daisy dat is helemaal geweldig! GEFELICITEERD en geniet er maar lekker van hoor ik heb altijd gezegd 2008 word mijn jaar...nieuwe nod mag op de lijst zal het op 34 dagen houden dus 8 januari.....rebbel kijken of je gelijk hebt hihi
@Daisy wow gefeliciteerd! Ik ben heel blij voor je na alles wat je hebt meegemaakt. Doe het lekker rustig aan he de komende 9 maanden. @Steffie, wat naar voor je meid, ik hoop dat volgende ronde roze mag zijn voor jou! Ik zit in de wachtbank, poeh dat duurt wel lang hoor! Iedereen succes met alles xxx Silver
Hoi meiden Ik kom weer even kijken hoe het in mijn oude clubje gaat. Wil de testers allemaal veel succes wensen en ik duim voor jullie. Wou jullie even laten weten dat ik de 20 weken echo heb gehad en dat we een Meisje krijgen. Tegen alle verwachtingen in. Foto staat in mijn album voor de geinteresseerden. Verder allemaal fijne pakjesavond, en ik blijf duimen dat jullie ook snel in verwachting van een wondertje mogen zijn. Liefs
@ daisy GEFELICITEERD ik zie je bij d augustis mama's. ik had trouwens met vijf weekjes zwanger een hcg van 4000 dus dat zal jij ook wel zijn dan! gr mik
Yeahhh gefeliciteerd. We zeiden het toch.. Yeaaaaaaaaah, ik gun het je van harte dat het mag blijven zitten en helemaal goed zal gaan.
Dank je wel meis! Ik vraag het me af want 5 weken kan nooit,ik heb 31-10 en 01-11 gevloeid en dat was van mn MK,ik heb een week daarna mn eisprong gehad dus dan zou ik nu ongeveer 4 weken zijn? Ik bel morgen mn gyn en dan hoor ik wel wanneer we een echo gaan krijgen! Hoe istie met jou? -x-
Misschien was het een ovu bloeding, want je had niet veel gebloed toch? En heb je bij je vorige ongesteldheid een miskraam gehad en daarom nog maar weinig hcg.
met mij gaat het erg goed. begin te leven met die krampen. ik denk maar zo. IK HEB ALLES OVER VOOR MIJN BABYTJE en ben nu anderhalve week gestopt met roken dus................... heerlijk zou liever geen krampen hebben maar ja als dat alles is! dikke knuffel mik
Daisy, wat fijn, gefeliciteerd! Steffie, wat jammer dat je nu toch ongesteld bent geworden. Hopelijk is de volgende ronde beter! Ik ben vandaag supermisselijk. En heb hoofdpijn en buikpijn. En nog steeds niet ongesteld. Dus ik blijf erop hopen. Ik durf alleen niet eerder te testen dan dit weekend. Het is natuurlijk de 1e ronde!
@Ikdus,ik zou het echt niet weten hoor,ik wacht wel tot we een echo krijgen dan weten we het zeker! @Mik,ja meis dat hoort er allemaal bij,je weet waar je het voor doet idd! @Alie,nou dat klinkt wel heel erg spannend hoor! Ik ga heel hard voor je duimen hoor! Succes! xxx
@ Daisy, volgens mij klopt het wel als je een cyclus hebt van 28 dagen. Ik heb dit uitgerekend bij predictor, uitgaande van 31 okt je eerste cyclus dag. Wanneer ben je uitgerekend Laatste menstruatie: 31 oktober 2007 Cyclusduur: 28 Je bent uitgerekend op: 6 augustus 2008 Je bent nu: 35 dagen zwanger En je hebt nog: 245 dagen te gaan Dit is de: 5e week
@Ikdus,wat ben je toch een schatje! Ik heb idd een cyclus van 28 dagen,ik had zelf ook al zitten rekenen en kwam op 07-08-08,nja we wachten maar af tot de echo.. Maar iig toch bedankt hoor,erg lief! Liefs... -x-
@Daisy GEFELICITEERD MEID! Ik gun het je zo! nu lekker genieten! @ Steffie Balen meid, wat vaag allemaal, ik duim voor je in de volgende ronde! Hier verder niet veel nieuws, we zitten lekker op het wachtbankje! Vanavond zal ik er niet zijn want we hebben sinterklaas bij mijn oom en tante! Liefs Wendy
Hey meiden. @ Dais ik blijf je maar feliciteren overal! ha ha. Hier verder alles goed. Vanavond lekker sinterklaas vieren met mijn broers, schoonzusje en hun 2 kids (2 jongens) en met opa en oma erbij. Word een dolle boel denk ik met 4 kleine kinderen. Verder weet ik het niet meer hoor, kan het allemaal niet meer zo goed volgen.
Ja ik krijg als ik bel dat de test posi was gelijk na 2 weken een echo,dan weer met 8 weken en met 12 weken moeten we nar Nijmegen voor een echo,daar kunnen ze heel goed inzoomen en kunnen ze al heel veel zien,dus mocht er dan iets mis zijn dan zijn we er ''op tijd'' bij,maaar daar gaan we niet vanuit,ben wel heel blij met die extra controle's,ik ben er niet meer zo zeker van dat alles goed gaat,ik wil eig ook wel genieten maar dat doen we maar na de 12 weken echo.. Ik ga opschieten want ga zo naar mn schoonouders gourmetten,ergens wel leuk om het te vertellen maar weet niet wat mn schatje er van vind,of misschien met kerst? Mn schatje weet het ook nog niet,hij wilde niks weten tot hij thuis was,brrr spannend,nof een half uurtje... Het leukste sinterklaas cadeau ooit! Fijne avond allemaal! xxx
Wat fijn dat je extra controlen krijgt, krijg je na die 2 weken ook nog extra echo's of kan het na die 12 weken niet meer mis gaan met het vormen van een kindje? Ik ga in iedergeval heel hard duimen dat alles goed is Want daar gaan we gewoon van uit! Inderdaad allerleukste sint cadeautje.. Straks dus maar ff snel bespreken met manlief of je het vandaag of met kerst vertelt. Of je nodigt je eigen ouders ook een dagie uit dan weten ze het beide tegelijk. Is ook wel leuk. Wens je een hele fijne avond toe, en geniet lekker van je eten. Dikke knuffel.
Ten eerste DAISY meid VAN Harte SUPER veel geluk iig. Steffie meid wat vervelend dat toch de ongi is doorgebroken succes in de volgende ronde. Verder hier veel misselijk en moe maargoed hoort erbij he. Ben sinds zondag echt gestop met roken toen ik positief teste heb ik eerst nog een kleine 2 weekjes doorgerookt maar dan 1 a 2 sigaretjes per dag maar nu dan helemaal aan het stoppen vond het niet eens lekker meer gelukkig..... verder weining te melden. iedereen fijne sinterklaas avond ik ben lekker alleen gezellig....