wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!!

JULI:
    28: Demi123
    30:
    31: Bianca24, Sil1980, Droppie123

AUGUSTUS:
    1: Esther7, Kim1984, Hansje
    2:
    3:Samsammie
    4: onsukkie
    5:
    6: Enomis
    7: MissyZuilen
    8: Bambi82, Anoniem1405
    9: Liesl
    10: sannnniee, Yuna
    11: Angel1986
    12: Katje81
    13: askim
    14: Luna
    15:
    16: Juli
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23: Fenne, 1Summer
    24:
    25:
    26:
    27: Bianca24>>2de ronde
    28:
    29:
    30:Sil1980
    31:

Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger

2. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

er moe toch wel een roze bij komen horen.. anders is het deze maand wel erg sneu..:(

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Haha, ja precies!
    Komop.. maak allemaal effe meer hormoon aan (inclusief ikzelf natuurlijk) zodat we posi testen! :D

4. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    jaaa .. dat zou geweldig zijn.
    ik ga testen vandaag.. ik hou me niet meer !
    moet echt even testen. ook al weet ik heel goed dat het weleens nega kan zijn. maar goed dat doe ik zelf dan he ;)

5. Goeiemorgen meiden,

Moest eerst aardig wat bijlezen :) . Er wordt wat afgekletst.

Angel 1986: balen zeg dat het toch door heeft gezet, of toch ook weer niet je hebt nu tenminste wel duidelijkheid en kun je met frisse moed aan ronde 2 beginnen.

Angel4life: Ik zit met hetzelfde hoor durf ook geen test te doen, ook bang dat het uiteindelijk ondanks alle symptomen negatief blijkt te zijn. Ik zeg teg mijzelf nog efe wachten nog effe wachten. Maar het liefst pak ik die test en doe hem hoor!

Sannnieee: nog effe geduld meid, ik hoop voor je dat die testen morgenochtend op je deurmat liggen. Ik zal voor je duimen voor een positieve test.

Verder aan mijn kant geen veranderingen, ben nog niet ongi geworden dus nog steeds afwachten maar.
    Dat is af en toe toch wel lastig omdat ik een onreglmatige cyclus heb. De laatste 4 maanden ging het heel goed werd ik keurig iedere 30/33 dagen ongi. Maar daarvoor schommelde ik wat af! Dus het is gokken!

xxxx

6. Trouwens he, als je zwanger bent klopt het dan dat je baarmoedermond hoog blijft staan? Weet iemand dat? Ik dacht dat ik dat een keer had gelezen.

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik heb geen idee hansje. Ik merk eigenlijk geen verschil aan de baarmoeder mond.

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hihi hoe vinden jullie mijn avatar foto? Ik was toen 33 weken zwanger van mijn jongste zoon.

Ik heb toen bij een beginnende fotograaf foto's laten maken voorhaar portoflio. Kostte me niets, maar leverde wel prachtige foto's op. De foto's zijn ook gebruikt voor de site van onze verloskundige praktijk.

(Ik mag wel even opscheppen he?)

9. Mooie foto hoor luna! Hopelijk mag ik ooit ook zulke foto's laten maken ;) .

Maar jij merkte geen verschil aan je baarmoedermond toen je in verwachting was?

Had je verder wel kwaaltjes?

Ben gewoon nieuwsgierig hoor!

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Hallo meiden!

Even een vraagje...
    Slikken jullie vanaf het moment dat je gestopt bent met de pil gelijk foliumzuur ?
    Nog een kleine 2 weken en dan stop ik met de pil en dan gaan we voor het echie! spannend!

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik slik van Etos merk Multi zwanger worden.. Zit foliumzuur in en groene thee en nog meer dingen die bevordelijk zijn voor een zwangerschap.
    Grote pillen, maar glad dus glijden zo weg en zit geen smaak aan. :D
    Ben begonnen de dag dat ik stopte met de pil.

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Bedankt voor de tip! ga van het weekend gelijk even een voorraadje inslaan :)

13. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ligt het aan mij, of heb ik DAG nog nooit gezien hier? Welkom! en dan kun je dus ook met ons mee babbelen, al zitten wij dan waarschijnlijk in de tweede ronde *snik* en zijn er al een paar zwanger *joehoe*!

@All, wat een rotdag, ga steeds naar toilet om te checken, maar niets! en mijn banner zegt wel nog 4 dagen, dus nog 3 dat ik het zou moeten worden, maar heb toch het gevoel dat ik het elk moment word... deze week mag snel gaan! en die matcare testen mogen snel komen :)

14. Welkom dag!

Toen mijn man en ik besloten voor het echie te gaan heb ik van davitamon tabletten gehaald daar zit ook foliumzuur in en andere vitamines.

anoniem1405: dat is het ergste he van alles wachten wachten en nog eens wachten. Van mij mag deze week ook erg snel voorbij gaan zodat ik toch maar eens ga testen.

xxx

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Dank je wel Anoniem1405! Wil dolgraag mee babbelen als jullie het tenminste niet vervelend vinden...
    Ik hoop dat jullie snel een wondertje bij jullie mogen dragen ! Lijkt me super en heel speciaal...
    een vriendin is net een paar dagen geleden bevallen van een meisje en zo schattig gewoon! echt een wondertje!
    :)

16. Niet meer actief

de dag dat ik stopte met de pil ben ik meteen foliumzuur gaan slikken :D

17. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ja natuurlijk mag dat! vinden we leuk :)
    Een meisje.... zooo schattig! ik mag natuurlijk geen voorkeur hebben (van mezelf) en heb ik ook niet, want nog een jongen zou ik zo gaaf vinden! dan heb ik gewoon twee zonen, geweldig! maar een meisje... ah! dat lijkt me toch ook eindeloos genieten ;)

hoe is het met andere en die gedachte? laten we het eens over leuke dingen hebben, misschien maakt dat het wachten dragelijk(er) ;)

18. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

hahaha ja ik heb nu ook telkens het gevoel het te kunnen worden.. heel irritant, dus van mij mag het ook allemaal wel wat sneller..-.-'..

en DAG welkom :)..

19. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Prachtige foto! je kunt echt zien dat dat een professionele is!
    hebben jullie een verloskundige praktijk dan? Vet gaaf!
    oh wacht, je bedoelt zeker de praktijk waar je bij liep....? Leuk dat ze dan de foto's gebruiken zeg!

-xxx-

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik ga vanavond naar Duitsland met me vriend. Vrienden van ons met hun 2 kinderen staan daar op de camping en we gaan gezellig op bezoek! :D
    Hopelijk ben ik dan even met me gedachte ergens anders en de tampons gaan gewoon mee voor t geval dat..
    Dus als ik jullie niet meer spreek, veel plezier vandaag & morgen! En hopelijk kom ik terug en zijn er een paar in 't roze op de lijst. ;)

Deel Deze Pagina