AAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH Daisy gefeliciteerd! super meid! ben echt super super super blij voor je! geniet er van meid en welkom bij de aug mama's! xxx
hey daisy proficiat je verdient het geniet maar negen maanden van je zwangerschap steffie, jammer dat het niet gelukt is maar geen nood het gaat wel komen hoor bij mij is alles weer stilletjes in orde aan het komen nog een maandje en kan weer proberen zwanger te worden , sla nog een maandje over dan ben ik weer helemaal op mijn plooi, het werk gaat super goed, heb heel goeie vrienden , heb een nieuwe hobby squashen, echt leuk om te doen , kan je je eens goed afreageren aan alle wachter veel succes en ook alle nieuwe welkom moest ik iemand vergeten zijn sorry dan groetjes x
hehe ik heb eindelijk een foto van mijn testen en mijn buik kunnen uploaden hahaha. 't is stil vanavond maar logisch natuurlijk met sinterklaas hihi! xxx
Hallo lieve meiden van me, @Astin, het is al goed meis, ik bedoelde niet om jou aan te vallen ....Geen ruzie hier meer die hebben we al eens gehad en daar werd het niet leuker op sommige meiden weten nog wel waar ik het over heb . Pff nog 1 volle dag 20 meiden hahaha ik zend jullie al wel vast allemaal een lekkere dikke stuk taard want mijn dagen moeten langer worden haha. Donderdag avond verjaardag van de vriendin van me pa, vrijdag bowlen en me verjaardga vieren, zaterdag sinterklaas vieren (met veel kados ), zondag verjaardga vieren, maandag ladys night op de club hier in ijsselstein. Pff meiden heb nou al geen zin in deze week hahah. En dan ook nog tussen door werken en vriendje tevreden houden Hoe staat het hiero? Zal wel rustig zijn op pakjes avond xxxx
als eerste daisy GEFELICITEERD! ! ! ! ! ! Ik ben echt super blij voor je. nou ben ik er eindelijk ook weer eens. ondertussen ongi geworden dus helaas naar ronde 5. we zijn druk aan het verbouwen en alles is hier een grote puinzooi. de slaapkamers lkrijgen al een beetje vorm dit weekend worden ze gestuced en ik ga zo kijken voor laminaat voor op de vloer. verder zit ik best weer lekker in mijn vel. de crematie van mijn collega was erg zwaar maar we hebben het gered. hier verder ook alles goed?
he dames dank jullie! ik ben echt heel verdrietig! bel net naar de VK om zeker te weten of ik 13 dec. een echo krijg zegt ze dat ik dan alleen mijn intake gesprek heb aaarrrgghhh en ze zullen vast ook niet erg snel een vervolg afspraak maken, en ik wilde nog wel zo graag mijn echo hebben voor Kerst! bah! xxx
He bah, wat balen Austin! Anno, fijn dat je er weer bent meid maar wel balen van je ongi! Dikke knuffel voor jullie allemaal! Liefs Monique
Pffff ik wil eigenlijk alleen maar even klagen over mijn werk....ik heb het zo zwaar op dit moment...ik werk er net een maandje en het gaat allemaal niet zoals verwacht...misschien is het wel gewoon te zwaar voor me. Gooit wel mijn toekomst een beetje in de war. Sorry..moest het ff kwijt.
He Ingeltje, Wat is er dan? Is je werk niet leuk? Wat doe je als ik vragen mag? geloof dat je het al een x verteld hebt alleen heb ik gatenkaas voor hersenen.... xxx
Haha zo werken mijn hersenen ook hoor . Ik wil er niet te veel op ingaan, voor het geval er hier collega's mee kunnen lezen (je weet nooit) maar ik werk op bepaalde afdelingen die ik niet zo leuk vindt, met een vervelende collega in mijn nek en sja...ik vraag me af of het werk niet te belastend is, geestelijk. Het is in de hulpverlening. Misschien maar eens een hele andere kant op...twijfels, twijfels.
