannend!
@bloem mag ik mee hihi @mystic succes en veel plezier hier @ikdus ik leef met je mee hihi @ luna word maar snel weer beter hoor! de rest die ik vergeet sorry wij hebben het vandaag nogal druk familie uit nederland komt en we vieren sinterklaas dus een dag te vroeg hihi maar ja dat merken ze nog niet. Morgen hebben de kinderen een dagje "vrij" de rest kon op sinterklaasavond geen vrij krijgen dus doen we et zo...wel een beetje vreemd maar ach ze zijn 5jr -3jr-8mnd oud dus zullen het niet uitmaken hahaha Hier nog geen ongi verder en ook geen tekenen dat ze komen.....ik twijfel of morgen of donderdag voor een bloedtest of eerst mijn laatste digi opmaken? vind dat zo zonde stel dat het raak is wil ik graag een foto van "zwanger"
Hey, wat een leuk verjaardags cadeutje zeg, wat word jij verwend haha. En alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik wil alleen maar een grote teleurstelling voorkomen, omdat het als nog raak kan zijn in de eerste maand maar later. Of het is natuurlijk niet raak. Als je op dag 29 negatief test is het toch zonde van je geld?! Terwijl je misschien op dag 35 wel positief kan testen of ongestel word. Er zijn zoveel meiden hier die uitgaan van 28 dagen omdat ze voor hun pil gebruik altijd regelmatig hadden en sommige tussen door ook, terwijl dat niet hoeft. Iemand in mijn omgeving had voor pil gebruik cyclus van 40 dagen, slikte daarna de pil en stopte omdat ze zwanger wou raken weer 40 dagen. Ze slikte 2 jaar de pil en stopte, weer 40 dagen. Ze slikte nu bijna 3 jaar de pil en stopte weer en nu is het 30 dagen. Je zou dus eigenlijk denken dat ze nu ook 40 dagen zou hebben omdat ze het daarvoor steeds had, maar zo werkt een lichaam helaas niet. Dus wil ik gewoon mensen helpen voorkomen van een teleurstelling, ik weet dat ze er niet naar vragen. Maar als je hun banner ziet staat het op 28 dagen terwijl ze het nog niet eens weten. Ik wil ze er dus echt niet mee aanvallen ofzo. Maar als jij dat zo ziet kunnen we beter over elkaar heen lezen en elkaar lekker negeren.
Gefeliciteerd met je mannetje! Spannend hoor dat je eind deze middag de uitslag krijgt, hoop op goed nieuws. Heb je 2 cadeautjes voor je mannetje. Ik zal aan je denken vanmiddag! Heeeeeel veeeel succes en plezier vandaag.
Aah lief dat je mee leeft, ik leef ook met jou mee! Echt vervelend dat je zo in onzekerheid moet leven, ik hoop echt dat je snel duidelijk antwoord krijgt. En van die digi ik weet niet, je moet doen waarbij jij je het prettigst bij voelt!
Ooooh jij hebt een cyclus van 25! Hihi ik zie het nu pas! Bofkont! Ik hoop dat ie ook deze maand zo lekker kort blijft! Mijn cyclus is waarschijnlijk steeds rond de 34/35, had ik vroeger ook altijd en nu na jaren van pilgebruik merk ik dat ik gelijk weer op dat oude getal zit. Ben ook altijd bijna 7 dagen ongesteld...bleghhh. Pfff het duurt ook allemaal zo lang! Dan ben je eindelijk ongesteld (wat je al niet wou!) en dan moet je een week wachten tot het over is, en dan moet je 2! weken wachten tot je kan klussen voor resultaat en dan moet je nog eens een kleine 2 weken wachten tot de test....Pfff. Ik ben niet gemaakt om te wachten
Mijn eerste cyclus duurde 43 dagen, en ik ben deze maand gaan tempen om te kijken of ik weer zolang moest wachten tot ik ongi word of misschien wat korter. Fertilityfriend heeft mijn ei ontdekt op dag 11 en zit nu 9 dagen na mijn ei. Dus heb eigenlijk een cyclus van 24 dagen.. Ik wacht alleen nog ff met testen, en ga pas 16 dec testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Voor het geval FF toch fout zat en ik van het weekend mijn ei heb gehad. Hahah ik ben ook echt niet gemaakt om te wachten. Wel verlevend dat je zolange ongie hebt hoor. Ik had het ook 1 keer na het stoppen met de pil ik ben midden in de strip gestopt, want ik was in mijn stopweek niet ongesteld geworden, dus was het daarna best wel heftig 6 dagen lang en ook veeeeel gelukkig geen pijn. En mijn eigen echte ongie viel echt mee ik werd laat op de avond ongie, en had 2 dagen last van een erge bloeding zonder pijn en 2/3 dagen echt weinig dus was wel blij. Wel fijn dat je weer op je oude getal zit, alleen hopelijk duurt het straks maaanden lang voor je weer ongie word
