wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Nou die gaat gelijk slapen hoor als hij thuis komt.
    En morgen mag ik hem om een uur of 12 wakker maken.
    Nou ga ik zelf ook expres laat slapen dan slaap ik morgen misschien ook wel tot 12 uur.

Zelf heb ik ook best lange werkdagen erbij zitten hoor. Vaak van half 9 tot een uur of 11 in de avond.
    Dus dan zien we elkaar echt alleen in bed.
    Maar dat is echt alleen in december hoor.
    En morgen en overmorgen zijn we lekker samen.

Mocht ik zwanger raken dan wil hij wel minder gaan werken al het kindje er is.
    Hij wil niet die man zijn die op zondag het vlees snijd.

2. Niet meer actief

Bedoelde ook eigenlijk meer morgen middag of als jullie weer in bed liggen..

Maar dat is ook vervelend, gelukkig dat het dan alleen deze maand is.
    Jij maakt dus ook super lange werk dagen af en toe poeh poeh..
    Wil er niet eens aan denken..
    Ik zou wensen dat ik uit kon slapen, kan maar 3 dagen per week..
    En dan niet eens in het weekend.

Mijn neefjes zijn erg stout in de ochtend en schreeuwen je wel wakker om een uur of 8, omdat ze niet samen kunnen spelen.
    Ach ja shit happends ;)

3. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ik ben kapster dus dan is de december maand altijd durk he.

Maar jouw neefjes maken er een herrie van.
    Dat is balen zeg.
    Ach we kunnen zo wel wennen voor als we een kindje hebben.
    Dan slaap je soms hele nachten niet en kan je nooit meer lekker uitslapen.
    Als ik het zo om me heen hoor mag je gewoon blij zijn als je pas om 8 uur wakker word van de kinderen.

Maar ik ga nu ook slapen.
    Truste en tot snel.
    Was gezellig om even te kletsen.

4. Niet meer actief

Hahaha dat is inderdaad waar..
    Maar met een baby kan je vaak nog rustig op bed blijven liggen en een flesje geven..
    ( in het begin dan )
    Hier is het gewoon niet prettig om op bed te blijven liggen..
    Want ze spelen altijd in de slaapkamer van hun, en daar slaapt mij opa nu..
    En mijn opa schreeuwt altijd om de kleinste dingen hun naam uit om te waarschuwen, wat niet lukt.
    En dan slaan ze elkaar weer dan huilen ze weer etc.
    Dus rustig op bed liggen kan helaas niet..
    Want je word gek van hun herrie, blehh..
    Maar verder zijn ze heeeeeel lief hoor:)

Ik ga ook lekker slapen, slaap lekker en een fijn weekend en fijne feestdagen..
    Vond het ook gezellig om te kletsen.

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hoi dames even een vraagje tussendoor het zwanger worden. Zoals jullie weten ben ik ongi geworden. En heb nu 2x achter elkaar een 30dgn cyclus ipv de normale 28 met de pil. Toen ik ongi werd was het dan ook bijna altijd donker(bruin) bloed wat ik hoor is dan oud bloed. Maar nu ben ik 2 dgn later ongi en mijn bloed is dan gewoon mooi rood (vers bloed) Kan iemand mij dan uitleggen hoe ik dan van "oud bloed" naar "vers bloed"ga met 2 dgn veshil? :rolleyes:

knuffs, helen

6. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ik heb hetzelfde gehad. Altijd, maar dan ook altijd eerst bruin bloed, dat was een voorteken van de ongi. Toen twee cycly meteen vers bloed en ook zette het later pas goed door. De laatste keer begon het weer met bruin bloed... net als al de keren voor die twee cycly. Zelf heb ik het idee dat er iets gaande is geweest bij die keren toen m'n ongi anders op gang kwam. Dat waren ook de cycly dat we flink geklust hebben rond de eisprong. ;)

7. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik geen idee heb omdat ik al 2 jaar van de pil af ben en het inderdaad mijn eerste ronde was dus ik dat nog helemaal niet bijhield eigenlijk.....

xxx

8. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Moge allemaal. We zijn weer wakker.
    Zo nog een pakje voor mijn moeder kopen voor onder de boom.
    Zou niet weten wat ik moet gaan kopen.

Verder heb ik nogsteeds last van mijn buik en ben misselijk.
    Toen ik nog een eventuele zwangerschap de schuld kon geven vond ik het niet zo erg, maar nu ben ik het wel goed zat hoor.

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik ben nu ook niet zo zwaar ongi zoals donderdag, heb nu erder het gevoel dat ik de 4de van de 5 dgn al ongi bent maar dit is de 3de... wel raar omdat de pil alles regelt maar kan ik dus nu ook licht ongi worden? ik draag toch voor de zekerheid normale maandverband voor als er een spoedgolf ( :) ) komt...
    Maar jij begint nu ook weer gewoon met bruin bloed na 2x cyclus te hebben gehad met rood bloed?