Jeetje meis dat klinkt niet echt gezellig nee! maar denk aan jezelf he! je moet niet daar tegen je zin in gaan zitten en zijn echt wel genoeg leuke andere banen! Aan de andere kant hulpverlening is wel non-profit en meestal een stuk vriendelijker ingesteld dan een profit organisatie....maar je kan er altijd rotte appels tussen hebben zitten. Heel veels sterkte meis! dikke x en knuffel!
Iedereen gefeliciteerd die zwanger geworden is. =D> Ik moet nog even geduld hebben, de buikkrampen die ik had zijn bijna geheel verdwenen, was dus toch ovulatiepijn, maar goed gegokt met klussen dus duimen maar... 18 december is mijn "verwachte" NOD maar ga pas voor de zekerheid de 22ste testen. SPANNEND
Huuh heb ik wat gemist zou Austin weg gaan hier vandaan ofzo? @ Austin vervelend dat je nog langer moet wachten, hopelijk krijg je na je intake gesprek gewoon een echo @ Bloem jij bent vandaag jarig toch? Zo ja, gefeliciteerd! En veeel plezier de komende dagen, maar dat lukt wel ! @ Steffie gaat het al beter ? @ Ingeltje, sterkte met je werk.
Er is er een jarig HOERA, HOERA, dat kun je wel zien dat is BLOEM! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid, ik hoop dat je vandaag een leuke dag hebt! Liefs Monique
Hee Lieve mieden! Ik ben er eindelijk weer een keertje vroeg op de dag! Ben al klaar met werken! @ Dees alles goed? @ Ingeltje Wat vervelend meid! Ik ken het gevoel ik had hiervoor ook een baan waar ik het helemaal niet naar mijn zin had! Ben toen ook weggegaan en heb nu een FANTASTISCHE baan! Heb het er zo naar mijn zin ik ben een heel ander mens geworden hahah werk doet veel met je! Succes meid! @ Bloem GEFELCITERRD Met je verjaardag! @ Mystic Sun Wordt spannend meid! ik duim voor je! Wij wachten hier ook lekker af! Liefs Wendy en een knuffel voor iedereen die ik vergeten ben!
Heee Dees! Ja met mij is ook alles goed! Sinterklaas avond was gisteren er gezellig! We zijn flink verwend! Verder zit ik net als jij ook op het wachtbankje! ik moet zeggen dat ik de spanning nu wel weer voel komen. Ik heb voor deze maand ook een pendel staan maar heb geen flouw idee of er ooit een pendel is uitgekomen haha! Jij nog nieuws? XXX Wendy
Hey meiden, volgens mij is Bloem morgen pas jarig hoor Maar beter te vroeg dan te laat,haha.. Ik moest vandaag naar de gyn bellen voor een afspraak,zegt de assistente,24 dec kan je langskomen maar de gyn heeft tegen ons gezegd dat als we een posi test in onze handen krijgen gelijk te bellen en een afspraak voor 2 weken erna te maken,nou ze zou het even navragen,ik zeg kan je me na 15.00u terug bellen,was geen probleem,bellen ze om 10.30u,hebben ze mn voicemail ingesproken en of ik terug wil bellen maar ik zag het pas om 13.30u dus WEER niemand daar! Kunnen jullie dat nou begrijpen,ligt het nou echt aan mij of? Zeg dan gvd niet dat je me na 15.00u terug gaat bellen als dat niet kon zeg dat dan gewoon? Nou moet ik weer tot morgen wachten,ik ben het voortaan een beetje beu! Ze zeggen vanalles en er komt echt nooit niks van! Zo dat ben ik ff kwijt,hihi.... Hoe is het verders hier? Liefs Dais.. xx
he dais hihihihihihihih nou meissie het word je niet gegund he die belletjes. ha en vk en gyn ze bellen altijd verleerd of ze hebben nog niets ontvangen. rot mensen ...................... met mij gaat alles best. ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ik gewoon dingetjes wil voor de baby en mezelf voor kerst. en ik hoop dat mij man er voor te porren is om vanmiddag de kerstboom te halen. ik heb er al zo'n zin in! gr mik