Bij mij kwam het over als of je dacht dat ik het rot bedoelde. Dus daarom typte ik dus misschien kunnen we elkaar beter negeren etc. Want ik heb niets te zeggen/typen tegen mensen die denken dat ik het rot of vervelend bedoel ofzo vandaar. Maar aangezien we het beide niet aanvallend/rot iets anders bedoelen hoeven we elkaar niet te negeren.
Nou Dais, hier is het nu het eind van de middag, bij jullie nog niet? Grapje hoor. Maar weet je al wat?
Helaas is dit ook nog wel eens een nadeel van het geschreven woord...als je ze typt, kunnen ze onbedoeld verkeerd aankomen. Misverstandje dus!
Misverstand opgelost? Gelukkig! Nou meiden,ik ben nog veel meer nieuwsgierig dan jullie dat weet ik zeker! Ik baal als een stekker,ik heb om 16.00u gebeld (moest naar huisarts bellen)en ze hadden nog geen post van het ziekenhuis en ze wist me niet te vertellen of het wel nog kwam vandaag Ze zei dat ik om half/kwart voor 5 nog ns moet proberen,ik zie de bui al hangen,geen bericht van het ziekenhuis kunnen we nog een dag wachten,pff! Jullie horen het van me! Liefs Dais.. xx
O nee hè, gaat het weer net zoals de vorige keer. Dat alles altijd zo lang moet duren zeg. Nou dan wacht ik nog maar weer even met je mee.
Het is toch belachelijk of niet dan. Ik kan hier echt boos om worden,waarom laten ze iemand wachten? En je zal echt zien dat ik tot morgen moet wachten,ik vraag anders of ik niet naar het ziekenhuis kan bellen? Kan zeker niet? Nou ik ga ff verder met slingers ophangen voor mn schatje,hahaha,hij weet dat tuurlijk niet,leuk man! xxx
Zou dat niet het mooiste verjaardagskado zijn! Ik heb het dit jaar een posi-test aan Sinterklaas gevraagd maar dat was een beetje kort dag. Dus ik ga voor de kerst! hihi! En helemaal in de kerstgeest er is een kindeke geboren op aard (bijna dan)
@ Rachje: het is altijd te proberen. Ik had ook een posi.test gevraagd aan Sinterklaas, maar bij mij konden ze het nog wel redden. ha ha Maar de kerstman wordt ook steeds populairder dus je weet maar nooit. @ Daisy: erg vervelend dat je steeds zo moet wachten, hopelijk niet helemaal tot morgen.
Nou meiden,ik heb gebeld,ik zit me hier toch een potje te janken,zo kwaad! Ik snap het niet waarom IK dat nou iedere keer heb! Er is weer ns niks binnen,waarom zeggen ze dan dat ik tegen eind van de middag kan bellen? Ik moet dus morgen terug bellen!
wat een ongelooflijke *PIEP* streek bah! stelletje onbenullen zijn het, hebben ze dan werkelijk geen menselijk gevoel? potverdorie kan er zo kwaad om worden! Lieve schat knuffeltje van mij!
Meid wat ongelovelijk kl*te iedere keer. Laat ze dan direct zeggen dat je de volgende dag moet bellen, je rekent anders toch op de uitslag. Snappen ze dat zelf dan niet. Als je nou morgen goed nieuws krijgt, maakt dat alles nog wel weer een beetje goed. Ik duim zo ontzettend hard voor jullie!
Pfff jeetje zeg, zo weet je ook nog steeds niets. Erg vervelend hoor! En inderdaad dan moeten ze niet zeggen dat je eind van de middag kan bellen. Misschien moet je toch maar ziekenhuis proberen te bellen hoor! Dikke knuffel voor jou. Focus je maar lekker ergens anders op. Zoals de verjaardag van je mannetje.
Hier is het goed, en daar bij jou? 16e kunnen we testen toch? Of kon jij nou al wat eerder? Ik wacht iniedergeval af of ik de 16e mijn ongie krijg of niet.
daisy vind het echt belachelijk! kan je niet rechtstreeks contact opnemen met het ziekenhuis? ik hoop dat je in ieder geval morgen het nieuws hoort waar we allemaal op hopen voor je! veel sterkte xxx