Hi meiden, @Silver,wat klote voor je meis! Ik ga heel erg hard voor jullie duimen dat het de volgende rnde raak mag zijn... Succes meid! @Kitty1982,heb je je ongie al gehad nu of ben je nog overtijd? Want als je nog overtijd bent vind ik het heel erg onverantwoord van je om dan te drinken? Voor de rest van jullie, heel veel succes! xx
halla allemaal! nog 1 dagje te gaan en dan zou ik normaal gesproken ongi moeten worden! . Hoop zo dat ik zwanger ben, de veschijnsellen: buikpijn, last van me borsten, afschijding, misselijk zijn er allemaal nog nog steeds en dat is donderdag begonnen.... ben zo benieuwd! Hoop het van wel . die stress... ben ik zwanger of niet.. pff word af en toe gewoon zo moe van mezelf!\ xx
hey daisy1975 ik ben nog steeds niet ongi geworden maar ik kan normaal niet zwanger zijn heb het deze maand aan de kant gezet en veilig geklust weet alleen niet hoelang ik mijn banner moest zetten omdat ik heel onregelmatig ben heb jij een idee mijn maanden staan er onder laat maar iets weten welk ik het beste kan ingeven dan verander ik het groetjes
Ow oke dat wist ik niet meis,ik dacht al joh Maar dat is idd wel erg lastig ja,misschien dan toch op je langste cyclus maar dat scheelt ook niet echt veel heh.. Afwachten dus! xxx
maakt niet uit hoor, ik ben ook wel eens benieuwd wanneer mijn ongi moet komen ga ook niet testen of zou ik dat wel moeten doen?
he meissie nee joh als je veilig geklust heb hoef je natuurlijk niet te testen! beetje zonde van de testen zijn niet zo duur maar om ze nou op niets af te gebruiken hihihiihihihh ik hoop dat je gisteren lekker genoten heb meissie ik drink nooit alcohol dus dat hoef ik nu niet af te leren en mensen merken niet dat ik gestopt ben dan. ik ben alleen wel gestopt met roken en dat valt wel op ik heb tien jaar lang ruim een pakje per dag gerookt dus ja dat valt mensen wel op! ik zeg gewoon dat ik bronchitus heb gehad en dat ik er klaar mee ben. morgen komt mvm spannend ! gr mik
hoi dames nou nou heb weer heel wat bij moeten lezen! @akelieke GEFELICITEERD! super meid! @silver balen meis! @rachje ik begrijp je frustraties meid, mijn man is politieagent en moet altijd werken als ik vrij ben en andersom. @mik hahaha ja dat stoppen met roken valt op dat was/is bij mij ook! en zeker nu ik al best wel een buikje heb...maar gooi dat gewoon op het stoppen met roken! hahahaha! @tamara onwijs veel succes ik hoop dat je positief mag testen! @marieke welkom en veel succes hoop dat je snel zwanger mag worden! @steffie een menselijk lichaam is maar een raar iets en jammer genoeg kunnen we er niet goed hoogte an krijgen! @alle andere dames veel succes met klussen en zwangerschappen. xxx
Hey meiden, voor degene die mij nog kennen (300 pagina's geleden, stelletje kletskousen!hahah) Per 1 januari ga ik op mezelf wonen. Wij gaan uit elkaar en we kijken nog wel of het nog goed komt. Misschien hebben we even een break nodig en misschien bloed het wel dood.. We zien het nog wel. Iig geen kindjes voor ons.. Voor alle zwangeren? gefeliciteerd! alle klussers: succes! xx Esmee
hej esmee, gossie das echt wel balen zeg..ik hoop dat je er niet al te verdrietig om bent zo rond de feestdagen.. ik hoop dat het nog allemaal goedkomt met jullie.. in ieder geval veel sterkte ermee! liefs, Marieke
Lieve Esmee, Veel sterkte met alles! Ik hoop voor je dat het gauw weer goed komt met of zonder je vriend! Liefs Monique
Hey Esmee, wat naar dit nou joh! Sterkte, ik hoop dat alles goed komt met jou (jullie) Hoe kan dit nou opeens, ik heb wat gemist denk ik?
hey esmee81 veel sterkte ik weet wat het is, maar je slaat je er wel doorheen hoe komt het eigenlijk groetjes