wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    @Daisy gefeliciteerd , geniet er maar van , dit verdien je echt hoor

@missyzuilen, een streep is een streep

@miranda200375 welkom, het maakt niet uit hoeveel kinderen je hebt,
    als je maar gelukkig bent ,

@ingeltje hey meidje hoe is het er nog mee?

aan alle bankzitters, nog even geduld
    en aan iedereen die ik vergeten ben, sorry
    hier alles bijna terug in orde
    xxx
    groetjes

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @ missyzuilen

ik zie je snel bij de augustus mama's GEFELICITEERD!

dikke knuffel mik

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Missy!

Gefeliciteerd!!!!!

Liefs Dais....

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Daisy, zie ik daar nu 2 kloppende hartjes?! :) Wat leuk! Dubbel gefeliciteerd dus!

Liefs,
    Lin

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Daisy: gefeliciteerd met de zwangerschap en dat nog wel van een 2ling. Wat gaaf zeg!

@MissyZuilen: En? weet je al iets meer? Ik ben reuze benieuwd hoor.

Aan iedereen die zwanger is gefeliciteerd. Hopelijk hoor ik ook binnenkort bij de zwangere onder ons.

Groetjes Miranda

6. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    even een vraagje:

heb vandaag (gisteren denk ik mijn eisprong gehad) een ovulatietest gedaan die ik nog had liggen. Nu gaf die een licht streepje als resultaat...
    Kan dat wel nog na een eisprong?

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht

Nope, doe pas zaterdagochtend opnieuw een test om te kijken of t al donkerder is.
    Want moet morgen ook werken.. Dus niet eerder tijd. ;)

8. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Missy he meid gefeliciteerd dat is super nieuws! je komt dus nu ook bij de Augustus mama's!

Ben vanmorgen bij de VK geweest, heb gevraagd of ze meteen een echo wilde maken omdat ik me zorgen maakte, had al een week geen symptomen meer van misselijkheid enzo.....

dat hebben ze dus ook gedaan, mijn babytje was super beweeglijk en je kon het hartje prachtig zien, mijn man en ik stonden beide te huilen!

in mijn album staat een foto!

oh p.s. ik ben al 9 weken i.p.v. 8!

@ alle dames, hoe is het met alle meiden hier?

9. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    hey meiden hier even een berichtje van mij
    heb het erg druk in mijn nieuwe baan alleen de omstandigheden waarin ik moet werken zijn echt erg.
    Zo werk ik dus 9,5 uur met 1 pauze van een half uur. Is op zich niet erg maar die pauze dien je te blijven staan. Er is geen enkele voorziening om rustig je brood te eten.
    Dus na 3 dagen braken mijn enkeltjes af en ik voel me beroerd. Het werk is wel leuk het herinrichten van een giftshop met combi kassa werk. Maar zoals je begrijpt ook allemaal staand.

Ik zit eraan te denken verder te kijken, want het is ook nog overal betaald parkeren en nee geen voorzieningen en krijg je ook niet vergoed. Met op het eind van de week dus 58 euro aan parkeergeld ben ik dus echt niet gelukkig mee. Daarnaast komt nog dat ik maar en kleine 6 euro per uur overhoud en dus voor een part-time baan betaald krijg als je het parkeergeld en benzine geld eraf trekt.

Ik vind het erg moeilijk het werk is leuk leuke collega`s maar verdien nu nog minder dan met thuis werken :s

moest het ff kwijt
    Heb trouwens niet alles bijgelezen...of liever gezegd helemaal niet bijgelezen sorry daarvoor, maar zit zelf ff allemaal wat hoog

zijn er nog zwangeren bijgekomen?

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meissie

wat deed je voor thuiswerk dan? ik wil zodra de kleine er is ook een dagje thuiswerken maar alles wat ik zie moet je naar een 0900 nummer bellen en dat is niet de bedoeling. hoe ga je dat trouwens doen straks als je zwanger ben?de hele dag staan?

als je met thuis werken meer verdiend lijkt het mij duidelijk ik zou dan lekker thuis werken. kids thuis jij thuis heerlijk toch?

gr mik

11. Niet meer actief

Steffie, wat stom zeg dat alles staand moet.
    Ik las in het andere topic dat het ook niet echt bespreekbaar is dus.
    Pffff, hopelijk is het bij de tankstation beter geregeld en word je daar aangenomen!
    Succes!

12. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    ja het thuis werk is achter de pc....sms....als jullie tenminste weten wat dat is hihi
    doe dat nu al 5 jaar en wil weer eens onder de mensen komen.
    maar ga zo eens kijken wat ze te bieden hebben
    laat het jullie weten en vanaaf zal ik eens gaan teruglezen

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee vertel!

ik zou niet weten hoe ik aan thuiswerk kom

gr mik

14. nee idd het meeste thuiswerk is bijna niet aan te komen of je moet iets van webcammen of erotische sms gaan doen ofzo, maar voor de rest ben ik ook nog nooit iets tegengekomen...dus ik ben eigenlijk ook wel benieuwd :)

15. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey iedereen
    wat gaan jullie allemaal met de feestdagen doen?
    groetjes

16. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Marieke1988
    sms inderdaad, niet heel dik betaald maar heb er wel 5 jaar van kunnen leven en bij de kids gebleven...geen cammen dat is niks hoor

mag morgen bij het tankstation op gesprek, ben benieuwd. de winkel heb ik afgezegd, ik zou als ik zou gaan poetsen op 28 uur net zoveel overhouen als in die winkel op 42 uur en dat vind ik toch wel een erg groot verschil
    werk niet alleen voor mijn plezier natuurlijk

meiden lees morgen ff terug heb barstende hoofdpijn beetje stressig geweest

knuffel aan iedereen

17. ohh ik ben benieuwd :p post morgen maar hoe t gegaan is :)

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hey Kitty1982,

Lekker genieten met de feestdagen. 24 dec houden wij ( ons gezinnetje) lekker thuis feest met kadootjes en lekker drinken en snoepen. 25 dec gaan we naar mijn ouders de hele dag en mijn zusje komt daar ook met het hele gezin. en 26 dec komen mijn ouders en mijn schoonouders lekker bij ons de hele dag. En met oud en nieuw blijven we dit jaar bij mijn ouders ook lekker slapen.
    Dus geen tijd om over zwanger raken na te denken.
    Dat is alleen maar goed hoor des te eerder raak je zwanger.

Groetjes Miranda

19. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Nou, hier was het gisteren even schrikken geblazen...
    Kwam onder de douche weg en ben flauwgevallen, mijn dochter in paniek mijn man ophalen maar kwam zelf snel weer bij maar wel flink geschrokken zeg !
    Ik heb vanmorgen vroeg een test gedaan van CB de digitale, moest het gewoon weten want ben niet in orde, mijn Boobs are killing me, die zijn zo pijnlijk, tepels helemaal omringd door dikke blauwe aders en ook de onderkant van de borsten doen zeer, net zware spierpijn.
    Ook veel duizelig en wat misselijk nu (dacht eerst dat ik griep kreeg maar is volgens mij iets anders)
    Dus ik de test maar gaan dien, NIET ZWANGER maar toen ik na 3 minuutjes dit had afgelezen en het staafje verwijderde zag ik wel 1 hele dikke blauwe streep en 1 hele lichte, wel net zo breed als die teststreep maar gezoon héél erg licht.
    Hij stond er wel degelijk, want heb hem direct aan mijn man laten zien en die kon hem ook zien.
    Heb helaas geen digitale camera anders had ik even een foto gemaakt ervan, maar mijn vraag is nu, geld dit ook ?
    Het is geen indrooglijntje want deze zijn toch meestal dunner en verschijnen toch later?
    Hij was direct aanwezig toen de test klaar was naar 3 minuten en hij staat er nu nog steeds, wat betekend dit?
    Misschien is het lijntje te licht geweest voor de digitale test om aan te geven in het beeldscherm, omdat ik 18 december pas mijn NOD heb?
    Ik ga 18 december weer testen, dan zou hij duidelijker moeten zijn hopelijk, maar die tweede lijn komt er volgens mij niet zomaar toch?
    Ben zo nerveus nu....

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Halo mystic Sun,

Ik heb dit al eerder tegen iemand gezegd hier op 1 van deze sites, die had ook zoiets, ik heb dit ook meegemaakt met de derde. Ik rende naar de overbuurvrouw omdat ik graag een derde wou dacht ik dat ik dat gewoon zag maar zij zag het ook en ja hoor ik was idd zwanger. Het is dan misschien dat je nog maar nét zwanger bent hoor en daarom geeft ie dan héél licht een streepje of het heeft met hcg hormonen te maken of is dat hetzelfde hahahaha.
    Maar ik denk dat ik je alvast mag feliciteren. Tenminste dat was wel bij mij het geval.
    Ik hoor het graag snel van je.
    Mijn tepels zijn gevoelig ze doen de hele dag zeer en zeker met een bh aan.
    Maar ik ga er geen aandacht aan schenken anders dan loop ik me gek te maken hoor.
    Veel succes en de groetjes van Miranda

Deel Deze Pagina