Hey meiden. Hier ben ik ook even weer. Ben de laatste tijd niet zoveel meer op de site. Er wordt bij de aug. mama's veel gepraat over krampen en evt fout gaan van de zwangerschap. Daar zit ik niet echt op te wachten, probeer juist zo min mogelijk aan deze dingen te denken. Daarom dacht ik, laat ik hier weer eens kijken. Alles goed met jullie? Ik heb nog geen lijst gezien; maar is er meer roze bijgekomen? ik hoop het. Hier is alles super, buikje groeit al een beetje en ik vind het allemaal heel spannend. Ik laat snel weer wat van me horen.
he meissie hier ben ik ook weer! hihihi alebei op hetzelfde topic. meis je moet je niet teveel van aantrekken hoor van at andere zeggen. dat gebeurt jouw echt niet. beloofd ja ik vind ook wel dat die meiden zich wel van elk krampje wat aantrekken maar ja dat is ook de onzekerheid. ik merk het aan mijzelf ook wel door die onzekerheid en ontwetendheid denk je bij alles wat is dit nou weer. nou ben ik van mijzelf heel positief ingesteld gelukkig dus ik denk altijd maar . HET KOMT WEL GOED! en dat komt het ook want ik heb al een hartje gezien. en dat komt het bij jou ook. jij krijgt begin augustus een heerlijke kerel in je handen. dikke knuffel mik
Hey lieve meiden,hoe is het hier? Zijn er nog spannende dingen gebeurd hiero? Ik ben er ook niet meer zo heel erg vaak,ben tegenwoordig helemaal op als ik thuis kom van mn werk dusss,jammer vind ik het wel maar ik slaap nu liever zoveel mogelijk,hahah,lui ding heh! Dames,ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen en hopelijk hebben we in het nieuwe jaar weer meer zwangere dames erbij! Allemaal hele fijne dagen en een gzond en gelukkig 2008! Dat al jullie wensen maar uit mogen komen! Veel liefs Dais.. xx
Hey meiden ff snel een berichtje hier heb niet veel te melden maar ff laten weten dat alles goed gaat. Morgen lekker naar de Hammam veel zin in lekker scrub, inzepen, modder en massage heerlijk kan niet wachten. Nou meiden voor de gene op het wachtbankje succes voor de gene die ongi zijn balen volgende ronde hopelijk meer succes en voor de nieuwe zwangere gefeliciteerd. Ik kom snel weer terug maar ben op ga lekker op tijd naar me bedje vermoeidheid vreet aan me poe poe poe..... xx voor iedereen
hoihoi, Ja hoor ik ben ongi @ Ikdus dit is de 2de ongi zonder pil, ik was de 1ste keer ook 2dgn later dan moest en dus nu ook. Denk dan wel een plus punt dat ik toch regelmaat hebt, maar dan dus niet meer 28 maar 30 dgn cyclus (of niet?) @ mystic ja wel jmmr hoor maar goed het was mijn 1ste ronde, en ik ben nog jong 8) Met mijn 30 dgn cyclus ben ik dus in de 1ste week van het nieuw jaar vruchtbaar, dus dan daar wat meer klussen he knuffs, helen
hey meiden wat een hoop zwangere hier he haha leuk mag ik nu ook eindelijk.... vanaf vandaag kan ik ongi worden dan heb ik mijn korste cyclus van 22 dagen maar ik moet van mezelf minimaal wachten tot na kerst. ik had er deze maand een heel goed gevoel over maar voel nu vanalles in mijn buik en dat maakt me onzeker dus we zien maar weer. alvast fijne feestdagen voor iedereen, ik ga nog ff schilderen haha xxxxxxxxxxxxxxxx
hier alles wel ok....op verkouden na en dan morgen om 5 uur `s ochtends al opmoeten bahbah zie het al voor me mijn dagje werken maar ja...kom er wel door nog testers? ben zo benieuwd he ik ga 1 jan een goedkopere test doen....misschien dat ik toch gewoon weer een cyclus van 29 dagen heb lol u never know
Nou meiden, heb getest! Kon het toch niet laten, ben dus niet zwanger.. Wist het ook wel.. Dus laat de ongi maar komen, vind dit een mooie tijd om ongi te worden anders is mijn luteale fase voor mijn gevoel ook te lang
@Ikdus,jammer meissie! Misschien toch nog ff afwachten of anders hoop ik dat je ongie er snel aan komt zodat jullie weer verder kunnen! Succes meis,ik duim voor je! Liefs Dais..x
Ikdus jammer joh, maar geen bloed geeft moed. Je weet nooit natuurlijk. Hier is de ongi weer doorgebroken hoor. Had dit keer echt het gevoel dat het raak was. Voel me zo anders en ben al 2 weken niet zo lekker. Snel misselijk en een rare stekende pijn onder in mijn buik. Maar helaas niks.
