wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hoi dames!

sorry is weer ff geleden maar heb goed bij kunnen lezen dus hier al mijn hartjes onder de riem en toewensingen!

@Gefeliciteerd met je kleine mannetje en dat word zeker een super spannend oud en nieuw voor jullie!

@ steffie wow wat een carriere keuzes veel succes met kiezen!

@ droppie, spannend hoor meid hopelijk is het raak!

@ missyzuilen nogmaals gefeliciteerd meis maar deze keer officieel

@ Rachje meid onwijs veel succes, ik duim echt super hard voor je, je verdient het echt super en ik hoop dat de ongi niet doorzet en dat je je ventje kan feliciteren tegen de tijd dat hij weer terug thuis is!

@ Loopy meid ik duim voor je!

@ anno veel succes en ook voor jou is het weggelegd hoor!

@ Mystic sun spannend hoor meid ik hoop dat het raak is

@ wendy klote joh die test maar de hoop nog niet opgeven over een paar dagen gewoon nog een x proberen, zolang je nog niet ongesteld bent is er nog alle kans in de wereld!

@ ikdus nou meid nog 3 dagen spannend hoor! veel succes!

@ parr1983 heel veel succes!

@ alle andere dames heel veel succes en veel knuffels!

dikke xxx

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja ik hoop idd op nog een kleine kans en anders moet ik maar snel ongi worden haha!

Liefs Wendy!

3. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Net weer getest met de laatste clear blue digitaal die ik nog had liggen, en ja hoor, hartstikke ZWANGER !

Nu geloof ik het hoor, zal gelijk mijn banner even anders maken.
    Ben zo blij, mijn dochter weet het nu al, ze kwam net uit school, en vanavond zal ik mijn man eens lekker gaan verrassen.
    Dit is mijn eerste ronde, maar ik ben blij dat het zo snel is gegaan, in maart 2008 lekker verhuizen naar de nieuwe woning die we hebben toegewezen gekregen, lekker alles nieuw.

Jeeeee ben er helemaal ondersteboven van, superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....
    :)

4. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    gewoon blijven hopen meid!
    ik ga super hard voor je duimen!

xxx

5. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    KREEG GEEN MELDING MEER :S
    GEFELICITEERD MYSTIC....

BEN ER NOG NIET UIT HIHI

6. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Parr1983, welkom en succes meid!

@Mysticsun, gefeliciteerd meid! Hartstikke leuk zeg!

@Steffie, ik kom niet uit Limburg hoor... :) Ik woon in Twente (en ik zag dat Rachje in Almelo woont, dat ligt ook in Twente). In Twente praten we ook dialect en het lijkt idd erg veel op limburgs...

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @ Mystic Sun, ik heb het je gezegd he meid. GEFELICITEERD hoor en dat in de 1e ronde.
    vind het superleuk voor jullie, nu lekker genieten met z'n alle.

groetjes miranda

8. Niet meer actief

@ Austin, thanks :D
    Jij gaat ook snel he :D..

@ Mystic, GEFELICITEERD, dat is heerlijk snel gegaan zeg :)

@ Missy, zie je nou wel hartstikke zwanger :D

9. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ja begint best wel op te schieten nu! met kerst tegen de familie vertellen en een weekje later mag iedereen het weten!

xxx

10. Niet meer actief

Wat fijn zeg, Je familie zal zeker blij zijn!
    Ben benieuwd hoe ze reageren :d

11. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    gefeliciteerd! wat super, het wordt steeds rozer hier gelukkig.

Behalve bij mij, vandaag ongi geworden, maar gek genoeg was ik niet teleurgesteld. Mijn tijd komt nog wel, waar ik wel van baal is dat jordy over 2 nachten thuis komt.... hopen dat het snel stopt hahahahaha!