ik vond het gewoon een beetje negatief over komen, ik viel niemand aan ik wilde juist ook voor de nieuwe dames gelijk een rot gevoel voorkomen, heb nooit gezegt dat je het gemeen bedoelde tegenover de nieuwe dames alleen dat het niet echt een hartelijk welkom is. Helaas kan je hier blijkbaar geen mening geven zonder dat je nadien "over elkaar heen moet lezen of elkaar lekker negeren". @alle dames, ik wens jullie verder veel plezier met klussen, testen en zwangerschappen! dank je voor al jullie advies, en lieve woorden! en natuurlijk super fijne kerstdagen toegewenst! doei! xxx
ik snap helemaal wat je bedoeld hoor meissie en tuurlijk mag je hier je mening geven. ik vond het ook negatief maar goed als de nieuwe meiden dat niet vinden lekker zo laten. gr mik
Ik begrijp het wel dat iemand zegt dat ik mijn cyclus nog niet kan weten, die weet ik ook nog niet, maar ga gewoon uit van 28 dagen Bij mijn eerste kindje wist ik niet dat ik zwanger was, had toen een antibioticakuur vanwege keelontstekening maar was gewoon aan de pil, dus is dat per ongeluk gegaan. en 2 maanden later kwam ik er pas achter. Mijn man en ik zijn na mijn 1ste ongi na het stoppen van de pil rond dag 10 begonnen met klussen om de dag en dat hebben we vol gehouden tot afgelopen weekend, toen iedere dag tot mijn ovulatie : volgens schema en nu gaan we het weer om de dag doen voor alle zekerheid mocht het eitje toch wat later zijn gekomen, en dit houden we deze week nog even vol. Ik had de afgelopen 5 dagen veel last van krampen in de onderbuik, niet zoals bij een ongi, maar toch duidelijk aanwezig. Ben toen naar de dokter geweest en die zei waarschijnelijk een ovulatie, dat was gisteren, dus weer geklust gisteravond laat. Nu vandaag zijn de krampen duidelijk minder geworden, het zit er nog wel maar heel erg licht, zal het dan toch ovulatiepijn geweest zijn? Zo ja, dan waren we zeker er op tijd bij, maar we houden het klussen voor alle zekerheid nog even vol om de dag. 18 december zou ik mijn NOD moeten hebben, maar ik wacht voor alle zekerheid tot de 22ste om te gaan testen met clear blue. Mocht het niet zo zijn dan gaan we natuurlijk voor ronde 2 We hebben alle tijd van de wereld en je fantasie gebruiken voor het klussen is ook heel erg leuk, zo hou je het spannend en zo hoort het ook. Het is voor ons geen verplichting dat het "moet" we hebben het nog ruk genoeg de aankomende maanden met onze verhuizing en dergelijke, het zou wel mooi zijn maar als het niet zo is nieuwe ronde's nieuwe kansen toch gewoon positief blijven
Hey Dais. Hier is alles prima hoor. Ben vanmorgen even naar de Prenatal geweest, en heb lekker rond gekeken. Nog een rompertje gekocht met leuke tekst voor PAPA. Ik ben voor je aan het duimen hoor! En ook nog gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje.
Hey ben er ook weer normaal kan ik niet overdag komen ivm werk maar aangezien ik thuis ben kan ik nu wel ff komen. ben sinds zondag al niet echt lekker en gister en vandaag thuis gebleven. Morgen ga ik denk wel weer aan het werk hoop dat ik me dan weer wat beter zal voelen. hoe is het verder hier. heb een beetje bijgelezen. @ Steffei meid nog steeds geen 100% duidelijkheid hoop dat je snel meer weet. @ Daisy meid spannend wanneer is eind van de middag hihi.... hoop het zo voor jullie. @Bloempje meid fijn om te horen dat alles goed gaat. @Eimat meid hoe voel je je? al een beetje gewend? nou ik nog steeds niet hoor.... @aliekeleppink meid spannend hoor succes en hoop snel op een positieve test. nou verder weet ik het ff niet meer. als ik iemand vergeten ben sorry. xxx simone
Ook ik zal dan nog even mijn mening geven! Ik geloof dat Austin het heel netjes heeft bedoeld en helemaal niet negatief was in haar reactie. Ze wilde de nieuwe meiden beschermen. Ik denk dat we hier allemaal gewoon eerlijk mogen zeggen wat we denken en niet kinderachtig elkaar moeten gaan negeren. Geef je mening vanuit je hart, probeer een ander niet te kwetsen en dan komt het helemaal goed. Iedereen mag verder de nieuwe én bestaande dames tips geven, of je er iets mee doet, is dan aan jezelf. Liefs