wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha ja word er echt gek van, elke wc beurt echt ff checken of er niks in zit :S ik word er echt gek van. Maar tot nu toe gaat het nog goed, nog steeds niks meer. (een heel klein druppeltje nog maar, maar denk gewoon nog klein restje haha).

Dus ja om gek van te worden, aan de ene kant hoopje dat het door zet en je ongi word, dan weet je waar je aan toe bent. En aan de andere kant dat het helemaal weg blijft haha.

xxx

2. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    owjeeee.. ik heb nu ook al de blauwe aderen op me borsten ondekt... ik zie ze vliegen denk :S

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    erg he sannnnie, we zitten echt met ze alle in het zelfde scheutje

of we zijn flink zwanger of we zijn gewoon onder weg naar onse ongi :S

Hier nog een onzer meisje hoor ;)

xxx

4. Oo wat spannend allemaal. Vergeleken met jullie moet ik nog zo lang wachten. Net gister begonnen met "klussen" nu kan het eindelijk weer :oops:
    Nou Angel1986; gezien de symptomen zou je bijna zeggen dat je inderdaad zwanger bent... Even morgen afwachten

5. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik hoop dat morgen me testen in huis zijn.. had er stiekem vrijdag ook 1 gedaan.. kon eht nie meer wachten.. maar was nega.. was gewoon te vroeg,.. ga het morgen weer gewoon doen. ik weet het gewooon bijna zeker.. als het nie zo is geloof ik mezelf nooooit meeer :) :)

6. waar bestellen jullie die testen, gewoon via dit forum?

7. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ja ik wel.. is erg makkelijk, en snel in huis (als alles tenminste goed gaat) en oww jaaa ook nog stukken goedkoper ook ;)

8. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Ik weet niet of er nog ieman aanwezig is maar ach. ben net 45 min geleden thuis gekomen van het strand was er vanmiddag rond 12:30 uur heerlijke dag gehad. maar moest dus nu weer flink wat lezen hier want is al weer aardig wat afgeklets.
    Ben nu best moe hoor maar moest gewoon nog ff kijken of er al iemand postitief getest had maar helaas nog niet.

Nou morgen is dus mijn NOD ik weet niet wat ik zal doen meteen morgen ochtend testen of toch nog ff wachten ik heb echt totaal niet het gevoel dat ik dus miss zwanger ben heb ook helemaal geen klachten had alleen rond me ei een wat weeig gevoel in me buik last van me rus en soms wel wat misselijk en dat hield aan tot vrijdag. afgelopen woensdag heb ik wat rozige afscheiding gehad was 1 malig daarna niks meer dus miss wel innesteling ik weet hel allemaal niet hoor. maar goed verder geen klachten totaal geen last van me(.)(.) niet overdreven misselijk ook geen last meer van me buik wel soms beetje lichte hoofdpijn en duizelig maar kan ook aan het weer liggen en door de drukte.

Maargoed normaal als ik ongi moet worden merk ik dat 2 a 3 dagen van te voren krampen in me buik last van me (.)(.) maar nee hoor niks wat op een beginnende ongi lijkt dus ja snapt iemand er nog iets van ik iig niet geen zwangerschaps verschijnselen en geen verschijnselen van een komende ongi. poe poe poe wat een verhaal zeg maar moest het ff kwijt hoor.

Nou ik kijk morgen ochtend dus wat ik doe testen of wachten maar ik houd jullie op de hoogte.

liefs simone

9. Niet meer actief

Misschien ben jij een van de weinige die fluitend de zwangerschap doorgaat zonder kwaaltjes,
    ik zal morgenochtend voor je duimen dat je een positieve test heb :D

10. Enomis; spannend hoor! Met mijn eerste zwangerschap had ik ook bijna geen last van kwaaltjes, dat kwam pas na de test; weeïg gevoel in mijn maag en moe. Maar verder niks. Dus dat je geen last hebt van kwaaltjes hoeft nog niks te zeggen. Die afscheiding zou wel eens de innesteling geweest kunnen zijn, heb ik toen ook gehad. Succes met testen!

11. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou wie zal het zeggen heb meerdere vriendinnen die ook geen klachten hadden voor en vlak na dat ze zwanger waren heb ook gelezen dat de meeste van de kwaaltjes ook na de 5e week beginnen maar als ik al die verhalen lees hier van iedereen met zoveel verschijnselen denk ik wel een waarom heb ik dan zo weinig last kan dus positief zijn maar kan ook zo zijn dat ik gewoon niet zwanger ben en ook nog lang niet ongi word dat me cuclus gewoon eerst op gang moet komen. we wachten af en zie wel of ik morgen ga testen want wil het eigenlijk wel samen met me vriend doen maar die is nu aan het werk nachtdienst dus die ligt in een diepe coma morgen ochtend dus daar heb ik morgen ochtend niks aan dus miss dan in de middag als ik thuis kom na me werk als ik thuis kom of wacht gewoon nog ff heb niet heel erg de drang om te testen maar vind het wel heeeel erg spannend allemaal hoor hihi...;)

12. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    zo ben iig toch wel ff blij dat er nog iemand online was toch ff een berichtje terug anders voel je je zo alleen kan er met niemand anders over praten heb er opeens zoveel vriendinnen bij ;) terwijl je verder eigenlijk niemand kent voel je je hier toch veilig met iedereen je kan altijd ff je verhaal doen en dat is fijn.

Nou ik zal het allemaal wel gaan merken zit al de hele maand uit te kijken naar de dag van morgen en nu is het toch wel zo dichtbij gekomen er gaat wel van alles door je heen. en is ook nog allemaal zo nieuw er gaat ook van alles door je heen.

13. samsammie

samsammie Lid

1 aug 2007
    94
    0
    0
    Aaah...een goede vriend van mij werkt bij Koelstra.. (babyspulletjes enzo) en hij had ook autostoeltjes...die waren nu in de aanbieding.. En je zult het al wel raden..ik heb er één gekocht...hihi..ik kon het echt niet laten hoor en het is altijd makkelijk toch om die spullen al in huis te halen:p

14. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    en bedankt kan veel duimen gebruiken :)

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik kan ook niet wachten tot woensdag dan kan ik testen maar denk dat ik pas vrijdag ofzo ga testen.. Ik voel me aan de ene kant anders dan anders maar aan de andere kant denk ik dat dat ook tussen me oren zit :p ik hoop voor iedereen dat ze van de week positief testen!

16. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    ok dus voor jou komt het ook al dichtbij maar jij wacht waarschijnlijk ook nog met testen.
    Ja ik heb dat ook toch bang voor de negative test he dat je dan miss toch net te vroeg test.
    Nou spannend hoor allemaal jij ook iig succes.

Maar jij hebt dus ook niet echt zo super veel kwaaltjes?

17. Ja het is heel raar wat het allemaal doet met je. Om gek van te worden :) Ik had eerder nooit gedacht dat het zo spannend zou zijn! Jammer dat het zo moeilijk te peilen is voor jezelf of je nou wel of niet zwanger bent. Het verschilt zo per persoon. Je kunt het alleen maar weten door die test. Ik hoop voor je dat je positief test. Wel leuk om het samen met je vriend te doen, maar ik begrijp dat je bijna niet kunt wachten, zou ik ook niet kunnen hoor.

18. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelijk heb je meid je zal het vroeg of laat toch nodig hebben( hopelijk eerder vroeg dan laat natuurlijk;))
    ik zie ook van alles kreeg vanavond te horen dat ik een hele babykamer kon overkomen van iemand 1 jaardje oud moet er erg mooi uitzien dus ga wel ff kijken als ik het voor een leuk prijsje kan overnemen waarom niet toch.... kost al genoeg al die spullen die je nodig hebt.

19. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Nou ik ben denk ik gewoon ongi geworden, ik ondek net weer bloed met een heel klein klontje :9...maar wel heel rood bloed :(:(

Helaas ik gaat ronde 2 in, denk ik. Ik wacht nog tot morgen

xxx

20. Ik ga maar eens naar bed, moet morgen om 06:30 uur opstaan :(
    Veel succes! Ik zal morgenavond weer even lezen.

Deel Deze Pagina