wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Austin, mooie foto hoor! Heel speciaal he, zo'n 1e echo?

2. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik heb net de hele gevoelige test besteld van Matcare, die je 6 dagen voor je NOD al kan gebruiken.
    Als die van clear blue al iets aangaf, dan moet deze het al helemaal goed doen.
    Morgen zal ik hem met de post krijgen en dan ga ik zondagochtend (of s'nachts als ik niet kan slapen hihihi) deze test doen en hopen dat die me wat meer zekerheid kan geven.
    had in het fotoalbum ook al wel een paar dezelfde testen gezien ook de staafjes en die waren wel zwanger, dus....
    Nog effe geduld en verder even rustig aan doen deze dagen met ook op mijn duizeligheid, is echt niet leuk meer...

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    mystic sun

ik heb al gereageerd op het andere forum maar dit heb ik gevonden op internet:

je mag nooit bij de clearblue digitaal de streepjes aflezen omdat die niet gelden als zwangerschapstest. je mag alleen de test zelf aflezen. dit omdat de digitale anders werkt als andere testen,

er zijn verschillende mensen geweest die dit wel gedaan hebben blij waren en daarna ongesteld werden.

als het goed is staat er ook in de gebruiksaanwijzing van CB DIGI dat je NIET NAAR DE STREPEN MAG KIJKEN! die geven GEEN GELDIGE UITSLAG. op het scherm staat zwanger of niet zwanger en die geeft WEL de JUISTE uitslag

gr mik

4. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    @mik inderdaad heb het hier nog liggen en je hebt gelijk....kijk maar naar mij daar stonden 2 hele duidelijke strepen...gaf niet zwanger en ben na 8 dagen overtijd toch ongi geworden

maar evengoed we willen roze zien!

wel lief van jullie dat jullie meehelpen denken, het is inderdaad waar en heb de beslissing genomen ben er gestopt. Ben nu bezig met het tankstation en een lingeriezaak, dus ben heel erg benieuwd hoe dat afloopt. Van de lingerie zaak hoor ik het vandaag en het tankstation maandag. Tankstation is eigenlijk beter zijn 8 uur meer per week, maar aan de andere kant met het oog op evt de 4e zou de lingerie zaak van 25 uur nog het best zijn.

we zullen wel zien he.....

5. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Heb de gevoeligste testen van Matcare vandaag besteld, dan heb ik ze morgen binnen en kan zondagochtend gaan testen.
    Ben nog steeds erg duizelig vandaag en echt van slag nog, hopelijk heb ik zondag een betere uitslag en ga dan zeker maandag even naar de huisarts bloed laten prikken, misschien bloedarmoede ?
    Maar ja bloed armoede komt niet zo ineens opzetten lijkt me en ik loop de hele dag al met een knalrood hoofd rond, heb het toch warm pfffffff maar geen koorts.
    Wat er is er toch met me aan de hand ?

6. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Gister was Marciano een half jaar en dat moest natuurlijk even gevierd worden...

7. ahhh wat kijkt ie toch schattig! en ook een beetje verbaasd haha :) echt een leuke foto!

8. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ben even een tijdje niet geweest en wat lees ik even zo snel:

Daisy 2 kloppende hartjes en Mik zwanger.
    Meiden allemaal van harte zeg.
    Wat leuk.

Verder ook alle zwangere natuurlijk van harte.

Hier geen idee.
    Ik zat te wachten op mijn ei, plaats net mijn ff kaartje hier.
    Zeggen ze allemaal dat mijn ei al op dag 13 was.
    Dat wil zeggen dat ik 1 dag overtijd ben.
    Ik snel een test gedaan, maar niks geen 2e streepje.
    We wachten dus maar gewoon af.

9. Niet meer actief

Hmm jammer droppie, misschen dan toch dag 18 je ei gehad..
    Dus nog ff wachten.

10. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    spreek jullie morgen wel ga bank hangen vandaag al heel de dag koppijn pfff
    stress...............

11. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Vandaag vond de ff ineens mijn eisprong.
    Word als het goed is wel weer een cyclus van 36 dagen maar we zijn precies rond mijn eisprong een weekendje weg geweest met zijn 2e.
    Dus we hebben veel geklust :p

12. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Spannend Droppie!

Hier toch nog even geklust vannacht (ja, vannacht idd, gisteravond had mannetje geen zin dus heb hem vannacht verleid... gna, gna). Gister had ik namelijk, duidelijk voelbaar, mijn eisprong, dus daar moest ik toch nog wel even weer gebruik van maken...

Als het dit keer 'raak' is wil ik proberen te wachten met testen tot 0.00 uur 's avonds op oudjaarsdag. Mooier kunnen we dan het nieuwe jaar niet ingaan...

13. Niet meer actief

Nou meiden, wou jullie toch even een fijn weekend wensen!

Ik moet straks van 12 tot 12 oppassen, dus geen tijd om op internet te komen, en morgen moeten we mijn opa's huis doen alles weg halen.
    Dus zondag zal ik er misschien eventjes zijn..

Dus iedereen een gezellig en fijn weekend, en tot maandag..

Dikke knuffel van mij !

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo Marlieke,

Jij schrijft duidelijk voelbaar je eisprong, maar hoe voel je dat? wat voel je dan?
    ik heb daar nooit zo bij stil gestaan wat je allemaal dan merkt aan je lichaam.
    Ik heb heel gevoelige tepels vooral als ik een bh aan heb en als ik kippevel heb. Vanmorgen had ik wat lichte krampjes onder in mijn buik, leek ongi maar dat kan nog niet. Gisteravond was mijn meest vruchtbare dag dus lekker geklust met manlief. En als ik mijn calculator moet geloven zou vandaag mijn eisprong zijn. Was gisteren regelmatig duizelig en vanmorgen heel licht misselijk. Heeft dat allemaal met die ontpillen te maken ja?
    Ik heb er nog nooit last van gehad tenminste de laatste keer dat ik gestopt was met de pil was ik 24 en sindsdien was ik niet meer aan de pil gegaan tot 2,5 jaar geleden. En nu merk ik dus echt alles aan mijn lichaam. Ben 1 december nog ongi geweest dus het zou allemaal zo maar kunnen maar ik zou mijn eigen neppen als ik denk dat ik zwanger ben en het is gewoon je eisprong of met ontpillen te maken. Jeetje wat zou ik me verraden voelen door mijn eigen lichaam. Heb ook heel veel "vlinders" in mijn buik, het is net of ik zweef zo'n lekker gevoel heb ik de hele dag in mijn buik.
    Wat is dat raar zeg!
    Help, kan iemand mij hier iets meer over vertellen?

Groetjes Miranda

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Meiden, heb vanmorgen getest met CB digitaal..

Ennne....

ZWANGER! :D

16. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    GEFELICITEERD! geniet er van meissie!

17. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    wow gefeliciteerd missyzuilen!

mijn eerste echte ronde is volgende week duimen jullie voor me mee?

18. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    missyzuilen nogmaals gefeliciteerd

ikke ff in dubio...stel dat ik nu weer een gewone cyclus heb zou ik nu ong mijn eisprong krijgen...maar is het weer 34 dagen dan duurt het nog even
    moeilijk vrouwenlichaam

19. GEFELICITEERD! nu is het dan eindelijk echt officieel haha :D :D geniet ervan!

@loopy: zal voor je duimen hoor ;)

20. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    lieve loop ik duim een ongeluk voor je! oeh zou leuk zijn! spannend he?
    Ik loop mij eerst ronde ten einde, wachten op het resultaat... ongi of toch niet?

Deel Deze Pagina