Maar mijn cyclus is weer beetje op gang. vorige maand de 18de deze maand de 17de. Haha begin mijn eigen lichaam zowat weer aardig te vinden... ook een mooi eind van het jaar toch? hahaha

@Marlieke, ik moest wel lachen hr, gek genoeg kan ik het niet typen. Maar lezen kan ik ja wa. Slimste is ook nog dat ik een geboren en getogen zeeuwse ben maar geemigreerd naar dit tukkerland en out of all places in Almelooo terecht gekomen. (Hoe verzin je het?) hahaha zou je trouwens niet zeggen met mijn dialect praat me net zo twents! import-tukker ;)

12. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik ben ook erg benieuwd hoe ze gaan reageren!
    Mijn man en ik hebben zo'n angelsounds gekocht en ze zeggen dat je rond de 11 á 12 weken het hartje kan beluisteren, ik wil de hartslag graag opnemen en dan opzetten daar ofzo terwijl ik dan net doe of ik kerstmuziek opzet.

of iets met een gedichtje en een leuk slabje met opdruk of iets in die richting!

jij al een idee hoe je het zou vertellen?

xxx

13. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Austin
    dat is vet origineel zeg! alleen lukt dat het opnemen denk je?

14. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    He meis!

jammer zeg! gelukkig ben je er zelf niet super verdrietig om!
    dat je van je ongi af wilt voordat je mannetje thuis komt snap ik goed hahahaha!

waar uit Zeeland kom je vandaan? Mijn broer en moeder wonen er allebei ( ook beide import vanuit Brabant )

xxx

15. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    als het goed is wel want bij die angelsounds zit zeg maar een kabeltje en dat kan je in een radio pluggen of een computer net koptelefoontjes misschien dat ik het zelfs kan downloaden naar mijn MP3 speler! ze adverteren daar zeg maar ook mee...

lijkt me zowiezo echt super bijzonder wanneer we het zelf voor het eerst horen!

van 't weekend maar eens proberen dan zitten we op 10 weken en 3 dagen wie weet.....

xxx

16. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Vlakbij Goes heb ik altijd gewoond! en jouw familie?
    Trouwens leuk idee van je om het zo te vertellen!
    Als ik zwanger mag raken laat ik een buikband maken met : 'Jaylie wordt Grote Zus!' hahaha
    Vorig jaar hadden we een verfkwast ingepakt met een briefje: 'Komen jullie mijn kamertje schilderen, moet wel half augustus afzijn hoor opa en oma!' hahaha was ook heel grappig.

Heb je het nog niet geprobeerd om te luisteren met angelsound? soms kan je het al wel horen... misschien kan je ook maar beter wachten voordat je het niet kan vinden en in paniek raakt, wat helemaal niet hoeft.

17. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Mijn broer woont in Oostburg en mijn moeder in Terneuzen.

Dat zijn ook twee super originele manieren om het te vertellen!

Heb het stiekem al wel geprobeerd afgelopen vrijdag maar hoorde niets, kan er niet om in paniek raken heb gelezen dat het op z'n vroegst gehoord is met 10 weken en zowiezo denk ik maar zo als ik met 12 weken nog niets hoor dan ga ik pas vraagtekens zetten.

xxx

18. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Missyzuilen, mysticsun. van harte gefeliciteerd! :D

Austin, wat een prachtige echo :) lijkt me geweldig om te zien.

Voor de rest, succes met wachten, klussen, en natuurlijk testen.

Ik ben er niet zoveel meer, zitten helaas verwikkeld in een hele vervelende rechts/schadezaak :( Kost erg veel tijd, en energie. Het loopt daardoor ook wat stroef tussen mijn man en mij. Dus we doen even rustig aan, totdat alles weer op orde is.

19. Secretstar

Secretstar Actief lid

Ik meld me ook nog even om te zeggen dat het ons na drie rondes gelukt is om zwanger te worden :)
    Ik ben nu vier weken en drie dagen zwanger, gisteren had ik een (super) positieve test in mn handen!
    We brengen bij Kerstavond het nieuws bij mn ouders (ik verjaar dan nog ook) en ik duim op een leuke reactie!
    De rest van de familie weet het al want de papa is namelijk supertrots 8)

20. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Rachje, hihi importtukker. Maar niet zo gek hoor, dat je al goed twents kan. Het lijkt tenslotte ook wel wat op zeeuws...
    Jammer dat het deze ronde niet raak is, maar wie weet de volgende ronde wel...

@Secretstar, gefeliciteerd meid!

Deel Deze Pagina