Passagiers-lijst voor de ROZE auto! DECEMBER: 1: Anno103 (4), Monique1983 (3) 2:Missyzuilen (4) 3:Aliekeleppink (1) 4: 5: 6: 7: 8: 9: IkDus (2) 10: Silver (2), Kitty1982 (6) 11: 12: 13: 14: 15: 16: Wendy1983 (3) 17: 18:Mystic Sun (1) 19:marieke1988 (1) 20: 21: 22: 23:Droppie123 (4) 24: 25: Yvet (3), nikkijane (4), truus 1980 (3) 26: 27: Marlieke (2) 28: 29: 30: ingeltje (2) 31: JANUARI: 1: 2: 3: Lotte27 (6) 4: 5: 6: Monique1983 (4) 7: 8: Steffie1980 (4) 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Het plaatje pas je aan door de weg te halen en ook aan het eind de. Daarvoor zet je in de plaats met daartussen 1 (!!!) link........de link staat er anders 2 keer en dan krijg je nog geen plaatje... Ben even zo brutaal geweest om onderaan de lijst de beschrijving te veranderen, zo weet iedereen hoe je het plaatje er goed op krijgt...
een hele goede morgen voor iedereen weet het is vroeg is ook weer even wennen voor mij en brrr koudddd!
Passagiers-lijst voor de ROZE auto! DECEMBER: 1: Anno103 (4), Monique1983 (3) 2:Missyzuilen (4) 3:Aliekeleppink (1) 4: 5: 6: 7: 8: 9: IkDus (2) 10: Silver (2), Kitty1982 (6) 11: 12: 13: 14: 15: 16: Wendy1983 (3) 17: 18:Mystic Sun 19:marieke1988 (1) 20: 21: 22: 23:Droppie123 (4) 24: 25: Yvet (3), nikkijane (4), truus 1980 (3) 26: 27: Marlieke (2) 28: 29: 30: ingeltje (2) 31: JANUARI: 1: 2: 3: Lotte27 (6) 4: 5: 6: Monique1983 (4) 7: 8: Steffie1980 (4) 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Het plaatje pas je aan door de weg te halen en ook aan het eind de. Daarvoor zet je in de plaats met daartussen 1 (!!!) link........de link staat er anders 2 keer en dan krijg je nog geen plaatje...
sorry mik Het lukt me ook echt niet hoor om die foto erbij te krijgen. En ik ben echt met de img enzo bezig, maar.... Hier nu dus weer door naar ronde 5. We zijn nu een half jaar bezig en ben echt een beetje in een dipje nu. Had er echt een goed gevoel bij deze ronde. Ook mijn vriend vond het echt niet leuk dat het weer niet gelukt was en vanmorgen dan ook even uit frustratie een lekkere ruzie gehad samen. Ik vind dat hij moet stoppen met roken en er ook eens meer aan moet gaan doen dan alleen zijn zaad doneren. Nou toen barste de bom bij alle 2 Na lekker even tekeer te zijn gegaan tegen elkaar hebben we elkaar een dikke knuf gegeven en hebbeb we samen even buiten naar de mooie witte wereld staan kijken.