wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ga je nog wel testen kitty1982 of wacht je t gewoon ff af?

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoi meiden

kletsmajoren hihihihihih

ik was na het stoppen met e pil heel erg heftig ongesteld met veel pijn en veel bloed. en onregelmatig zoals jullie hieronder kunne zien
    42-32-zwanger.
    met de pil kon ik tot op het uur de klok gelijk zetten heel stom maar maandagochtend 10uur werd ik ongesteld. nou ja je lichaam moet het na de pil natuurlijk weer helemaal alleen doen he en ja dat is moeilijk ik had zeven jaar de pil geslikt!

gr mik

3. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ik snap je helemaal meis! Kan me ook voorstellen dat je even time out houdt. Daar kunnen die kwaaltjes ook van komen.
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik er wel mee bezig ben maar maak mezelf er niet meer gek mee. Deze maand zit er toch niet in, want die kerel van mij is vanaf gisternacht weg. Ja je moet dan toch echt met zijn tweetjes zijn wil het lukken ;) hihi grapje...

4. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    neen ik ga niet testen , ben toch niet zwanger dat weet ik nu al , ik test pas als ik meer als een week ongi moest zijn geworden , vind het zonde van het geld en heb het deze maand veilig gedaan en heb ook een heel onregelmatige cyclus dus als ik binnen tien dagen niet ongesteld ben heb ik een probleempje lol

5. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hoe komt het dat je ventje twee dagen weg is
    ik weet alleen niet hoelang ik deze maand mijn banner moet zetten dus weet ook niet wanneer ik ongi moet worden
    heb het helemaal uit mijn hoofd gehaald
    kwam hier alleen maar lezen en mezelf uit het dipje halen maar nu ben ik weer terug mijn vrolijke zelf

6. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    Nu ben ik ook een beetje op zoek naar vriendinnen want die heb ik nog niet zoveel maar dat is niet gemakkelijk daar het een nederlandse site is en ik van belgie ben
    groetjes

7. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Gelukkig dat is het belangrijkste! Fijn dat je weer blijer bent :)

Mijn verkering ;) is militair. Dus die is 2 weken op oefening in duitsland.
    Sinds wij onze dochter hebben gekregen (en afscheid van moeten nemen) wil hij niet meer van huis. Het leven is te kort om veel te missen, vooral van zijn gezin (wat momenteel alleen uit mij bestaat maar goed) . En ik heb het er helemaal mee gehad. Voorheen vond ik het niet erg, maar ik kan het niet meer op brengen... maarja 2 days down 12 to go!

Nouja als je toch zwanger zou zijn geraakt dan wil dit druifje gewoon heel graag bij jullie komen, het kan ook een lichtpunt zijn ipv probleem toch?

8. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ja ik weet het wel , maar ik zou het liever hebben moest het nu niet zo zijn , maar anders moest het wel zo zijn dan ben ik niet bedroefd ze
    dan is het heel welkom

9. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Zo is het meid! Het is fijn hier ff lekker je hart te luchten vind je niet?

10. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ja ik vind dit het beste wat ik de laatste tijd heb gevonden
    je hart luchten tegen mensen die je nog niet kent is goed, dan kan iedereen een reactie geven hoe zij denkt
    ook voor andere dingen vind ik het hier gezellig , vragen, problemen of gewoon eens voor te kletsen

11. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    is iedereen al slapen?

12. haha ik ben er nog :) ben iig blij voor je dat je al wat vrolijker bent.. ga je nu de volgende ronde wel weer proberen of wacht je nog even verder af?

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Meiden!
    Ik heb even bij gelezen en ga nu slapen, We hebben de hele dag geschilderd bij mijn schoonzus ben zooo moe nou!

Slaap lekker en tot morgen!

xxxx

14. Silver

Silver Actief lid

9 okt 2007
    156
    0
    0
    :( Ik mag op rood :(
    Vanmorgen de rode :evil: gezien!
    op naar ronde 3
    Ben wel wat teleurgesteld. Ik heb me voorgenomen om wat minder met zwangerschap en zwanger worden bezig te zijn, dus zal hier wat minder vaak aanwezig zijn. Ik blijf natuurlijk wel meelezen.
    Ik wens iedereen heel veel succes toe met zwanger worden
    en....iedereen die zwanger is een hele fijne zwangerschap

liefs Silver :)

15. ahhhh wat jammer voor je Silver... :( kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent... Maar wie weet, misschien als je er minder mee bezig bent lukt het wel opeens... ik hoop het voor je! veel succes ermee!

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    He Silver balen mied! een dikke knuffel voor jou!

xxxx

17. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey marieke1988 ik ga nog een maandje wachten en dan in januari weer proberen
    dan kan ik nog volop genieten van de feestdagen zonder mijn hoofd gek te maken
    en kan ik nog deze maand goed op stap gaan was gisteren geweest tot kwart na zes, nu al op restaurant geweest en nu gaan squashen en dan gaan dansen drukke dag na zo"n drukke zatte nacht
    groetjes

18. haha jah dat klinkt leuk :) maar idd dan hoef je je met de feestdagen tenminste ook niet druk te maken over alcohol drinken enzo das natuurlijk wel fijn :)

19. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden kom ook weer ff kijkje nemen.

Zag weer een zwangere erbij Alieke meid gefeliciteerd.

@ Silver meid balen succes deze nieuwe ronde.

Verder hier alles goed voel me gelukkig weer beter misselijkheid is weer weg alleen wel erg moe maar als dat alles is....

nou niet veel te melden verder.

xx

20. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ja ik heb gisteren ook weer eens goed gedronken niet dat ik dat elke week doe hoor, maar een keer per maand op stap nu nog maar de tweede keer dus nu volop profiteren

Deel Deze Pagina