Mijn mannetje was helemaal overdonderd. Die was natuurlijk supertrots. Hebben samen nog een test gedaan. En het plusje kwam heel snel en duidelijk tevoorschijn. Zijn echt helemaal blij!
wil iemand mijn nieuwe nod op 8 januari zetten? pff wat een lange tijd nog...na ineens een cyclus van 34 dagen dacht dat ik zo netjes in het gareel liep snik
Passagiers-lijst voor de ROZE auto! NOVEMBER 1: 2: Anno103 (3), Monique1983 (2) 3: 4: Bambi82 (5), Silver (1), mirella25 (1) 5: 6: Esmee81 (4) 7: 8: Judy (3) 9: 10:Kitty1982 (4) 11: 12: Austin (1) 13: Secretstar (2) 14: Bianca24 (4), Lotte (4) 15: 16: Yvett (2), Droppie123 (3) 17: Bloempje (5) 18: Enomis (5), Wendy1983 (2), Luna73 (2), Rachje (0) 19: 20: 21: 22: miranda (1), mik25 (3) Mupkuh (3) 23: nikkijane(3), truus1980(2) Eimat(5) 24: 25: 26:steffie1980 (3)??, Ingeltje (1) 27: 28: 29: Esmee81 (5) 30: DECEMBER: 1: Anno103 (4), Monique1983 (3) 2:Missyzuilen (4) 3:Aliekeleppink (1) 4: 5: 6: 7: 8: 9: IkDus (2) 10: Silver (2) 11: 12: 13: 14: 15: 16: Wendy1983 (3) 17: 18:Mystic Sun (1) 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: Yvet (3), nikkijane (4) 26: 27: Marlieke (2) 28: 29: 30: 31: JANUARI: 1: 2: 3: Lotte27 (6) 4: 5: 6: Monique1983 (4) 7: 8: Steffie1980 (4) 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen
hey iedereen het weekend kan weer beginnen ga straks eens lekker uit de bol gaan met een paar vriendinnen en mijn gedachten weer op nul zetten ik zou graag willen weten hoelang mijne cyclus deze maand duurd omdat ik zo onregelmatig ben , niet voor zwanger te worden maar dan kan ik wat leuke dingen plannen en hoe is het voor de rest hier x
zou iemand mij ook op de passagierslijst kunnen zetten en mijn NOD op 19 december ? ik heb trouwens nog een vraagje aan iedereen die al verder is dan de 1e ronde. Hoelang duurde het voor jullie weer de kregen? Duurde dat langer dan normaal omdat je nog moet ontpillen ofzo?
ronde 1 was bij mij 42 dagen ronde 2 was 32 dagen en ronde drie was raak! maar iedereen is anders hoor ontpillen hebben de meeste wel maar de eerste maand is gewoon een beetje aanzien en wie weet krijg jij een cyclus van negen maanden. hihihihh gr mik
hahaha jah ik hoop het maar hehe maar jah ik vind het een beetje eng dat ik niet weet waar ik rekening mee moet houden hoelang het duurt als het niet de 1e ronde raak is... gewoon maar altijd iets meenemen dan jammer genoeg
ja meissie vanaf week vier is het broekloeren geslagen maar ja dat doet iedereen hier hoor dus dan kan je lekker hier meekletsen hihihihi gr mik
hey marieke1988 je moet gewoon wachten tot je ongi word dat verschilt van persoon tot persoon mijne eerste was netjes 28 dagen maar daarna heel verschillend ook deze maand weet ik niet wanneer ik ongi moet worden , hebben het veilig gedaan om de kinderwens met twee maanden uit te stellen maar veel succes met het wachten, dat hoort er nu eenmaal bij maar laat je hoofd niet te gek maken want dan lukt het toch niet groetjes
@mik25: haha wat een grappig woord ach jah zolang ik nog steeds niet ongi ben hou ik nog hoop @kitty1982: das af en toe heel erg moeilijk om jezelf niet gek te maken maar jah ik doe mn best
hai meiden, jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bij is geleverd he haha. Zou heel stuk makkelijker zijn hihi. Tja het is altijd afwachten. Vorig jaar was ik meteen zwanger na het stoppen van de pil. Waren jullie ook anders ongi na de pil dan tijdens?
Rachje20 ik was ook anders tijdens mijn pil kon toen tot op de minuut zeggen wanneer ik ongesteld zou zijn terwijl nu het heel onregelmatig is en vol problemen en vraagtekens
ja, je snapt er geen hout meer van op den duur. Dan ben je al zolang aan de pil, dat ik niet meer eens weet hoe het is om er zonder ongesteld te zijn. Het is ook minder bloedverlies dan tijdens de pil. haha tis maar gek hr!
Rachje20 ik vind dat ook , de eerste keer dat ik ongesteld was zonder pil had ik weer wat buikpijn maar nu helemaal niets meer, vind het wel raar want ik was sneller zwanger met een pil dan nu zonder, ik nam ook acht jaar een pil, is redelijk lang maar ja en jij?
ja gek is dat he! Dus je bent al zwanger geweest? ik was 5 jaar aan de pil en gestopt vorig jaar meteen zwanger. Dus nu ben ik 2 weken geleden voor het eerst ongesteld geworden na mijn bevalling (dat duurde me een partij'tje lang, 11 weken!) dus nu is afwachten hoe het allemaal zit. Gek dat het minder vervelend is he? ik dacht altijd dat ik meer last had zonder de pil.
ik ben al eens zwanger geweest was eens een keer heel ziek geweest toen ik de pil nam en poef het was gebeurt ; ik was nog maar zeventien, kon er niet met lachen maar na negen weken was het weg, miskraam, nu ik gestopt ben met de pil en bewust zwanger wil worden lukt het niet, zit nu al in de vijfde ronde, heel onregelmatig rare kwaaltjes nu op het moment, maar dat zal er wel bij horen zeker, maar wil deze maand toch niet zwanger worden/zijn groetjes
ik ben al over mijn miskraam heen , ik dacht dat het zo beter was omdat ik nog veel te jong was, en nog niet aan mijn leven kon beginnen ik wou deze maand niet zwanger worden omdat ik er stapelgek van word en heb een beetje in een dipje gezeten maar nu gaat het al beter maar wil opnieuw proberen in januari nieuw jaar nieuwe start je zal mij waarschijnlijk wel begrijpen denk ik