Hey meiden die nog wakker zijn. de vermoeidheid begint er nu echt in te hakken morgen gaat me wekker weer om 7 uur vind het nog wel erg gezellig en fijn zo maar ja moet naar me lichaam luisteren he en naar bedje toe. voor de andere die zo gaan slapen alvast weltrusten en ik kom morgen na me werk weer snel een kijkje nemen en laat dan horen of ik wel of niet getest heb. liefs simone
toch nog ff snel een reactie, want ja is wel balen voor je idd nog ff afwachten morgen en anders volgende ronde meer succes misschien. nou ga nu echt slapen truste
Thja lees bij aardig wat meiden die een bloeding hebben gehad, 1ntje zelfs 3 dagena chter elkaar en die bleek zwanger te zijn, dus tis even afwachten. het is je lichaam dus je doet er niet veel aan. Als het er zit zit het er toch . Maar er is nog klein beetje hoop. En anders ronde 2, kben nog jong Maar je baalt wel fftjes hoor hahaha xxx
Jammer Angel1986! Maar we houden goeie hoop en anders wordt 't de volgende ronde. Ga morgen op vakantie en volgende week zaterdag of zondag zou ik ongesteld moeten worden. Durf al bijna geen tampons mee te nemen, dan lok ik het straks uit Maar ja, zit nu eens zonder he. Succes allemaal!
Balen Angel1986.. Maar geef de moed niet op lieverd, want het is ook niets niks na zo'n spiraal, dus je lichaam moet ook wel even wennen. Maar inderdaad, als het er zit, zit het er toch en ik denk dat ik vandaag of morgen wel volg hoor.. gaan we samen naar ronde 2! @ iedereen, goedemorgen! goeie dag vandaag? zijn er nog testers in de house ? Simone geloof ik he? ben benieuwd! ik heb vannacht gedroomd dat ik ongesteld werd, dus ik denk echt dat ik dat vandaag of morgen ga worden... Dus vergeet allemaal maar even wat ik allemaal gezegd heb over denken dat het echt raak is enzo, haha! Liefs, Simone
Haha ja dat herken ik. Heb ze vandaag ook met vreselijke tegenzin meegenomen naar het werk Heel fijne vakantie voor jou! en kom met goed nieuws terug he? -x-
Moge allemaal. Hier nog geen nieuws. Geen ongi te bekennen. Wel allemaal klachten. Het is dat ik moet werken, want anders was ik nog even lekker blijven liggen. Heb pijn in mijn onderrug, mijn bosten, mijn onderbuik en mijn buik is ook helemaal hard. Ook ben ik misselijk. Voel me echt niet lekker. Maar nu snel naar mijn werk. Tot vanavond.
Goede morgen allemaal nou hier heel snel ff een berichtje vanaf me werk mag eigenlijk niet maar goed. Had vanmorgen een negatieve test helaas maargoed nog geen dus nog maar ff afwachten he het is ook pas de eerste dag dat ik mocht testen. Ben niet heel erg teleurgesteld omdat we niet super veel haast hebben. Nou ben er vanavond weer na me werk. liefs simone
Nou heb maar weer wat zwangerschapstesten besteld... want hier nog steeds niets roods. Zou het dan toch? Mijn moeder was ook vrij snel zwanger van mij, maar mijn schoonmoeder heeft een aantal jaar gedaan over de oudere zus van mijn man (mijn man zelf was ze wel zo zwanger van). Dus... tja... maar ja, dat zegt eigenlijk ook nog steeds niets.
Owww... ik zat net op het weblog van iemand te kijken die een prachtige dochter heeft van 3 die daar op een foto aan het huppelen is in een grasveld vol bloemetjes en dan krijg ik echt een... IK WIL OOK!-aanval... En dan ben ik nog maar net bezig, laat staan wat voor gevoel je hebt na ronde zoveel...
Goedemorgen Meiden Hier ben ik dan eindelijk weer na bijna een uur alles gelezen te hebben hier. Ik zou vandaag testen, maar durfde niet. Bang voor een negatieve test. Nogsteeds niks van ongesteldheid te merken terwijl ik toch al 12 dagen overtijd ben. Had gister zo'n kramp in mijn buik dat ik dacht van, ongi komt eraan, maar blijkbaar toch niet. Had wel weer een roze afscheiding, maar mijn lichaam heeft me de laatste 2 weken al goed voor de gek gehad, dus ik trap er niet meer in. Zaterdag zijn we even naar duitsland geweest, en daar zag ik zulke schattige baby-pyama's, heb er 2 meegenomen, kon het gewoon niet laten hangen. En dan hier thuis iedereen maar zeggen dat dat ongeluk brengt. Ik ga zo werken, misschien dat ik er vanavond weer ben. Oh trouwens, mijn buik is nu 2x zo opgezet als vorige week krijg mijn broek bijna niet meer dicht... echt vervelend. En de bh's die ik vorige maand heb besteld lijken ineens ook te klein te worden. Wordt er gek van hier. Iedereen fijne dag vandaag, en hoop op positieve testen. Liefs
goede morgen meiden, ik hoop dat me testen vandaag binnen zijn. zou stiekem wel even willen testen. ik heb nog lekker vakantie. is wel super om me vakantie leuk af te sluiten. maar we wachten maar af. op maandag komt er meestal geen post, dus dan zullen de testen morgen komen.. hihi kan nie meer wachten hoor.. hee angel, echt super balen oor je zeg. was gisteren zo goed nieuws dat het weer weg was. maar nu is het weer gaan bloeden. echt jammer meid
Jee meid. Balen dat de testen steeds negatief zijn! Ga je nog langs de dokter of blijf je nog even afwachten? X
Hahaha, nee.. me wachtweek duurt wel 2 weken. Heb 24 augustus me ei gehad.. Op een dinsdag dus. En nu 2 weken later is dus morgen. Vandaar dat ik aangepast moest worden in de lijst.
@ angel4life, je mocht van de HA toch na het weekend testen? ohhhh spannend! je bent al zo lang overtijd dat het zowat wel moet Kan me goed indenken dat je nog even wilt wachten met teste, want je weet maar nooit en een negatieve is zo teleurstellend! Leuk van die pyama's! liefs, Simone
goedemorgen meiden, nou tis nu echt bevestigt: ik ben ongi haha. De hele nacht liggen bleoden als een rund (sorry voor de woorde ).. Was echt erig gewoon. Maar verder geen ongi krampen ofzo, vreemnd meestal ga ik om van de pijn. Achjah ik ga door naar ronde 2 . Mischien daaar veel geluk toch, ennuh anonoiem ik hoop het niet voor je hoor de 2de ronde, maar als je gezellgi mee komt in de 2de ronde dan duim ik wel voor je hoor ... xxx
Ik kon de verleiding toch niet weerstaan en heb de andere Matcare Ultra test gedaan vanmorgen.. Maar natuurlijk weer nega! Dus nu ga ik maar braaf wachten tot morgen en als er geen bloed is, ga ik t weekend wel weer testen ofzo.. (Als ik t volhou) Nu is me hoop weer wat verder naar beneden gedaald..
Dat ga ik zeker proberen! Alleen of 't lukt.. Ik heb zoveel kwaaltjes die kunnen duiden op een zwangerschap, maar elke x test ik negatief. Dus denk dat ik ook gewoon ongi ga worden.. Heb last van me humeur, opgezette klieren, gauw moe, soms misselijk, alles ruikt anders/sterker, heb dikke aders op me borsten, er zit nu een donker randje om me tepels, ze zijn super gevoelig..