Hey lieve meiden, onze echo was ook goed en zagen al eeen hartje kloppen,sterker nog het waren 2 kloppende hartjes Jeetje dat verwacht je ook niet,maar we zijn superblij en hopen dat deze keer alles goed mag gaan. Hoe is het hier verders? Kheb niet alles terug gelezen maar wilde jullie ook ff laten weten! Dames,heel veel succes met zwanger worden! Ik duim nog steeds hard voor jullie! Liefs Dais.. xx
Gefeliciteerd Daisy, een tweeling! Wat een geweldig nieuws zeg. @marlieke, geweldige foto vooral dat gewei hahaha. @miranda, fijn dat je een goede echo had, lijkt me geweldig om een hartje te zien kloppen (of 2 ) @ikdus, morgen testen, spannend. Ik zal voor je duimen [-o<
@ Daisy, wat fijn zeg Gefeliciteerd met je 2ling. @ Miranda fijn dat alles goed is! @ All ben toch niet zwanger! Nog steeds hoge temp, zal mijn eisprong dus wel op dag 22 gehad hebben.
nou volgens mij ergens een heeel klein eitje... gisteravond wat steekjes gevoel, maar niet zo heftig als normaal.... Weird!
Hallo allemaal, Misschien zijn jullie in de tussentijd al wel zwanger, maar ikke ben 27 november 2007 gestopt met de pil. Ik zit dus ook in de 1ste ronde. Vind het allemaal heel spannend terwijl we in totaal al 5 kinderen hebben ( 3 van mijn eigen en 2 van mijn huidige partner). Wij willen nu 1tje van ons samen. Goh, wat lijkt mij het heerlijk om dadelijk weer een bevalling mee te mogen maken en de kraamtijd. Ik heb gelezen net ergens dat iemand er heel veel mee bezig is maar dat moet je echt proberen om er niet te veel mee bezig te zijn. Ik weet het het is niet makkelijk maar het houdt echt tegen om aan te tellen hoor. Ik heb toen in die tijd een puppy gekregen en wat bleek nou 3 weken later was ik zwanger. Dus het helpt wel, ga lekker op vakantie of zo. Ik heb het ook hoor! Ik wil ook heel graag maar ik zit nu net lekker in een drukke maand dus dat maakt het al iets makkelijker. Verder iedereen succes hier. Houdt ons op de hoogte zou ik zeggen. Groetjes Miranda
Hallo allemaal, Misschien zijn jullie in de tussentijd al wel zwanger, maar ikke ben 27 november 2007 gestopt met de pil. Ik zit dus ook in de 1ste ronde. Vind het allemaal heel spannend terwijl we in totaal al 5 kinderen hebben ( 3 van mijn eigen en 2 van mijn huidige partner). Wij willen nu 1tje van ons samen. Goh, wat lijkt mij het heerlijk om dadelijk weer een bevalling mee te mogen maken en de kraamtijd. Ik heb gelezen net ergens dat iemand er heel veel mee bezig is maar dat moet je echt proberen om er niet te veel mee bezig te zijn. Ik weet het het is niet makkelijk maar het houdt echt tegen om aan te tellen hoor. Ik heb toen in die tijd een puppy gekregen en wat bleek nou 3 weken later was ik zwanger. Dus het helpt wel, ga lekker op vakantie of zo. Ik heb het ook hoor! Ik wil ook heel graag maar ik zit nu net lekker in een drukke maand dus dat maakt het al iets makkelijker. Verder iedereen succes hier. Houdt ons op de hoogte zou ik zeggen. Groetjes Miranda
He dames! Hoe is het met iedereen hier? Zijn er nog nieuwe zwangere dames bijgekomen? Hoe gaat het met de testers? Hier alles goed, eindelijk weer wat drukker op mijn werk met de zwangerschap ( hoop ) alles goed, misselijkheid is weg! morgen eindelijk afspraak VK! maar helaas niet meteen een echo alleen een intake! dikke xxx
Wat ben jij een bofkont zeg, dat je naam Miranda is, want vorige maand zijn er 2 miranda's zwanger geworden! Mijn naam is niet Miranda...
Goedenavond meiden! Allereerst voor iedereen die zwanger is.. GEFELICITEERD! Ik heb me een tijdje afwezig gehouden, omdat ik vond dat ik er teveel mee bezig was.. Maar nu heb ik dus 't volgende "probleem".. Vanmorgen een test gedaan met Matcare Ultra.. En na 3 min. verscheen er een lichte 2e lijn.. (roze) Ik was er niet op gerust, dus heb me vriendin gebelt die zelf 2 kinderen heeft dus ervaring met testen hahaha.. Ook zij zag de 2e lijn, maar wist ook niet zo goed hoe of wat.. Zijn we uiteindelijk naar de huisarts gegaan. Zij zag ook de lijn en gaf me een kleine felicitatie, maar zag dat ik er niet op gerust was. Daar nog een test gedaan (geen ochtendurine dus) en ook daar kwam na 3/4 min. een vaag 2e streepje.. Dus volgens de huisarts kan ik ervanuit gaan dat ik zwanger ben.. Maar ben er niet op gerust. Wat denken jullie?
Hallo MissyZuilen, Ik had inderdaad ook een hele vage roze streep bij nummer 3 en ja hoor ik was ook zwanger. Het ligt aan de HCG hormonen, de een maakt die vlug al veel aan en de ander maakt die iets later aan. Maar je kan er vanuit gaan dat je zwanger bent dus....... bij deze GEFELICITEERD! Groetjes Miranda
Hallo allemaal, Ik ben Miranda en mama van al 3 kinders en totaal 5 kids. Ik zit ook in "onze" 1e ronde. Mijn huidige partner en ik willen een kindje van ons tweetjes dus tja, het wordt kindje nummer 6. Klinkt misschien veel en veel mensen hebben al een oordeel klaar liggen maar voor ons heeft dat net als vele andere een reden. Wij zijn gelukkig allebei kindermensen, en voor mijn gevoel is het gezin nog niet compleet. Ik ben 27 november gestopt met de pil en nu is het gewoon een kwestie van wachten waneer het zover is. Ik hoop dat ik hier op deze site nog wat lekker kan chatten en kletsen over alles wat je kwijt wilt enzo. Ik heb ervaring dus kan je overal mee helpen als het nodig is of je wilt iets weten. Groetjes Miranda
@MissyZuilen: GEFELICITEERD! echt super voor je dat je zwanger bent! vooral nadat je net had besloten dat je er teveel mee bezig was, best grappig, misschien heeft dat wel geholpen geniet ervan meid! @miranda: gewoon niks om geven wat sommige mensen denken. het is jouw leven en jouw beslissing en als jij graag een 6e kind wilt dan vind ik dat helemaal fantastisch voor je! Er bestaat niks gezelligers dan een lekker groot gezin en als je partner het ook leuk vind waarom niet? Ik wens je veel succes en plezier met zwanger worden