wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bianca24, Jul 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hey meiden..
    Ben toch eindelijk ongi geworden!
    Ben teleurgesteld maar ook blij..
    Heb gewoon een superlange luteale fase van 17/18 dagen.
    Helaas pindakaas.
    Dus ga nu de 3e ronde in, en kan in feb testen.`

Iedereen nog een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar..
    Kom tot 2 januari weinig op de laptop, mannetje heeft vrij dus is dat belangerijker dan de laptop ;).

Dikke knuffel van mij!

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

Sep 17, 2007
    6,379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik wil jullie allemaal hele fijne feestdagen wensen!

en een SUPER GOED 2008 voor jullie allemaal.

Veel liefs Miranda

3. mirella25

mirella25 Actief lid

Oct 15, 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    via deze weg wil ik iedereen fijne feestdagen
    geniet lekker van je gezinnetje, man, familie en vrienden

groetjes mirella

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Prettig kerstavond en kerstdagen en een gelukkig, gezond maar vooral een vruchtbaar 2008 iedereen!

veel klussen deze dagen zijn daar erg goed voor. Als het goed is zijn het romantische dagen zo met die kerstlichtjes, dus de mood moet er wel inzitten he dames?!

Groetjes Miranda

5. Austin

Austin Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    1,380
    0
    36
    Noord-Brabant
    alle dames super fijne, prachtige, warme, liefdevolle, gezellige, smakelijke, gedenkwaardige kerstdagen toegewenst!

xxx

6. Lampie

Lampie Bekend lid

Sep 30, 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Hele fijne dagen, voor iedereen!

7. Austin

Austin Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    1,380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Klote joh! wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent...

xxx

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    Een geweldige kerst toegenwenst en ook nog een zeer vruchtbare 2008!!! :D 8)

9. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Bij deze wil ik jullie allemaal een fijne kerst wensen en dat in 2008 al jullie dromen uit zullen komen.

Heel veel liefs

10. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    fijne feestdagen allemaal....en 2008 word ons jaar hoor!

11. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

Sep 14, 2007
    1,055
    0
    0
    bediende
    België
    hey iedereen fijne kerstdagen en een fijn 2008 dat al jullie wensen mogen uitkomen
    geniet er maar van
    groetjes

12. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    goede avond hoop dat iedereen een fijne avond heeft vandaag en de rest van de komende dagen natuurlijk

hier alles wel ok, ben ondertussen uitgeput, maar al iets beter gelukkig.
    Aleen wat ik nu heb heb ik niet eerder meegemaakt, constante druk en pijnlijk, maar niet te pijnlijk in mijn baarmoeder. Niet met plassen, ken het gevoel van een blaasontsteking wel, maar gewoon een constante irritante drukkende pijn.
    kent iemand dat?

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    Ik had wel een heel gezellige dag bij mijn ouders. Alleen mijn broertje en vriendin zaten iedere x te vragen wanneer een babee komt. En als wij weggaan zegt mijn vader van misschien volgende keer een babee? :confused: :rolleyes: dit had ik ook niet van hem verwacht maar goed... de punt is is dat hun allemaal niet weten dat wij nu al mee bezig zijn.... Mama is mer dan klaar voor die wilt nu al gaan breien :confused: :) En even tussendoor zegt mijn man doodleuk tegen iedereen dat hij niks mag zeggen over deze onderwerp....puur om ze te pesten :) :evil: Zucht..... hoezo een beetje pushen voor een kleinkind? ;)

Hoop dat iedereen het ook zo gezellie had :p

14. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

Sep 14, 2007
    1,055
    0
    0
    bediende
    België
    hi meiden ik wens jullie allemaal een fijne kerst en een gelukkig en vruchtbaar 2008
    wij gaan in januari eens op controle om te kijken of alles in orde is omdat we al zo lang aan het proberen zijn
    of weet iemand van wanneer je een controle zou moeten doen.
    groetjes

15. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

Feb 19, 2007
    1,881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Lieve dames,

Ik wil toch echt wat minder komen nu. Ik steek hier namelijk best veel tijd en energie in en ik merk dat dat ten koste gaat van mijn huishouden en mijn lieve zoontje en mannetje! Bovendien heb ik ergens ook gewoon het gevoel dat het toch wel weer minstens een jaar zal duren voor ik zwanger ben...Gewoon een gevoel.

Dus zo af en toe zal ik nog wel eens wat van me laten horen, maar het zal veel en veel minder zijn.

Wellicht dat ik wel wat vaker op kruimels en spruiten zal gaan kijken voor nieuwtjes! Dus dames, mochten er nog weer zwangeren bijkomen of mochten er andere belangrijke dingen gebeuren, houd me dan daar op de hoogte!

Dikke knuffel!

Marlieke

16. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    op naar het volgende etentje en dan morgen weer werken
    mijn man en ik hebben het er nog eens over gehad, dat werk is ook erg slopend, wel leuk maar zie de kids zo weinig eigenlijk en dat breekt me na 5 dagen al op erg ben ik he?
    dus we zitten te denken hij full time en ik part-time want wil toch wel iets blijven doen....maar dat is voor januari

17. mirella25

mirella25 Actief lid

Oct 15, 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    volgens mij heb ik mijn ei al gehad, had zaterdag flinke steken in me zij en vandaag dik slijm verlies

zou dit mijn eisprong geweest zijn?

kan het kwaad om gewoon filet american enzv te eten tot het moment dat je weet dat je zwanger bent

groetjes mirella

18. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    goeiemorgen dames...
    Ik ben nog niet ongi, heb op 2e kerstdag getest en deze was negatief... Dus het is maar afwachten! Spannend hoor! ik heb al 3 dagen last van ongi krampen, maar er komt dus niks op gang. Ik ga vandaag even nieuwe testen halen (want die zijn op!) en dan vrijdagochtend weer een testje wagen als ik dan nog niet ongi ben! Hopelijk komen mijn pendels iets eerder uit! zou leuk zijn deze maand!

Liefs Nikki

19. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee hoor de eerste twee weken gaat het kindje nog niet via jouw bloed. dus kan je alles nog eten anders zouden mensen die er een jaar over doen een jaar lang niets mogen eten . als je na je test stopt met dat soort dingen is vroeg genoeg.

gr mik

en dat klinkt inderdaad als je eisprong dus ik hoop dat je goed geklust hebt?

20. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    whaaa! Nog steeds geen ongi... spannend! Loop steeds naar de wc... steeds ff checken, maar niks hoor!

Share This Page