maand geleden pas, dus ik weet dat mn cyclus wss superlang kan zijn hoor maar ik ga nu ff uit van wat ie eerst was voor de pil
Ik ben ontzettend misselijk s'morgens, en dan gaat het in de middag beter maar tegen de avond komt het weer en o zo moe pfffffffffffffffffffff... En mijn (.)(.) knallen uit mijn BH van de pijn, ik hoop dat ik zo snel mogelijk die eerste weken doorben en dit afzakt
Nou ik denk dat ik de eerste ronde niet door ben.. Moest gisteren ongi worden maar kwam niet, vandaag getest en die was negitief... Denk gewoon afwachten totdat mijn ongi weer komt en daarna weer klussen 8)
Dat is zo, effe volhouden nog. Ga straks even naar Livera andere BH's kopen, misschien dat dat wil helpen...
Of nog even een paar dagen afwachten en nogmaals testen, geen ongi is altijd goed toch? Ik duim voor je
hallo allemaal... Ik kom ook weer even snuffelen... Mystic Sun: gefeliciteerd! wat geweldig! Ik heb al een aantal dagen van van alles last! een soort ongi krampen in mijn onderbuik... borrelelende darmen, om de haverklap missselijk, en vanaf vandaag last van veel afscheiding (sorry hoor...) Ook al een week last van rare plekjes op m'n hoofd... terwijl ik daar nooit last van heb...Verder geen last van mijn borsten oid... Whaa! word hier GEK van! die onzekerheid...Ben zo bang dat ik het mezelf weer inbeeld... maar kan nog niet testen, want dan word ik zeker weten teleurgesteld... Ik ga op 1e of 2e kerstdag testen denk ik...Als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk! willen jullie dan allemaal even aan mij denken? Gelukkig heb ik drukke dagen voor de boeg, we hebben open huis dagen van de winkel en er worden zo'n 200 mensen verwacht (op z'n minst) dus vrijdag en zaterdag vliegen zo om denk ik... Zondag komen vrienden te eten... maandag niks en dan is het alweer kerst... dus hopen dat de dagen voorbij vliegen! Liefs Nikki
@parr : nou, dan zitten wij in hetzelfde schuitje haha zal voor ons duimen dat we snel een posi test hebben
Ja het gaat wel, nog steeds wachten tot we het geld er voor hebben.. Hopelijk is het snel allemaal rond We hebben geduld, al is het wel ergg koud nu!
Ja, word er niet goed van! Dit hebben we toch zeker 2/3 jaar niet gehad. Vorige keren was het steeds rond de 10 graden in de winter en een paar keer goed aan het vriezen. Maar nu brrrrrrrrrrrrrrrrr...
Hey Spannende tijden voor velen nu...ben zo benieuwd wil roze zien hoor! Diegene die ongi zijn geworden flink balen, maar....een lichtpuntje is dat de kerst en nieuwjaar dan wel onbezorgd gevierd kunnen worden toch? (ok zwanger was beter geweest maar moet overal het positieve van zien) Ik super verkouden heb koorts en een vreselijke snotneus. ook een hoest word er gewoon misselijk van. (was liever van iets anders misselijk) Gister toch gaan werken, kon moeilijk mijn eerste dag vrij nemen. Viel me reuze mee tijd vloog en was echt leuk, ook het personeel was heel gezellig en het is zeer afwisselend, met hele goede behandeling...miss zelfs overdreven hahaha.van het ene in het andere. Daar hebben ze een hele grote hal, waar je kan roken, een kantine waar je koffie thee, cappucino choco ed kan pakken ook tijdens werktijd. Pauze mag je zelf kiezen en word doorbetaald. Vrije dagen opnemen maar 3 dagen van tevoren zeggen en 100 euro per maand aan maaltijdcheques bovenop het loon. Maar het voornaamste voor mij is dat het erg verantwoordelijk en afwisselend werk is. Dus het viel me goed mee. Gelukkig was de "baas" ook heel erg tevreden en mag ik 3 maanden via interim doorgaan om daarna een vast contract te tekenen. Dus ben blij. Vandaag en morgen vrij en dan 4 dagen de ochtend pfff 6-14 uur....maar daategenover weer 3 dagen vrij. 38 uur betaald omdat je dus de ene week 4 dagen de andere week 3 dagen werkt, maar wel om de 2 weken een weekend dus zo compenseerd hij dat. Ben er dus uit wat ik ga doen hahaah sorry voor het verhaal. Ga ff liggen nu mijn koppie tolt helemaal
Beterschap steffie! Fijn dat je je dit werk erg leuk vind, het klinkt ook super met hoe het geregeld is!
hoi hoi ben ik ook weer even heb al 2 dagen last van een beetje krampjes maar weet niet of het ongi krampen zijn want die voelen altijd anders. ik test pas na kerst als ik nog niet ongi ben. ben ook al heel de week flink verkouden en heb net een keelontsteking gehad maar gelukkig gaat het beter. ben nu vrij om te verbouwen en heb vandaag al veel geschilderd, ga zo nog ff kerstcadeautjes inpakken en dan vind ik het wel genoeg voor vandaag. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Daar sluit ik me graag bij aan. @Rachje, sorry meis, het was niet mijn bedoeling vervelende herinneringen bij anderen op te halen...Het spijt me... @alle andere dames, voor wie het nodig heeft: dikke knuffel of Jippieeeeeeeeee of .....