Knuffs, helen

10. roos80

roos80 Actief lid

22 jul 2007
    147
    0
    0
    Moet nog 1 dag wachten voor testen. Waarschijnlijk op dag 19 mijn ei gehad (toen waren precies de ovutesten op). Ik heb stiekem wel al twee keer getest. Negatief natuurlijk. Ik heb nog geen symptomen van een komende ongi, normaal eerst 3 dagen bruinverlies, nu nix. Wel twee dagen wat kramp gehad maar is weer weggegaan. Verder af en toe een vlaag van misselijkheid (maar kan ook zenuwen zijn), heel erg goed slapen en heel veel gapen. Ik weet het ook niet, afwachten maar. Het zou een mooie afsluiter van dit jaar kunnen zijn!

11. Niet meer actief

Oké..
    Ik test maandag nog 1 keer is hij dan nog negatief, twijfel ik of ik naar de dokter moet gaan.
    Ik zit dan op dag 40 van de cyclus, ik zit dan 18 of 19 dagen na mijn ei..
    En dan ben ik het zat..
    Wil gewoon ongi worden!

12. Niet meer actief

Heb je dan zo een korte luteale fase?
    1 van 11 dagen?
    Want morgen ben 1 dag over tijd.

13. Niet meer actief

Heb je dan zo een korte luteale fase?
    1 van 11 dagen?
    Want morgen ben 1 dag over tijd.

14. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ ikdus ik snap je frustraties meid! dat je maar snel duidelijkheid mag hebben! ( positief natuurlijk! )

oh dames ik had toch verteld dat we een "angelsounds" hadden gekocht?
    gisteren hebben mijn man en ik het hartje kunnen horen was echt super bijzonder!

Moeten jullie ook nog al jullie kerstinkopen doen?

xxx

15. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey Allemaal

Ik ben weer helemaal bijgelezen.
    Succes (ikdus),Ik zou binnen kort even langs je HA gaan.
    Heel veel succes iedereen.
    Wij zijn ook weer druk bezig,hopen dat het in het nieuwe jaar raak is.
    Nog even een vraag hoe doen julie het met alcohol,ik ben rond de 25ste vruchtbaar.

16. pien2008

pien2008 Lid

22 dec 2007
    94
    0
    0
    Ik ben ook rond deze dagen vruchtbaar voor mij geen drup wijn wel lastig maar voor een mega goed doel!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Als het goed is moet ik rond deze dagen ongi worden, is dat niet zo dan kan ik de 26ste testen.
    Hopelijk wordt het toch nog een mooie kerst dan.

Heb wel symptomen maar dat kan ook van het ontpillen zijn dus ik maak me nog niet gek. Heb wel zwangerschapstesten in huis gehaald maar doe er nog nix mee hoor. Gewoon even afwachten wat het doet de komende week. Heb wel zo af en toe het idee dat ik zwanger ben en ik praat dan ook alsof ik al weet dat ik zwanger ben, heel raar hoor maar dat gaat echt onbewust!

Groetjes Miranda

18. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    heb trouwens niet alles terug gelezen sorry. Valt me wat zwaar het vroege opstaan (5 uur pff) en dan om 3 uur thuiskomen, 3 koters die staan te springen en dan de feestdagen voor de deur....maar ja dadelijk de rustige januari maand komt het wel in orde

dus ga zo mijn bedje opzoeken, heb het idee dat mijn eisprong veel eerder is geweest bijna 1 week geleden had ik veel slijm en buikpijn
    nu steeds barstende koppijn en ohhh zo moe....maar ja kan ook aan het werk liggen natuurlijk

19. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    goede morgen iedereen prettige zondag....nog 2 vroege dagen en dan heb ik 3 dagen verlof
    en dan 2 dagen en weer 3 dagen vrij
    maar januari ertegenaan

het voordeel is dat het leuke mensen zijn en het werk me reuze meevalt, maar met het oog op evt zwangerschap....maar ja zolang dat nog niet is hoef ik me er geen zorgen om te maken toch?

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nee dat klopt steffie, ik zou het niet vol houden denk ik zo als jij werkt. Ik zie dat wel bij mijn man die draait 5 ploegen maar zijn lichaam kan dat ook niet goed aan hoor, maar de centen zijn wel erg lekker.
    Ik hoef niet te werken van hem, wij hebben nl nog kinders in huis. De jongste momenteel is 3 en wij zijn bezig voor nog een kleintje dus tja. Nu had ik wel gesolliciteerd voor de funktie van manager en ben aangenomen dus ik doe dat er ook nog bij.

Tja, ik denk dat een vrouw altijd bezig moet zijn of niet dan?!

Deel Deze Pagina